loading...
استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن
مدیر وبلاگ بازدید : 48 شنبه 25 دی 1400 نظرات (0)

شلوار مام استایل از آن دسته شلوارهایی است که اگر بدون کفش و لباس مناسب به تن کنید، حتما از انتخاب تان پشیمان می‌شوید.

چطور شلوار مام استایل را با انواع کفش پاشنه بلند ست کنیم؟

. اما اگر لباس و کفش مناسبی را برای ست کردن با شلوار مام استایل انتخاب کرده باشید، بی شک در هر جمعی شما زیباترین فرد حاضر خواهید بود. در این نوشتار قصد داریم تا شیوه ست کردن شلوار مام استایل را با کفش پاشنه بلند برایتان شرح دهیم.

اواخر دهه 1980 میلادی بود که شلوارهایی با الگوی جذاب وارد بازار مد و فشن شد. شلوارهای مام استایل که در قسمت بالایی کمی تنگ، در قسمت میانی گشاد و در قسمت پایینی باز هم کمی تنگ می‌شوند، توانست در مدت کوتاهی جای خود را در بازار مد و فشن بانوان به راحتی پیدا کند. مد هم همانند تاریخ است، یکی از ویژگی های مد آن است که هر چند سال یک بار تکرار می‌شود و کمتر طرح و الگویی است که برای همیشه به بایگانی تاریخ مد رفته باشد. اوایل و اواسط دهه 90 میلادی اوج شکوفایی این استایل برای بانوان بود و پس از مدت زمان کوتاهی در بازار پوشاک جای خود را به طرح های روز واگذار کرد، اما ظرف چند سال گذشته باز هم به یکی ار ترندهای دنیای مد تبدیل شده است.

مام استایل از کجا و چگونه ؟

با پایان دهه 90 میلادی شلوار مام استایل می‌رفت تا از خاطره ها فراموش شود، تا این بار در سال 2009 باراک اوباما که در آن وقت رئیس جمهور ایالات متحده بود برای دیدن بازی بسکتبال تیم محبوبش با شلوار جین مام استایلی ظاهر شد. این اقدام او باعث شد تا خبرگذاری ها این پوشش او را مسخره کنند، اما به طرز عجیبی بعد از این اتفاق این شلوار بار دیگر به مرکز توجه طرفداران مد و فشن تبدیل شد تا دوباره به عنوان ترند روز شناخته شود.

 

مام استایل را با چه کفشی بپوشیم بهتر است ؟

اگر بگوییم که مام استایل شلواری است که می‌توانید با اکثر کفش ها حتی پاشنه بلند به زیبایی ست کنید در وهله اول شاید باورتان نشود، اما این شلوار از معدود پوشاکی است که به راحتی اما با دقت می‌توانید آن را با اکثر کفش‌ها ست کنید.

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

مام استایل و کفش پاشنه بلند

برای داشتن تیپ و استایلی جذاب می‌توانید از این ترکیب استفاده کنید. شلوار مام استایل با کفش پاشنه بلند به زیبایی ست می‌شود. اگر در روز های زمستانی می‌خواهید این استایل را امتحان کنید از یک لباس بافت برای بالاپوش استفاده کنید. این استایل برای یک دورهمی دوستانه یا برای یک مهمانی نیمه رسمی انتخاب مناسبی است. ترکیب این شلوار با کفش پاشنه بلند شاید در نگاه اول شما را جذب نکند، به خاطر داشته باشید برای هماهنگی میان پوشاک و کفش تان باید کمی از محدوده امن خارج شوید تا بتوانید ست های متفاوتی را تجربه کنید.

شلوارهای مام استایل به طور مشخص رنگ آبی روشن دارند، اگر از این رنگ شلوار استفاده می‌کنید، کفش پاشنه بلند سفید یا قهوه ای رنگ را انتخاب کنید. برای فصل های سرد سال بافت به رنگ خنثی می‌تواند استایل شما را دیدنی تر نشان دهد و اگر در روزهای گرم سال از این ترکیب استفاده می‌کنید، تیشرت سفید و یا پیراهن های نخی می‌تواند شما را فردی با اعتماد به نفس نشان دهد.

مام استایل و کانورس

برای دختران جوان این ست یک ترکیب رویایی است. کانورس از جمله کفش هایی است که هم می‌توانید از آن در یک جلسه رسمی یا برای یک مهمانی و دورهمی دوستانه استفاده کنید. البته کاملا به سایر انتخاب های شما هم بستگی دارد. شلوار مام استایل و کانورس ترکیبی ایده‌آل برای گذراندن یک گردش یا یک عصرانه در کنار دوستان است. کانورس رنگ های متنوعی دارد، در نتیجه دستتان برای انتخاب رنگ کفش باز است و می‌توانید تیپی راحت و زیبا طراحی کنید. شلوار مام استایل را می‌توانید به راحتی و البته با آگاهی با سایر کفش های پاشنه بلند زنانه نیز هماهنگ و ست کنید. خرید کفش پاشنه بلند زنانه در مرکز خرید آنلاین بانی مد شما را از دشواری های خرید حضوری دور می‌کند.

استایل زمستانی با شلوار مام استایل 

اگر قصد دارید تا برای یک مهمانی رسمی از این سبک شلوار استفاده کنید، بهترین راهکار آن است تا بالا پوشی رسمی را انتخاب کنید. در فصل های سرد سال بهترین انتخاب، استفاده از یک پالتو است و برای روزهای گرم استفاده از یک کت می‌تواند شما را مناسب حضور در یک مهمانی یا جلسه رسمی کند.

شلوارهای مام استایل بر خلاف الگوی مصرفی که از آن در ذهن دارید، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای حضور در جلسات رسمی باشد. ست با کفش پاشنه بلند این امکان را فراهم می‌کند تا شما حضوری منحصر به فرد را در جمع تجربه کنید.

مام استایل به سبک ایرانی

در سال های اخیر و با پیشرفت هر چه بیشتر صنایع مرتبط با حوزه پوشاک، برندهای ایرانی فراوانی خود را در بازار پوشاک به شایستگی مطرح کرده‌اند. برندهای پوشاک ایرانی توانسته‌اند تا نسبت به نیازهای مصرف کننده پاسخی مناسب ارائه دهند و با توزیع محصولاتی با کیفیت، اعتبار و اعتماد را به این عرصه بازگردانند.

منبع: https://www.farsnews.ir/news/14001022000606/%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D8%B4%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%DA%A9%D9%81%D8%B4-%D9%BE%D8%A7%D8%B4%D9%86%D9%87-%D8%A8%D9%84%D9%86%D8%AF-%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85

مدیر وبلاگ بازدید : 45 شنبه 25 دی 1400 نظرات (0)
انواع تیشرت مردانه به همراه معرفی جنس و روش ست کردن

یکی از معدود لباس هایی که در تمام طول سال کاربرد دارند، تیشرت ها هستند.

تیشرت ها با تنوع و تعدد طرح و رنگ باعث شده‌اند که در روزهای گرم سال به عنوان بالاپوشی برای بیرون از خانه و در طول سال به عنوان تن پوشی خانگی از آن استفاده ‌شود. مهم‌ترین نکته انتخاب درست برای نحوه ست کردن تیشرت با سایر لباس هاست. به طور مشخص هنگام خرید به مواردی مانند جنس پارچه و سایز دقت کنید و علاوه بر این موارد به رنگ و طرح تیشرت باید توجه لازم را داشته باشید. انتخاب یک تیشرت زیبا می‌تواند از شما فردی جذاب چه در خانه و چه در بیرون از خانه بسازد. در این نوشتار قصد داریم تا انواع تیشرت ها را معرفی کنیم، جنس های مختلف پارچه تیشرت را برایتان توضیح دهیم و از روش ست کردن آن ها بگوییم.

تیشرت چگونه شکل گرفت؟

اگر بخواهیم تاریخی از تیشرت ها بگوییم باید اینگونه آغاز کنیم که دلیل نامگذاریشان آن است که شبیه به حرف T انگلیسی هستند. لباسی بر آمده از جنگ میان مکزیک و آمریکا که در سال های 1898 تا 1913 شکل گرفته بود. در این تاریخ آمریکایی ها از تیشرت به عنوان لباس زیر برای راحتی سربازان خود هنگام پوشیدن لباس های نظامی استفاده می‌کردند. در ابتدا هدف از رواج چنین لباسی استفاده به عنوان لباس زیر برای راحتی افراد بود. اما از آنجایی که راحت بودن برای فعالیت های اجتماعی مهم‌ترین مورد در انتخاب لباس است، تیشرت به عنوان لباس اصلی طراحی و دوخته شد و در سال 1920 برای نخستین بار کلمه تیشرت وارد فرهنگ لغت ویلیام وبستر شد. محبوبیت تیشرت اما به سال 1951 و استفاده "مارلون براندو" در فیلم "اتوبوسی به نام هوس" باز می گردد.

تیشرت های خارجی و تیشرت های داخلی

از سال 1961 چاپ روی تیشرت ها به شکل جدی آغاز شد و تیشرت ها تبدیل به تابلوی اعلاناتی برای بیان سلایق و نظرات شدند. اما در چند سال اخیر با استقبال از تولیدات داخلی در حوزه پوشاک منجر به این اتفاق شد تا اقبال از طرح های ایرانی تیشرت ها افزایش یابد. نتیجه آن شد تا بازار تولیدات داخلی هم رونق یافت و طرح های ایرانی جایگاه اصلی خود در بازار را باز پس گیرند.

 

تیشرت و پولوشرت چه تفاوت هایی دارند؟

شاید اکثر ما وقتی به بازار می‌رویم تفاوت زیادی بین تیشرت و پولوشرت ها قائل نباشیم، اما مهم است که بدانیم تیشرت ها لباس های یقه گرد و بدون دکمه بوده و پولوشرت ها در واقع همان تی شرت هایی اند که علاوه بر یقه عموما دارای دو دکمه در الگوی خود هستند.

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

انواع تیشرت مردانه از نظر نوع جنس

انتخاب نوع جنس پارچه تیشرت مردانه کمی مبتنی بر سلیقه و بیشتر برآمده از نوع مصرف شماست. اگر قصد دارید تیشرت تان را در خانه بپوشید، بهتر است از پارچه های نخی استفاده کنید، آن هم بیشتر به این دلیل که شاید مهم‌ترین بخش در شبانه روز که زمان استراحت‌تان است را در خانه و با لباس راحتی سپری می‌کنید. اگر قصد تان از تهیه تیشرت استفاده برای دورهمی یا حتی استفاده به عنوان پوشش برای زیر کت های تک و اسپرت است، می‌توانید از سایر پارچه ها استفاده کنید.

  1. پنبه

تیشرت های با پارچه پنبه‌ای عموما از اولین انتخاب ها برای خرید هستند. پنبه به عنوان ماده اولیه ای طبیعی، راحتی و خنکی را به همراه دارد. اگر قرار است برای مدتی طولانی از تیشرت استفاده کنید، می‌توانید پارچه پنبه را مد نظر داشته باشید. این پارچه به دلیل ماهیتی که دارند موجب گردش هوا در لباس می‌شوند و از تعریق در روزهای گرم جلوگیری می‌کنند و در نتیجه مانع ایجاد حساسیت می‌شوند.

  1. پلی استر پنبه

تیشرت هایی با پارچه پنبه ای به دلیل آنکه از گیاه به دست می‌آید و عموما زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند، امکان دارد که عمر کوتاه تری داشته باشند. به همین دلیل عموما پنبه را با درصد مشخصی از پلی استر ترکیب می‌کنند تا طول عمر تیشرت را افزایش دهند، از طرفی این امکان وجود دارد که به دلیل استفاده از پلی استر در پارچه کمی جنس پارچه ضخیم تر خواهد شد و موجب می‌شود تا در روزهای گرم شما احساس گرما کنید.

  1. فلامنت

اگر قصد دارید از تیشرت تان برای مواردی که ورزش می‌کنید یا به باشگاه می‌روید، استفاده کنید، بهتر است تیشرت هایی از جنس فلامنت خریداری نمایید. این پارچه به دلیل ماهیت لختی که دارد موجب گردش هوا در حین فعالیت ورزشی شما می شود. از طرفی هنگام چاپ رنگ و طرح روی این جنس از پارچه، خروجی طرحی پایدارتر خواهد بود.

تیشرت ها دارای انواع پارچه های متفاوتی هستند که در این نوشتار به تعدادی از مدل های پر مصرف آن اشاره کردیم. در ادامه به مدل‌های متفاوت تیشرت ها می‌پردازیم. وقتی از تیشرت ها صحبت می‌کنیم. عموما لباس هایی با آستین کوتاه را تصور می‌کنیم، اما لباس‌هایی با همان الگو و برش تیشرت با آستین بلند را هم تیشرت می‌گویند.

 

تیشرت آستین کوتاه

تیشرت های آستین کوتاه به طور معمول با یقه گرد همراه هستند، هیچ محدودیتی در انتخاب طرح و رنگ برای تیشرت وجود ندارد، زیرا که در سال های اخیر استقبال از طرح ها و رنگ های کمتر استفاده شده بیشتر شده است. تنها محدودیت می‌تواند نوع انتخاب شما باشد. عده ای طرح های شلوغ و رنگ های تند و شاد را می‌پسندند و عده ای هم ظاهری ساده و استفاده از رنگ های خنثی باب میل‌شان است. برای ست کردن تیشرت های آستین کوتاه و یقه گرد می‌توانید از شلوارهای جین و کتان استفاده کنید و مطمئن باشید که استایل جذاب و راحتی را انتخاب کرده‌اید.

تیشرت یقه هفت

این مدل در سال های پیش بسیار طرفدار داشت، اما این روزها اقبال نسبت به آن کمتر شده است. اما همچنان در بازار موجود است و می‌تواند یکی از انتخاب های شما باشد. اگر صورت گردی دارید این الگو می‌تواند شما را در فرم جذاب تری نشان دهد.

تیشرت بلند مردانه

این مدل از تیشرت ها که در سال های اخیر باب شده و در زمان کم توانسته است طرفداران زیادی پیدا کند. عموما این تیشرت ها از جنس نخ هستند و می‌توانند راحتی و آزادی عمل بیشتری را به شما بدهند. اما استفاده از این استایل مستلزم آن است که شما از قواعد ست کردن آن ها پیروی کنید و استایل و تیپی مناسب آن داشته باشید.

و در نهایت پولوشرت ها که فرم رسمی تری از تیشرت ها هستند و می‌توانید برای یک دورهمی دوستانه و نیمه رسمی از آن استفاده کنید. هر چند استفاده از تیشرت ها راحت‌ترین انتخاب برای روزهای گرم سال است اما در نظر داشته باشید با یک انتخاب مناسب می‌توانید خود را جذاب ترین فرد جمع نشان دهید.

منبع: https://www.tasnimnews.com/fa/news/1400/10/25/2644571/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%AC%D9%86%D8%B3-%D9%88-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86

مدیر وبلاگ بازدید : 48 شنبه 18 دی 1400 نظرات (0)
معرفی انواع مدل کت و شلوار مردانه و روش های ست کردن آن

خرید کت و شلوار نه آنقدر آسان است که بتوان به راحتی به بازار رفت و در زمان اندکی آن را خرید و نه آنقدر دشوار که نیاز به ساعت ها جست و جو در بازار را داشته باشد.

کت و شلوار های مردانه این روزها با تنوعی از رنگ و طرحی که در بازار دارد، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید مناسب ترین لباس رسمی را برای خودتان تهیه کنید. کت و شلوار از رسمی ترین لباس های است که هر مردی در طول زندگی خود می‌تواند انتخاب و به تن کند. موارد رسمی استفاده از کت وشلوار می تواند یک جلسه کاری باشد یا مهمانی و مناسبتی مهم، پس مهم است که بتوانید بهترین کت و شلوار را برای خودتان انتخاب کنید.

چند نکته که برای خرید کت و شلوار باید آن را بدانید.

شاید اولین سوالی که هر فروشنده ای از شما برای خرید کت و شلوار می پرسد این باشد که برای چه هدفی قصد خرید کت شلوار را دارید؟ پاسخ به این سوال می‌تواند در انتخاب مدل و جنس  کت و شلوار مردانه رسمی و اسپرت  به شما کمک بزرگی کند. شاید طرحی کلاسیک برای مهمانی رسمی که همه استایل به روزی را برای شرکت در آن انتخاب کرده‌اند، گزینه ای جذاب نباشد. در نتیجه ابتدا هدف گذاریتان را از خرید مشخص کنید. رعایت این نکته می‌تواند قیمت نهایی خرید شما را هم دستخوش تغییراتی کند.

برای خرید هر لباسی دانستن سایز نکته بسیار مهمی است، اهمیت این نکته برای انتخاب و خرید کت و شلوار اهمیت بیشتری پیدا می کند. چه قصد داشته باشید کت و شلواری آماده را خریداری کنید و چه خیاطی را از پیش برای طراحی و دوخت کت و شلوراتان نشان کرده باشید، در هر دو صورت باید سایز و فرم بدنتان را بدانید تا نتیجه کار زمانی که کت و شلوار را به تن می کنید همان باشد که خودتان می‌پسندید.

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

تناسب در لباس های دو تکه مانند کت و شلوار نکته ای است که نباید نسبت به آن کم توجهی کرد زیرا که زیبایی آن به هماهنگ بودن کت شلوار است، اگر شلواری با الگوی جذب انتخاب کرده باشید و کتی با الگوی کلاسیک یک ناهماهنگی و یک استایل ناکارآمد است. تناسب میان کت و شلوار از الگوی هر دو گرفته تا دقت در نحوه ایستادن سرشانه های کت و تعداد دکمه های آن بستگی دارد.

و در نهایت بخشی از انتخاب که احتمال دارد زیاد به چشم نیاید اما با استفاده از گزینه های زیبا و جذاب می‌تواند استایل شما را زیباتر جلوه دهد، انتخاب کفش و جوراب است. پیشنهادی که می‌تواند زیبایی استایل شما را تا حد زیادی افزایش دهد ست کردن جوراب با رنگ کت و شلوار مردانه است. سعی کنید کمتر از ست کردن جوراب با کفش استفاده کنید.

 

کت های مردانه چند دکمه

کت های تک دکمه : کت های تک دکمه به صورت کلی برای دورهمی های دوستانه استفاده می‌شود و اگر قصد دارید در یک جلسه رسمی شرکت کنید یا در مهمانی رسمی حضور پیدا کنید، این کت نمی‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. کت های تک دکمه را عموما به شکلی استفاده می‌کنند که همان یک دکمه را هم باز می‌گذارند و ترجیحا آن را از میان رنگ های روشن مانند کرم انتخاب می‌کنند.

کت های دو دکمه: این کت ها را اصطلاحا به نام کت های کلاسیک یا کت های انگلیسی می‌شناسند و برای دوخت آن از پارچه های سنگین استفاده می‌کنند. اگر طرفدار استایل کلاسیک هستید، می‌توانید روی این سبک از کت ها حساب ویژه ای باز کنید. برای استفاده از این کت ها مرسوم است که تنها یک دکمه بالا را می‌بندند و بستن همزمان هر دو دکمه از جذابیت استایل شما می‌کاهد. کت های دو دکمه ظاهری گشاد دارند و اگر قصد خرید آن را دارید به راحتی می‌توانید آن را در بازار پیدا کنید.

کت های سه دکمه: کت های سه دکمه هم همانند کت های انگلیسی یا دو دکمه از سری استایل های کلاسیک است. کت های سه دکمه را آمریکایی می‌نامند و الگویی شبیه به کت های انگلیسی و به آن راحتی و گشادی نیستند اما نسبت به کت های امروزی هم فرمی راحت دارند. کت های سه دکمه را مرسوم است که تنها دو دکمه آن را می‌بندند، دو دوکمه از پایین یا دو دکمه از بالا، استفاده همزمان از هر سه دکمه استایل شما را از جذابیت می‌اندازد.

چند رقم پارچه کت و شلوار داریم؟

پارچه پشمی : استفاده از کت هایی با پارچه ای از جنس پشم می‌تواند انتخاب خوبی برای روزهای سرد زمستان باشد. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که اگر میزان پشم به کار رفته در پارچه بیشتر باشد قیمت نهایی کت و شلوار شما را دستخوش تغییراتی می کند و ممکن است گران‌تر از کار در آید اما ارزشش را دارد زیرا که هر قدر پشم در پارچه کت شلوار شما بیشتر باشد، استایل شما را رسمی تر جلوه می‌دهد و می‌توانید در مجالس رسمی و لاکچری از آن استفاده کنید. نکته مهم دیگر این است که پارچه های پشمی زودتر از سایر پارچه آلودگی را به خود جذب می کند در نتیجه برای استفاده به صورت روزانه گزینه مناسبی نیست.

 

پارچه کتان: این جنس از کت و شلوار عموما مناسب برای مجالس و مناسبت های رسمی نیستند. اگر قصد دارید در یک دورهمی نیمه رسمی شرکت کنید و می‌خواهید استایلی جذاب داشته باشید، کت و شلوارهای کتان همیشه انتخاب مناسبی برای شما هستند. ست کردن این کت ها با تیشرت های یقه گرد می‌تواند شما را کم سن تر از آن چیزی که هستید نشان دهد و این یک مزیت برای شما می‌تواند باشد.

دراین نوشتار قصد داشتیم تا نکاتی را که برای خرید و استفاده از کت و شلوارها مورد نیاز است و با آن سروکار دارید را عنوان کنیم. همه نکات را به شکل مختصر مطرح کردیم تا بتوانید خرید لذت بخش و حضوری مثمر ثمر در هم جمع و جلسه ای داشته باشید.

منبع: https://www.tasnimnews.com/fa/news/1400/10/18/2640497/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D8%AF%D9%84-%DA%A9%D8%AA-%D9%88-%D8%B4%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%88-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A2%D9%86

مدیر وبلاگ بازدید : 47 سه شنبه 14 دی 1400 نظرات (0)

کلمه ای برگرفته از دیار مد و فشن، فرانسه. chemise در زبان فرانسوی به معنی تیشرت است. بالاپوشی زنانه که شبیه سایر لباس های زنانه از تنوع طرح و رنگ بر خوردار است. شومیز در اصل لباسی مردانه بود، لباسی جلو باز با دکمه یا زیپ. شومیز ها بعدا به لباس زنانه تبدیل شدند، لباسی با همان الگوی اولیه، جلو باز به همراه دکمه.

اگر کلمه شومیز را به همان زبان فرانسوی در اینترنت جست و جو کنید با طیف گسترده ای از لباس ها و ژاکت های زنانه مواجه می شوید، اما نتیجه جست و جوی فارسی شومیز تنها لباس های ساده جلو باز هستند. ابتدا شومیز ها که قیمت ارزان تری داشتند را به عنوان لباس اول می پوشند که عموما از جنس نخ هست و برای گرفتن تعرق بدن و جلوگیری از کثیف شدن لباس اصلی از آن استفاده می کردند.


جدیدترین مدل های شومیز برای بهار و تابستان 2022

تفاوت میان شومیز و تونیک

مانند سویشرت و ژاکت که دو لباس متفاوت و مجزا هستند و ما هر دو را یکسان می دانیم یا شبیه هودی و دورس، شومیز و تونیک هم تفاوت هایی دارند که نباید با هم اشتباه گرفته شوند. به عنوان مثال تونیک ها بلند تر از شومیز ها هستند. شومیز قدی تا کمر و بالای باسن دارد در نتیجه زیباتر است که شومیز را با دامنی کوتاه ست کنید اما تونیک عموما قد بلند تری دارد و تا بالای زانو و زیر باسن هستند، پس بهتر است آن را با شلوار هماهنگ کنید. تونیک ها فیت بدن هستند اما شومیز ها کمی آزاد تر و گشاد تر هستند و می توانند شما را زیباتر نشان دهند.

شومیز ها هر چند در گذشته بعنوان لباس راحتی مورد استفاده قرار می گرفتند اما امروزه از مهمانی های رسمی تا دورهمی ها، گردش یا جلسه ای کاری می توان از آن به زیبایی استفاده کرد و مطمئن بود که این انتخاب، بهترین ست لباس زنانه است. اگر راحتی به اندازه ی شیک بودن برایتان مهم است، شومیز می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

شومیز را چگونه استفاده کنیم؟

جدیدترین مدل های شومیز برای بهار و تابستان 2022

شومیز و مانتو

اینکه به همراه مانتو از شومیز استفاده کنیم، یکی از مدل های ترند این سال های اخیر بوده است. اما مهم است چه شومیزی را به همراه چه مانتویی انتخاب و ست کنید. به طور معمول می توان از شومیز زنانه ساده  و تک رنگ برای زیر اکثر مانتوها استفاده کرد اما اگر قصد دارید از مانتوی مجلسی و لاکچری استفاده کنید زیبا تر آن است که برای ست کردن به سراغ شومیز های حریر بروید تا هم مانتو شما زیبا تر دیده شود و هم شومیز شما را جذاب تر کند و در نهایت برای مانتوهای اسپرت هم بهتر است تا از شومیز های نخی استفاده کنید.

شومیز و یک مهمانی رسمی

تصور کنید قصد دارید برای یک مهمانی رسمی آماده شوید، در این مواقع دامن به همراه یک شومیز این امکان را برای شما فراهم می کند تا شما جذاب تر از هر فرد دیگری در جمع باشید. شومیز مناسب برای دامن استفاده از شومیز های طرح دار از جنس حریر است که می تواند شما را زیباتر از دیگران نشان دهد. اگر شومیز های طرح دار برایتان جذابیتی ندارند و یا حتی از مدل آن ها خوشتان نمی آید، می توانید از شومیز های ساده و تک رنگ استفاده کنید. این که بالاپوش را با دامن کوتاه یا بلند ست می کنید را هم در نظر داشته باشید. شومیز ها عموما با هر دو نوع دامن زیبا هستند اما این چیزی است که بسیار به طرح و رنگ شومیز هم بستگی دارد.

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

معرفی انواع مدل شومیز زنانه

شومیز ها هم بر اساس نوع الگو و دوختشان به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند و البته نحوه ست کردن و شرایط و موقعیت هایی که از آن استفاده می شود.

جدیدترین مدل های شومیز برای بهار و تابستان 2022

شومیز بلند زنانه

این مدل از شومیز های زنانه می توانند به تنهایی شما را به ستاره هر مجلسی بدل کنند اگر و تنها اگر با جوراب شلواری و یا شلوار ست کنید. عموما از شومیزهای بلند برای فصل بهار استفاده می کنند.

شومیز، مدل پشت باز

این مدل از شومیز ها بر خلاف الگوی کلی که شومیز را لباسی جلو باز با دکمه معرفی می کنند، الگوی قسمت پشت لباس باز است و با گره بسته می شود. شومیز های پشت باز وقتی جذاب تر می شوند که با شلواری جین ست و هماهنگ کنید. ستی جذاب که برای یک گردش یا دورهمی آخر هفته بسیار مناسب است.

شومیز جین

یک استایل راحت اما در کلاس شیک می تواند اعتماد به نفس شما را تا حد زیادی بالا ببرد. برای داشتن چنین استایلی می توانید به سراغ شومیز جین بروید. این شومیز ها می توانند شما را در هر موقعیت و شرایطی زیبا و جذاب تر نشان دهند. پیشنهاد می کنیم که در کمد لباس تان حتما یک شومیز جین داشته باشید.

شومیز های گل دوزی شده

همیشه و در طول تاریخ گل دوزی به تنهایی قادر بوده است تا ساده ترین لباس ها را به زیبا ترین لباس ها تبدیل کنند. شومیزهای گل دوزی شده هم از این قاعده مستثنی نیستند. شومیزها عموما در قسمت آستین و پایین گل دوزی می شوند. از این شومیز های می توانید برای مهمانی رسمی اگر طرفدار استایلی کلاسیک هستید استفاده کنید.

جدیدترین مدل های شومیز برای بهار و تابستان 2022

شومیز اسپرت زنانه

برای خانم‌های جوان استفاده از شومیز اسپرت همیشه انتخاب مناسبی است زیرا راحتی و آزادی عمل دقیقا همان چیزی است که آنها می خواهند و با این شومیزها راحتی را در طول روز تجربه می کنند. شومیز های اسپرت اصولا برای استفاده های روزانه می توانند بهترین انتخاب ممکن باشند. با کمی صبر و حوصله می توانید از شومیز ها به عنوان پای ثابت استایل و تیپ تان استفاده کنید.

منبع: https://www.tabnak.ir/fa/news/1097007/%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D9%85%DB%8C%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1-%D9%88-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B2

مدیر وبلاگ بازدید : 48 دوشنبه 13 دی 1400 نظرات (0)
جدیدترین شلوار جین زنانه کدامند معرفی و نحوه ست کردن آن ها

تاریخچه مد بیش از هر طراح و برندی تحت تاثیر پارچه ای به نام جین قرار دارد...

انواع شلوار جین زنانه

تاریخچه مد بیش از هر طراح و برندی تحت تاثیر پارچه ای به نام جین قرار دارد. پارچه ای که می تواند نقطه تحول دنیای مد و فشن باشد. از اولین سفارش دوخت شلواری با پارچه جین از جاکوب دیویس در قرن هجدهم تا امروز این شلوار از مد نیافتاده بلکه به تعداد طرح و رنگ آن هم اضافه شده است. شما که در حال مطالعه این نوشتار هستید قطعا به دنیای مد و فشن علاقه دارید، پس با ما همراه باشید تا انواع طرح های شلوار جین زنانه را معرفی کنیم و بدانیم چه شلواری با چه لباسی متناسب حضور در کدام مراسم است.

شلوار جین را را اگر بخواهید بهتر بشناسید باید سری به فیلم های تاریخ سینما بزنید، فیلم عصر جدید چارلی چاپلین شاید نزدیک ترین نمونه استفاده از شلوار جین در فیلمهایی کلاسیک است. در زمان های گذشته به دلیل استحکام و مقاومتی که پارچه های جین داشتند عموما از آنها برای کار در شرایط سخت استفاده می شد. حتی به پارچه های جین، پارچه های "بادبانی" هم می گفتند زیرا که از جین برای بادبان های لنج و کشتی های باربری استفاده میشد، تصور کنید این مقاومت و استحکام برای یک شلوار چقدر می تواند به کیفیت شلوار کمک کند. اولین بار این دریانوردان بودند که برای استفاده از شلوار جین پیش قدم شدند و بعدترها معدنچیان معادن طلا شاید هم بر عکس.

 

برای خرید شلوار جین باید چه نکاتی را بدانیم:

خرید هر لباس از آنجا شروع می شود که بدانیم لباس را برای چه کاربرد و چه مراسمی می خواهیم استفاده کنیم. عموما شلوار جین برای استایل کژوال استفاده می شود اما اگر اصول ست کردن شلوار جین را با سایر لباس ها به درستی رعایت کنیم، می توانیم امیدوار باشیم که تیپ و استایل مان در مراسمی رسمی هم مورد توجه دیگران قرار گیرد و ما را به فردی خوش پوش در جمع تبدیل کند. برای خرید شلوار جین کیفیت پارچه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اینکه تمایل دارید شلواری با پارچه جین داشته باشید یا طرحی از بافت جین را تهیه کنید.

و در نهایت نحوه نگهداری وشستشو شلوار جین است که بسیار مهم است و اگر شرایط نگهداری را به درستی رعایت نکنید حتی اگر از بهترین برند ها هم خرید کرده باشید لباس شما عمر طولانی نخواهد داشت.

انواع شلوار جین زنانه

انتخاب شلوار جین بستگی به استایل و تیپ شما دارد که طرفدار چه سبک پوششی هستید. از تیپ های کلاسیک تا استایل های امروزی تر شلوار جین می تواند تیپ و استایل شما را تکمیل کند. 

مام استایل، از دیروز تا امروز

مام استایل شلوار جین مناسبی برای کسانی است که به استایل کلاسیک علاقمند هستند. از دهه 90 میلادی تا امروز  و طی این سی سال شاید این مدل از جذاب ترین مدل هایی بوده است که هیچگاه دنیای مد و فشن را به قصد بایگانی شدن در حافظه تاریخی دوستداران مد ترک نکرده است. مام استایل اصولا شلواری است که با الگوی خاصی دوخته و تولید می شود و همین موجب شده است تا همچنان پرطرفدار باقی بماند. شلواری با کمری تقریبا تنگ تا قسمت زانوها گشاد و در قسمت پایین تنه تنگ. این شلوار را می توانید با پیراهنی سفید و کفشی اسپرت ست کنید.

شلوار جین زنانه راسته، همراه همیشگی

برای کسانی که طرفدار زیبایی هستند و به سادگی علاقمند هستند شلوار راسته در تمام طول تاریخ به تنهایی اصالت و جذابیت خود را حفظ کرده است. شلوار راسته را می توانید با هر لباس یا کفش مناسبی ست کنید و مطمئن باشید که در هر جمعی شما یکی از زیباترین استایل ها را خواهید داشت.

شلوار جین زنانه اسکینی

الگوی خاص این شلوار توانسته است در مدتی زمان تقریبا کوتاهی که این سبک از شلوارهای جین زنانه باب شده است طرفداران خود را پیدا کند. شلواری جذب که می تواند فرم پای شما را به زیبایی نشان دهد. می توانید از شلوار با کفش های پاشنه بلند به رنگ های تیره و رنگ سفید هم استفاده کنید. از جذابیت های شلوار جین زنانه اسکینی این است که تقریبا با هر مدل کفشی می تواند به راحتی ست شود. بجز کفش پاشنه بلند با کفش اسپرت ترجیحا سفید رنگ یا کالج و نیم بوت هم می تواند به عنوان ترکیب برنده شناخته شود.

 شلوار جین زنانه بوی فرند

دهه 60 میلادی و بازیگر و مدل تاریخ سینما مرلین مونرو که این شلوار را به دنیای مد معرفی کرد و سال ها بعد هم کار کیت هولمز بود تا با این شلوار در خیابان های نیویورک قدم بزند تا جذابیت این شلوار را به همگان نشان دهد. این شلوار با راحتی و حالت گشادی که داشت موجب شد تا توجهات از مدلی مانند شلوارهای جین زنانه اسلیم فیت به فرم کلاسیکی مانند مام استایل و بوی فرند جذب شود. این طرح از شلوار کمی مانند شلوار های جین مردانه است اما متناسب با فرم و ابعاد زنانه طراحی و دوخته شده است تا راحتی و آزادی بیشتری برای زنان داشته باشد.

شلوار جین زنانه گرل فرند

این سبک از شلوارهای جین کمی گشادتر از فرم اسلیم اما تنگ تر از فرم مام استایل است. فرم زنانه تری از شلوار بوی فرند را دارد و می توانید به راحتی برای حضور در محل کار یا مهمانی های نیمه رسمی از آن استفاده کنید.

شلوارهای جین زنانه اما طرح ها و مدل های متنوعی دارند و می توان متناسب با محل کار یا مهمانی ها و دورهمی ها مدل و طرح مناسب را نتخاب کرد. شلوار جین این قابلیت را دارند تا با صرف کمترین زمان به ست مناسب و مورد علاقه خود برسید.

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

منبع: https://www.tasnimnews.com/fa/news/1400/10/11/2636339/%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D8%AC%DB%8C%D9%86-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%86%D8%AF-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%88-%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A2%D9%86-%D9%87%D8%A7

مدیر وبلاگ بازدید : 46 یکشنبه 05 دی 1400 نظرات (0)
انواع مدل شلوار جین مردانه مخصوص فصل های مختلف

شلوار جین مردانه شلواری است که به رنگ آبی تیره و روشن شناخته می‌شود.

شلوار جین از سال‌های دور در ایران با نام شلوار لی شناخته می‌شود. لی نام برندی است که برای اولین بار شلوار جین مردانه را در ایران تولید کرد و حالا پس از مدت‌ها این جنس شلوار با نام شلوار لی رایج است. شلوار جین از پارچه‌ای با نام دنیم ساخته می‌شود. شلواری که برای نخستین بار و در سال 1873 توسط ژاکوب دیویس و لوی استراوس طراحی و دوخته شد.

از سال‌ها قبل لوی استراوس کسب و کار خانوداگی خود را داشت. کسب و کاری که در زمینه خرده فروشی پارچه و ملزومات آن فعال بود و ژاکوب دیویس هم یکی از مشتریان استراوس بود. ژاکوب سفارش دوخت شلواری با دوام و کیفیت محصول بالا را به استراوس داد، او هم از پارچه دنیم برای این سفارش استفاده کرد و برای استحکام بیشتر شلوار تولید شده از دکمه فلزی برای قسمت جیب استفاده کرد. بعدها ژاکوب و استراوس برای تولید انبوه این شلوار باهم شروع به همکاری کردند. از آن سال تاکنون شلوار لی که ابتدا مورد استفاده‌ای میان دریانوردان و کارگران معدن داشت، کم کم به میان مردم آمد و برای استفاده روزمره شهری از آن استفاده می شد. شلوار جین حالا به عضو جدا نشدنی از کمد لباس مردان تبدیل شده است. شلوار جین مردانه به دلیل ظاهری زیبا و تنوع مدل‌ هایی در بانی مد  که دارد و به خصوص دوام و کیفیتی بالای آن همیشه یکی از اولین گزینه‌های آقایان برای خرید است.

شلوارهای لی مردانه می‌توان از دو جهت دسته بندی کرد، برش، دوخت و ظاهر. انواع که بر اساس الگوی برش و دوخت تقسیم بندی می‌شوند در طرح‌هایی‌ مانند راسته، اسلیم(جذب) یا اسکینی( خیلی جذب) و از نظر ظاهر در مدل‌هایی مانند ساده یا سنگشور و مدل‌هایی دیگر دسته بندی می‌شوند. عموما می‌توان شلوارجین مردانه را متناسب با فصلی که آن را می‌پوشید با لباس‌های متنوعی ست کنید، از پیراهن مردانه تا بافت و هودی، در این مقاله راهکارهای متنوعی برای انتخاب درست شلوار جین مردانه و چگونگی ست کردن آن را شرح می‌دهیم.

معرفی انواع شلوار لی مناسب آقایان

شلوار جین راسته

از پرطرفدارترین مدل‌های طراحی شده با پارچه جین، شلوار جین راسته است. شلواری که همه در تمامی سنین می‌توانند آن را بپوشند و به راحتی با لباس‌هایی که دارند ست کنند. این شلوار در برش به صورت یکپارچه دوخته می‌شود. اگر قصد دارید در محیط کار راحت باشید یا قصد رفتن به سفر را دارید، می‌توانید از این شلوار لی استفاده کنید. این شلوار نقطه مقابل شوار جین اسلیم یا اسکینی است. اگر فرم بدن ایده‌آلی برای پوشیدن لباس‌های جذب ندارید می‌توانید از شلوار جین راسته استفاده کنید.

 

شلوار جین مام استایل

در ابتدای دهه 1990 این مدل شلوار درمیان جوانان آمریکایی رواج پیدا کرد و حالا با گذشت زمانی طولانی باز هم همان شلوارهای مام استایل وارد دنیای مد و فشن شدند. شلوار جین مام استایل در قسمت بالا تنه گشاد و در قسمت پایین تنه تنگ است و می‌توانید از این شلوار با پیراهنی نخی یا تی‌شرتی مناسب استفاده کنید. اگر طرفدار تیپ و استایل کلاسیک هستید می‌توانید به سراغ این شلوار بروید.

شلوار لی اسکینی

در سال‌های اخیر و با ورود طراحان جدید به دنیای مد و فشن، جنس طراحی با متریال‌های قدیمی دستخوش تغییرات زیادی شد. پارچه جین هم شامل همین تغییرات در طراحی شد و شلوار لی اسکینی از طراحی‌های جدید دهه‌‎های گذشته است. اگر فرم بدن ایده‌آلی دارید، می‌توانید از این مدل استفاده کنید. مدل اسکینی همانطور که مشخص است فرمی جذب دارد و عموما تا بالای مچ قرار می‌گیرد. می توانید از این مدل شلوار لی مردانه در فصول گرم سال همراه با کفش‌های روزمره و در فصول سرد سال با پیراهن‌های مخمل چهارخانه و نیم بوت استفاده کنید.

شلوار جین بوی فرند

این شلوار مناسب سنین جوان‌تر است و در الگو و برش کمی متفاوت‌تر از شلوار جین راسته است.  از قسمت کمر تا پایین ران کمی تنگ است و باقی به صورت گشادتر دوخته می‌شود. البته در سال‌های اخیر برش و دوخت این شلوار هم تغییراتی داشته و بانوان هم از این مدل شلوار جین استفاده می کنند. برای فصل‌های سرد سال می‌توانید از این شلوار به همراه هودی یا سویشرت استفاده کنید.

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

 

چند حرکت ساده برای پوشیدن شلوار جین با لباسی مناسب

حرکت اول: در انتخاب کفش دستتان باز است

شلوار جین مردانه از معدود پوشاکی است که می‌توانید آن را با انتخابی درست با هر کفشی بپوشید، در حالی که عموما تصور می‌کنند که شلوار جین را تنها با کفش اسپرت می‌توان پوشید. با انتخاب شلوار جین دستتان برای انتخاب کفش باز است و می‌توانید بجز کفش اسپرت به سراغ کفش‌های با رویه چرم و جیر هم بروید، حتی کفش مردانه.  با انتخاب درست کفش می‌توانید استایل خود را با شلوار جین به یک تیپ رسمی و مردانه تغییر دهید.

حرکت دوم: پیراهن را فراموش نکنید

نگاه عموم افراد به شلوار جین ست کردن آن با تی شرت است اما چند نکته برای انتخاب تیشرت وجود دارد، به سراغ تیشرت‌هایی با قد کوتاه نروید. انتخاب لباسی با قد کوتاه طوری که از روی کمر شلوار عبور نکند و یا حتی سگک کمربند را نشان دهد ترکیب جذابی نیست. اما تیشرت‌های با قدی مناسب و نه خیلی بلند می‌تواند تیپ و استایل شخصی شما را تعریف کند.

اگر قصد دارید تا با شلوار جین خود تیپی مردانه و کلاسیک را تجربه کنید پیراهن مردانه آستین کوتاه و آستین بلند همیشه باعث افزایش جذابیت ظاهری تیپ شما می‌شود. پس در انتخاب پیراهن برای ست کردن با شلوار جین تردید نکنید.

 

حرکت سوم: کت، برگ برنده شما

فوت کوزه گری برای تکمیل استایل شما با شلوار جین، کت تک است. شلوار جین با کت تک ترکیبی برنده است که می‌تواند تیپ و استایل شما را خاص و منحصر به فرد کند. برای استفاده از این ترکیب باید دقت کنید تا کتی را که انتخاب می کنید گشاد نباشد تا جلوه نامناسبی برای ظاهر شما ایجاد نکند. پیدا کردن کت رسمی مردانه‌ای که بتوانید با شلوار جین مردانه ست کنید اما کمی دشوار است.

حرکت آخر: اکسسوری

اکسسوری به تنهایی می‌تواند هر تیپ و استایلی را جذاب‌تر کند. اما اگر از ست کت تک و شلوار جین استفاده می کنید، کمربند و ساعت ظاهر شما را بسیار جذاب‌تر می کند. به یاد داشته باشید که برای یک تیپ رسمی از ساعتی با بند چرم استفاده کنید یا کمر بندی با ظاهری زیبا، ساعتی ارزان با بند پلاستیکی به تنهایی می‌تواند زیبایی بهترین پوشاک از بهترین برندها را هم از بین ببرد.

کلام آخر: مهم‌ترین نکته در خرید و انتخاب شلوار جین مردانه دقت به کیفیت و دوام محصول است و براساس همین اصول شلوار جینی با قیمت مناسب را خریداری کنید.

منبع: https://www.tasnimnews.com/fa/news/1400/10/04/2631996/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%B4%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D8%AC%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D9%81%D8%B5%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84%D9%81

مدیر وبلاگ بازدید : 51 شنبه 20 آذر 1400 نظرات (0)

تا به حال به نوع لباس زمستانی که می‌خواهید در آب و هوای سرد بپوشید، فکر کرده‌اید؟ همه‌ی ما با سر شدن هوا به دنبال لباس‌هایی هستیم که در عین راحتی بدنمان را گرم نگه دارند. معمولا آقایان با شروع هر فصل به تیپ و استایل خود اهمیت زیادی می‌دهند و دوست دارند تا در هر نوع موقعیت لباس مخصوصی را به تن داشته باشند. در فصل زمستان معمولا لباس‌های متنوعی طراحی و تولید می‌شود که هر کدام از آن‌ها از مدل متفاوتی نیز برخوردار هستند. برای مثال کاپشن مردانه، پالتو مردانه، بارانی و کت زمستانی مردانه همه جزء لباس‌هایی هستند که علاوه بر گرم نگه داشتن بدن دارای مدل‌های متفاوت با کاربردهای مختلفی خواهند بود. سویشرت نیز یکی از انواع مدل لباس زمستانی است که با توجه به ضخامت هر کدام از مدل‌ها برای پاییز یا زمستان بسیار مناسب است. انواع مدل سویشرت مردانه اسپرت جدید در بانی مد یکی از پرکاربردترین نوع لباس زمستانی است که برای تیپ‌های اسپرت و کژوال و هم با کمی دقت برای تیپ رسمی مناسب خواهد بود. برای آن که بتوانید با پوشیدن یک سویشرت تیپ و استایل خاص خود را ایجاد کنید حتما باید یک سری بایدها و نبایدهایی را بدانید و با مدل‌های متنوع سویشرت مردانه نیز آشنایی داشته باشید.

آشنایی با مدل‌های متنوع سویشرت مردانه

سویشرت مردانه از آنجایی که کاربرد گرم نگه داشتن بدن را دارد با توجه به موقعیتی که قرار است پوشیده شود و همچنین میزان سردی هوا از مدل‌های متنوعی برخوردار است. امروزه سویشرت زمستانی مردانه را در مدل‌های کلاه‌دار، زیپ‌دار، دکمه‌ای و حتی جلو بسته تولید می‌کنند. همچنین جنس پارچه‌ای که برای دوخت انواع مدل سویشرت مردانه استفاده می‌شود، متفاوت است. برخی از مدل‌های سویشرت به صورت جلو بسته و کلاه‌دار طراحی می‌شود که به این مدل لباس زمستانی، هودی می‌گویند. درواقع تفاوت عمده هودی با سویشرت مردانه، جلو بسته و کلاه‌دار بودن آن است. در کنار مدل‌های متفاوتی که برای هودی مردانه در بازار وجود دارد، سویشرت نیز از تنوع بالایی برخوردار بوده به طوری که با پوشیدن هر کدام از آن‌ها می‌توانید تیپ رسمی و یا کژوال داشته باشید.

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

چگونگی داشتن استایل رسمی با پوشیدن سویشرت مردانه

یکی از دغدغه‌های آقایان در فصل زمستان آن است که چگونه با استفاده از لباس‌های پاییزه یا زمستانه بتوانند تیپ و استایل رسمی خود را حفظ کنند. سویشرت مردانه از پرطرفدارترین مدل لباس پاییزی و زمستانی است که معمولا برای تیپ و استایل‌های روزمره و اسپرت پوشیده می‌شود. با این حال ما در این مقاله سعی داریم تا یک سری بایدها و نبایدهایی را بگوییم تا شما بتوانید با پوشیدن سویشرت مردانه تیپ رسمی داشته باشید. برای داشتن یک تیپ رسمی با استفاده از سویشرت پاییزی مردانه حتما به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • یک سویشرت جلو بسته و خوش فرم، متناسب با اندام خود انتخاب کنید. حتما دقت داشته باشید که رنگ سویشرت طبیعی، ساده و بدون طرح باشد.
  • پس از انتخاب سویشرت مناسب، آن را با یک شلوار کتان جذب و یا شلوار جین ظریف با رنگ تیره ست کنید.
  • برای رسمی‌تر کردن تیپ خود می‌توانید از یک کت تک مردانه بر روی سویشرت استفاده کنید.
  • کفش انتخابی شما می‌تواند یک لوفر، کفش بندی مردانه و یا کتانی سفید و ساده باشد.

    سویشرت مردانه برای تیپ و استایل کژوال

    برای داشتن تیپ و استایل روزمره یا همان کژوال با استفاده از سویشرت مردانه دیگر محدودیت خاصی برای انتخاب مدل سویشرت نخواهید داشت. در اینجا بهتر است تا سویشرت‌هایی را انتخاب کنید که از رنگ‌های متنوع و طرح‌های جذابی برخوردار بوده و با ست و ترکیب رنگی لباس‌های دیگر شما هماهنگ باشد. یکی از جذابیت‌های سویشرت آن است که می‌توانید بر روی آن از کاپشن مردانه نیز استفاده کنید و تیپ کژوال بسیار زیبا برای خود ایجاد کنید.

    آخرین نکات مهم برای پوشیدن سویشرت مردانه

    به طور کلی اگر می‌خواهید جزء افراد شیک پوش باشید و در فصل زمستان یا پاییز در کنار پوشیدن لباس گرم، تیپ و استایل منحصر به فردی داشته باشید بهتر است تا به نکاتی که در آخر به شما می‌گوییم توجه کنید. همان‌طور که گفته شد سویشرت مردانه همانند انواع لباس زمستانی دیگر از قبیل پالتو، بارانی و کاپشن مردانه از مدل‌های متنوعی برخوردار است که هر کدام از آن‌ها را باید با توجه به موقعیت و نوع استایلی که مد نظر دارید، انتخاب نمایید.

    سویشرت چند رنگ مردانه نپوشید!

    برای انتخاب سویشرت و یا حتی دیگر انواع لباس پاییزی مردانه همچون هودی یا کاپشن بهتر است تا مدلی را انتخاب کنید که از ترکیب رنگ هماهنگ برخوردار باشد. درواقع رنگ سویشرت انتخابی شما تاثیر بسیار زیادی در تیپ و استایل زمستانی خواهد داشت. بنابراین به رنگ بسیار اهمیت بدهید چرا که در زمستان معمولا چند مدل لباس باهم پوشیده می‌شود و مهم است که سویشرتی که در زیر یک کت می‌پوشید از رنگ هماهنگ با کت و حتی شلوار شما برخوردار باشد.

    انتخاب صحیح طرح سویشرت مردانه

    همان‌طور که در ابتدای مقاله گفته شد، طرح سویشرت از مواردی است که نوع تیپ شما را تعیین می‌کند. امروزه نیز سویشرت و هودی مردانه از طرح‌های مختلفی برخوردار هستند و گاها نیز به صورت ساده تولید می‌شوند. بنابراین طرح سویشرت نیز از جمله مواردی است که شما آقایان باید در هنگام خرید حتما به آن دقت داشته باشید.

منبع: http://cafemod.ir/%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d9%86%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%d9%88%d8%b4%db%8c%d8%af%d9%86-%d8%b3%d9%88%db%8c%d8%b4%d8%b1%d8%aa-%db%8c%da%a9%db%8c-%d8%a7%d8%b2/

مدیر وبلاگ بازدید : 48 دوشنبه 15 آذر 1400 نظرات (0)

یقه پیراهن مردانه یکی از موارد مهمی است که در استایل و تیپ آقایان بسیار تاثیر گذار است. انواع پیراهن مردانه معمولا دارای یقه‌های مختلفی است که نحوه ست کردن آن با پاپیون و کراوات و یا دستمال گردنی که افراد قصد استفاده از آن را دارند متفاوت خواهد بود. آقایان خوش ذوق و باسلیقه برای آن که استایل و تیپی جذاب و متفاوت داشته باشند لازم است انواع یقه های مورد استفاده در پیراهن مردانه را بشناسند.

مدیر وبلاگ بازدید : 45 دوشنبه 15 آذر 1400 نظرات (0)

به نظر شما چگونه می توان یک ساعت شیک و مردانه را انتخاب کرد به طوری که از کیفیت بالای آن مطمئن شد. یک مرد خوش تیپ از مدل مو تا بوی ادکلنش حساب شده است و هر کدام بر جذابیت او می افزاید. حال برای کامل شدن این جذابیت به یک ساعت مردانه شیک و مدرن نیاز دارد که شیک پوشی او را دوچندان کند. البته مشکل اینجاست که بین این همه ساعت با برندهای مختلف، چگونه می توان اصل را از فیک تشخیص داد و مناسب ترین آن را انتخاب کرد؟ بنابراین برای خرید یک ساعت مردانه اصل باید 4 نکته زیر را در نظر گرفت که به شرح زیر می باشد.

مدیر وبلاگ بازدید : 64 یکشنبه 07 شهریور 1400 نظرات (0)

ست‌های پرطرفدار پیراهن اسپرت مردانه!

 

بسیاری از آقایان شیک‌پوش طرفدار پوشیدن پیراهن اسپرت مردانه هستند. این لباس جذاب مردانه، حالتی نیمه‌رسمی به استایل آقایان می‌دهد و آن را به‌راحتی با خرج کردن اندکی ذوق و سلیقه می‌توان با آیتم‌های دیگر لباس مردانه ست کرد. در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با چند ست محبوب و پرطرفدار همراه با پیراهن مردانه آشنا کنیم.

ست پیراهن اسپرت با تیشرت!

زمانی که از ست لباس مردانه اسپرت صحبت می‌شود،مطمئن است پیراهن و تیشرت یکی از جذاب‌ترین ترکیب‌های این استایل مردانه است. ترکیب پیراهن همراه با تیشرت با شلوار جین یکی از جذاب‌ترین ترکیب لباس‌های مردانه است که استایل شما را پرانرژی نشان می‌دهد. این ترکیب لباس به همراه کفش کالج یا کتانی بسیار چشمگیر و جذاب خواهد شد. در این ست لباس مردانه بهتر است از شلوارهای دمپا جذب استفاده کنید تا ترکیب مناسبی با تی‌شرت و کتانی بسازد. همچنین می‌توانید با استفاده از دستبند، گردنبند و عینک به‌عنوان اکسسوری، در کانون توجهات قرار بگیرید.

ست پیراهن اسپرت راه‌راه!

پیراهن راه‌راه، یکی از جذاب‌ترین مدل‌های لباس است که جذابیت استایل شما را چند برابر می‌کند. پیراهن راه‌راه مردانه به‌عنوان یک گزینۀ شیک در ست لباس اسپرت مردانه، انرژی استایل شما را بسیار بالا می‌برد و با ترکیب شلوار جین و کتان ترکیب درخشانی را می‌سازد. پارچه‌های راه‌راه قد افراد را بلندتر نشان می‌دهند؛ بنابراین اگر می‌خواهید قدبلند به نظر برسید می‌توانید این ست‌های شیک را انتخاب نمایید.

ست پیراهن طرح دار اسپرت و شلوار ساده!

یکی دیگر از ست‌های پرطرفدار و جذاب لباس مردانه اسپرت، ترکیب جذاب پیراهن‌های طرح‌دار و یا گل‌دار با انواع شلوار کتان یا شلوار جین ساده است. همچنین می‌توانید از کفشِ کتانی برای چشمگیر شدن این ترکیب لباس پرطرفدار مردانه استفاده کنید.

ست پیراهن اسپرت با پلیور!

ستِ پلیور نازک، پیراهن، شلوار جین و نیم‌بوت جیر یکی از ترکیب لباس‌های جذاب پاییزه است که استایل شما را شیک نمایش می‌دهد. این ترکیب لباس می‌تواند به‌عنوان یک استایل نیمه‌رسمی نیز شناخته شود. پیشنهاد می‌کنیم برای جذابیت هرچه بیشتر استایل خود، رنگ پلیور خود را با کفشی که می‌پوشید ست کنید تا در کانون توجهات قرار بگیرید.

ست جذاب پیراهن جین!

پیراهن‌ جین مردانه از آن دسته پیراهن‌هایی است که استایل کژوال و جوان‌پسندی را به آقایان هدیه می‌دهد. اگر برای ست جدید لباس اسپرت مردانۀ خود به دنبال یک انتخاب خاص هستید، پیشنهاد می‌کنیم ترکیب پیراهن جین، شلوار کتان و کفش مردانه یا کتانی را انتخاب کنید. این پیراهن‌ها معمولاً با لباس‌های سفید و مشکی، ست‌های جذابی را ساخته و استایل شما را درخشان‌تر از همیشه می‌سازند.

ست پیراهن اسپرت با کتِ تک!

ترکیب کتِ تک به همراه شلوار جین و یا شلوار کتان، به‌عنوان یک ست محبوب اسپرت شناخته می‌‌شود. آقایانی که از پوشیدن کت‌وشلوار به دلیل رسمی بودنش دوری می‌کنند، با استفاده از انواع کت تک اسپرت و ترکیب آن با شلوار جین می‌توانند استایل اسپرت جذابی داشته باشند. اگر از طرفداران پوشیدن کتانی به همراه کت‌ هستید، می‌توانید به همراه کت تک اسپرت و شلوار لی از کتانی پسرانه‌ استفاده کنید.

ست پیراهن اسپرت به همراه انواع کلاه مردانه!

کلاه در ست لباس مردانۀ اسپرت یک آیتم جذاب و محبوب است که طرفداران بسیاری دارد. یکی از معروف‌ترین کلاه‌های مردانه، کلاه لئونی است. کلاه لئونی که بعد از استفادۀ ژان رنو در فیلم سینمای The Professional  معروف شد، محبوبیت بسیار بالایی نزد جوانان خوش‌سلیقه دارد. استفاده از کلاه در ترکیب لباس اسپرت مردانه یک نکتۀ مثبت است که جذابیت استایل شما را بالاتر می‌برد.

ست پیراهن چهارخانه و تیشرت

در این سال‌ها ترکیب پیراهن چهارخانه به همراه تیشرت، به یکی از جذاب‌ترین ترکیب‌های لباس مردانه تبدیل شده است. بیشتر آقایان این ترکیب لباس جذاب را همراه با شلوار لی می‌پسندند و در تمام فصل‌های سال می‌توانند از جذابیت این لباس در استایل خود لذت ببرید. در این ترکیب لباس بهتر است که آستین‌های پیراهن را تا بزنید و از ساعت اسپرت به‌عنوان اکسسوری استفاده نمایید.

خرید لباس شیک یکی از مهمترین دغدغه‌های افراد شیک‌پوش است. در این روزها که مردم سراسر جهان با اپیدمی ویروس کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کنند، اهمیت خرید اینترنتی لباس، بیش‌ازپیش احساس می‌شود. برای خرید جدیدترین مدل‌های لباس مردانه و زنانه با مراجعه به فروشگاه آنلاین لباس بانی‌مد می‌توانید خرید خود را با صرفه‌جویی در وقت و هزینه، به‌صورت غیرحضوری انجام دهید.

تعداد صفحات : 46

درباره ما
فروشگاه اینترنتی بانی مد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 454
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 199
  • بازدید سال : 6,236
  • بازدید کلی : 19,590