loading...
استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن
مدیر وبلاگ بازدید : 31 سه شنبه 02 شهریور 1400 نظرات (0)

داشتن ظاهری شیک، زیبا و چشمگیر ساده است به شرط آن که قوانین ست کردن آن را بدانید. شما می توانید خوش دوخت ترین و گران ترین لباس ها را به تن کنید اما اگر در انتخاب رنگ های آن به اشتباه بروید، کل تلاش هایتان نقش بر آب خواهد شد. بنابراین انتخاب ترکیب رنگ مناسب لباس، از مهمترین چیزهایی ست که باید قبل از هر چیز بدانید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: داشتن ظاهری شیک، زیبا و چشمگیر ساده است به شرط آن که قوانین ست کردن آن را بدانید. شما می توانید خوش دوخت ترین و گران ترین لباس ها را به تن کنید اما اگر در انتخاب رنگ های آن به اشتباه بروید، کل تلاش هایتان نقش بر آب خواهد شد.

بنابراین انتخاب ترکیب رنگ مناسب لباس، از مهمترین چیزهایی ست که باید قبل از هر چیز بدانید. ما در این مطلب سعی کرده ایم تا شیوه ترکیب رنگ لباس آقایان را به شما آموزش دهیم تا جذاب تر از همیشه در جمع بدرخشید.

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان

زمانی که می خواهید به ترکیب رنگی لباس تان توجه کنید، داشتن چرخه رنگی واجب است. با استفاده از چرخه رنگی می توانید تشخیص دهید که کدام رنگ ها در کنار هم به زیبایی ست می شوند و به ظاهر شما جذابیت بیشتری می بخشند.

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان

شما می توانید از 3 گروه ترکیب رنگی استفاده کنید:

رنگ های مکمل: رنگ هایی هستند که که در چرخه رنگی در مقابل یکدیگر قرار می گیرند و با تضادی که دارند، تعادل زیبایی ایجاد می کنند.

رنگ های آنالوگ: رنگ هایی هستند که در چرخه رنگی یکی در میان قرار می گیرند و تن های مشابهی دارند. از این رو اگر از پوشیدن رنگ های متضاد لذت نمی برید، ما این ست رنگی را به شما پیشنهاد می دهیم.

رنگ های سه گانه: این رنگ ها در دایره رنگ در 3 نقطه مساوی قرار گرفته اند(سه گوشه مثلث متساوی الاضلاع). هارمونی در رنگ های سه گانه کاملا پر تحرک هستند، حتی اگر آنها بسیار کم رنگ و یا ترکیب شده با خاکستری به کار برده شوند. برای داشتن یک هارمونی سه گانه موفق باید توازن را دقیقا رعایت کرد. برای این منظور، یک رنگ را رنگ اصلی و دو رنگ دیگر را پایه آن قرار دهید.

رنگ هایی که با سرمه ای ست می شوند

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان

اگر لباس تان به رنگ سرمه ای ست، باید از پوشیدن رنگ مشکی بپرهیزید زیرا ظاهر شما را بیش از حد تیره نشان می دهد. به جای آن به دنبال رنگ های روشن باشید. به عنوان مثال رنگ سفید در کنار رنگ مشکی بسیار شیک و کلاسیک به نظر می رسد. صورتی کمرنگ و آبی آسمانی نیز گزینه های دیگری اند که می توانید با سرمه ای ست کنید. اضافه کردن رنگ های بولد یا جسورانه ای چون خرمایی و قرمز هم می تواند بر جذابیت ظاهری تان بیافزاید.

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان


 رنگ هایی که با جیگری ست می شوند

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان

رنگ جیگری رنگی شیک و کلاسیک است اما ست کردن آن با رنگ های دیگر احتیاج به تخصص دارد. برخلاف رنگ های خنثی ای چون سفید و مشکی، جیگری با هر رنگی به سادگی ست نمی شود. بنابراین سعی کنید به دنبال رنگ هایی باشید که به آن بیاید.

 سرمه ای بهترین رنگی است که می توانید در کنار رنگ جیگری لباس تان قرار دهید. این ست رنگی هیچگاه چشم را خسته نمی کند و از مد نیز نمی افتد. رنگ های خنثی ای چون سفید، مشکی، خاکستری و قهوه ای نیز از دیگر گزینه هایی ست که می توانید آنها را با این رنگ جذاب به تن کنید.

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان


رنگ هایی که با سبز ست می شوند

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان

سبز یکی از رنگ هایی است که کاربردهای زیادی دارد، به همین دلیل حتما باید آن را در کمد لباس تان داشته باشید، فقط مهم ست کردن آن است. تونالیته های تیره سبز به همراه زیتونی و خاکی از بهترین گزینه هایی ست که می توانید برای لباس هایتان استفاده کنید.

 اگر می خواهید رنگ های دیگری را به رنگ سبز لباس تان بیافزایید، باید حواس تان باشد که از رنگ های بولد خودداری کنید. به جای آن رنگ های ساده را به کار گیرید تا رنگ سبزتان را تحت تاثیر قرار ندهد. به عنوان مثال رنگ های خنثی ای چون سرمه ای، قهوه ای، مشکی یا سفید انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان


رنگ هایی که با بژ ست می شوند

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان

با توجه به تنی که رنگ بژ دارد، این رنگ با رنگ های روشن به خوبی ست می شود. به عنوان مثال اگر این رنگ را در کنار رنگ هایی چون سفید، آبی یا کرم به تن کنید، ظاهری شیک و چشمگیر خواهید داشت. به تنها چیزی که باید دقت کنید، تن رنگ بژی ست که انتخاب می کنید. رنگ بژی که تن زرد رنگ داشته باشد، ست کردن آن سخت تر است. از این رو اگر شما این رنگ را انتخاب کنید، رنگ های تیره تری چون خرمایی، سرمه ای و قهوه ای را با در کنار آن به کار گیرید.

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان


رنگ هایی که با قرمز ست می شوند

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان

از آنجا که رنگ قرمز رنگی جسورانه است، بهتر است که از رنگ های خنثی در کنار آن استفاده کنید تا تعادل لازم برقرار شود. اگر این رنگ را برای پوشیدن انتخاب کردید، برای داشتن ظاهری شیک، از رنگ های سفید و مشکی کمک بگیرید. اگر رنگ قرمز لباس تان تنی گرم دارد، رنگ سرمه ای نیز انتخاب خوبی در کنار آن خواهد بود.

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان


رنگ هایی که با مشکی ست می شوند

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان

مشکی یکی از محبوب ترین رنگ ها برای لباس است که کاربردهای فراوانی دارد. از آنجا که این رنگ خنثی است، با اکثر رنگ ها به سادگی ست می شود. یکی از بهترین همنشین های مشکی، سفید است. با تعادلی که این دو رنگ در کنار هم ایجاد می کنند، به ظاهر شما ظاهری شیک و رسمی می دهند.

درست شبیه سفید، رنگ های روشن دیگر مانند تن های روشن صورتی یا آبی نیز می توانند گزینه های مناسبی در کنار رنگ مشکی لباس تان باشند. اگر هم به دنبال تیپی چشمگیر و متفاوت هستید، رنگ قرمز انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان


رنگ هایی که با سفید ست می شوند

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان

رنگ سفید با تعداد بیشماری از رنگ ها ست می شود اما اگر به دنبال بهترین گزینه ها هستید، ما رنگ های مشکی، سرمه ای و آبی کمرنگ را به شما پیشنهاد می دهیم. البته رنگ های بژ و خاکی نیز از دیگر رنگ هایی هستند که می توانید با سفید، به خصوص در فصل های گرم سال، ست کنید.

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان


رنگ هایی که با خاکستری ست می شوند

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان

زمانی که به ست کردن رنگ خاکستری با دیگر رنگ ها می اندیشید، باید تن خاکستری را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال تن های روشن این رنگ در کنار رنگ های روشن مانند سفید، آبی آسمانی و صورتی کمرنگ به زیبایی ست می شوند، در حالی که تن های تیره تر آن را می توانید با رنگ های تیره تر مانند مشکی یا جیگری ست کنید.

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان


رنگ هایی که با قهوه ای ست می شوند

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان

درست شبیه رنگ خاکستری، برای ست کردن رنگ قهوه ای با دیگر رنگ ها، باید به تن آن دقت کنید. تن های قهوه ای روشن مانند کاراملی یا خرمایی، با رنگ های روشنی چون سفید، کرم و آبی آسمانی ست می شوند. البته اگر بخواهید که ظاهری چشمگیر و منحصر بفرد داشته باشید، می توانید آنها را با تن های تیره مانند سبز تیره، جیگری، مشکی یا سرمه ای نیز ست کنید.

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان


رنگ هایی که با صورتی ست می شوند

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان

رنگ صورتی رنگی است که بسیاری از آقایان از آن پرهیز می کنند، به این علت که شیوه درست ست کردن آن را نمی دانند. اگر شما هم جزو آن دسته هستید، بهتر است که از تن های روشن آن آغاز کنید. تونالیته های روشن صورتی کاربرد بیشتری نسبت به تن های تیره تر دارند. آنها به زیبایی با رنگ هایی چون خاکستری، آبی، سفید، خردلی و بژ ست می شوند.

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان

اگر هم جسارت پوشیدن رنگ صورتی را قبلا داشته اید و حال می خواهید که خلاقیت بیشتری به ظاهرتان دهید، ما رنگ های سرمه ای، مشکی و خاکستری تیره را به شما پیشنهاد می دهیم.

در اینجا نکاتی کلی را در مورد شیوه ست کردن رنگ لباس برایتان آورده ایم:

  • هر رنگی که انتخاب می کنید، سعی کنید که تعادل را در آن برقرار کنید.
  • رنگ های بولد و جسورانه را با رنگ های خنثی ست کنید، در غیر این صورت انرژی زیاد آن توی ذوق می زند.
  • رنگ سرمه ای در کنار رنگ جیگری یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود.
  • تن های روشن رنگ قهوه ای و خاکستری را با تن های روشن و تونالیته های تیره آن را با رنگ های تیره ست کنید.
  • در کنار رنگ مشکی، از رنگ های روشنی چون سفید، صورتی و آبی آسمانی استفاده کنید تا تعادل رنگی میان آنها برقرار شود.

منبع: برترینها

مدیر وبلاگ بازدید : 135 سه شنبه 02 شهریور 1400 نظرات (0)



لباس مناسب برای دورهمی ها, مدل لباس مناسب برای دورهمی ها, مدل لباس های مناسب برای دورهمی ها

ست لباس مناسب برای دورهمی ها

لباس های مناسب برای دورهمی ها

لباس های مناسبی برای مهمانی های دورهمی، وجود دارد که پوشیدن آن ها علاوه بر شیک شدن شما باید راحت باشد. لباس مناسب برای دورهمی های دوستانه نباید خیلی رسمی و یا مجلسی باشد. البته بعضی مواقع دورهمی حالت رسمی دارد که در این صورت باید شما لباس رسمی و ... بپوشید.

لباس مناسب برای دورهمی ها

همانطور که می دانید لباس پوشیدن، موقعیت و زمان و سبک خاص خود را دارد. شاید برای شما هم جالب باشد که برای یک مهمانی و یا دورهمی هم می توانید لباس خاصی بپوشید.

انتخاب ست مانتو، شلوار، کیف، کفش و شال در استایل دورهمی خارج از منزل بسیار اهمیت دارد. در بهار و فصل تابستان مانتو نخی رنگ روشن و بلند، شلوار پارچه‌ای دمپا گشاد، یک جفت صندل تابستانی بندی، کیف پهن و بزرگ با شال نخی استایل صمیمی و شیکی به شما می دهد. در این استایل می توانید به جای کیف بزرگ یک کیف کوچک با بند زنجیر هم انتخاب نمایید.

در دورهمی های داخل خانه بلوز و شلوار، بلوز و دامن گزینه های صمیمی‌ و جذابی است.

برای دورهمی اگر دوستانه باشد می توانید نوعی لباس، که راحتید هستید را بپوشید. یعنی لازم نیست لباس رسمی و یا اسپرت و ... بپوشید. مثلا یک تیشرت با شلوار کتان و یا جین مناسب می باشد. هر چه استایل از حالت رسمی دورتر باشد حس صمیمت بیشتری منتقل خواهد شد.

برای انتخاب لباس مناسب برای دورهمی ها، باید به فصل و نوع اندام خود توجه کنید. باید رنگ لباس خود را با توجه به فصل انتخاب کنید.

می توانید از مانتو بلند، کوتاه، گشاد و اسپرت و ... هم می توانید استفاده کنید.

برای پوشش دورهمی های دوستانه به اینکه در خانه، پارک، رستوران و یا حتی پارک و ... قرار دارید، دقت کنید. تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

برای دورهمی های دوستانه می توانید از هر کفشی استفاده کنید. از جمله: کفش اسپرت، مجلسی، کالج، کتونی، اسپرت، صندلی و ... .

برای دورهمی ها می توانید از اکسسوری هایی مانند ساعت، گردنبند، دستبند، انگشتر، کمربند و ... استفاده کنید.

نمونه هایی از لباس مناسب برای دورهمی ها را آورده ایم.

مدل های لباس مناسب برای دورهمی ها,لباس مناسب برای دورهمی های دوستانه,نمونه هایی از مدل لباس مناسب برای دورهمی ها

مدل لباس مهمانی های دورهمی

تصاویری از لباس های مناسب دورهمی,لباس های شیک مناسب برای دورهمی ها,راهنمای انتخاب لباس مناسب برای دورهمی

مدل لباس با دورهمی های دوستانه

ایده هایی برای مدل لباس برای دورهمی ها,بهترین انتخاب برای لباس مناسب دورهمی,شیک ترین مدل لباس برای دورهمی های دوستانه

مدل لباس مناسب برای دورهمی ها

مدل لباس مناسب برای دورهمی ها, مدل لباس های مناسب برای دورهمی ها,مدل های لباس مناسب برای دورهمی ها

مدل های لباس مناسب برای دورهمی ها

لباس مناسب برای دورهمی های دوستانه,نمونه هایی از مدل لباس مناسب برای دورهمی ها,انواع لباس های دورهمی های دوستانه

مدل لباس های مناسب برای دورهمی ها

شیک ترین مدل لباس برای دورهمی های دوستانه,تصاویری از لباس های مناسب دورهمی,لباس های شیک مناسب برای دورهمی ها

پیراهن مناسب مهمانی های دورهمی

انواع لباس های دورهمی های دوستانه,ایده هایی برای مدل لباس برای دورهمی ها,بهترین انتخاب برای لباس مناسب دورهمی

لباس دورهمی های در منزل

  • لباس مناسب برای دورهمی ها,مدل لباس های مناسب برای دورهمی ها,لباس مناسب برای دورهمی های دوستانه

لباس های شیک برای مهمانی های دورهمی

مدل لباس مناسب برای دورهمی ها,مدل های لباس مناسب برای دورهمی ها,نمونه هایی از مدل لباس مناسب برای دورهمی ها

ست شیک برای لباس های دورهمی های دوستانه در منزل

لباس مناسب برای دورهمی ها,مدل لباس های مناسب برای دورهمی ها,لباس مناسب برای دورهمی های دوستانه

شیک ترین پیراهن برای دورهمی ها

مدل لباس مناسب برای دورهمی ها,مدل های لباس مناسب برای دورهمی ها,نمونه هایی از مدل لباس مناسب برای دورهمی ها

ست اسلامی برای مهمانی های دورهمی

راهنمای انتخاب لباس مناسب برای دورهمی,تصاویری از لباس های مناسب دورهمی,بهترین انتخاب برای لباس مناسب دورهمی

ست اسپرت دخترانه برای مهمانی های دورهمی

لباس های شیک مناسب برای دورهمی ها,شیک ترین مدل لباس برای دورهمی های دوستانه,ایده هایی برای مدل لباس برای دورهمی ها

لباس زمستانی برای مهمانی های دورهمی ها

لباس مناسب برای دورهمی ها, مدل لباس مناسب برای دورهمی ها, مدل لباس های مناسب برای دورهمی ها

ست لباس برای مهمانی های دورهمی

مدل های لباس مناسب برای دورهمی ها,لباس مناسب برای دورهمی های دوستانه,نمونه هایی از مدل لباس مناسب برای دورهمی ها

ست لباس برای دورهمی های بیرون

تصاویری از لباس های مناسب دورهمی,لباس های شیک مناسب برای دورهمی ها,راهنمای انتخاب لباس مناسب برای دورهمی

مدل ست های لباس برای دورهمی ها

ایده هایی برای مدل لباس برای دورهمی ها,بهترین انتخاب برای لباس مناسب دورهمی,شیک ترین مدل لباس برای دورهمی های دوستانه

ست های لباس برای دورهمی ها

مدل لباس مناسب برای دورهمی ها, مدل لباس های مناسب برای دورهمی ها,مدل های لباس مناسب برای دورهمی ها

لباس های مناسب برای دورهمی

لباس مناسب برای دورهمی های دوستانه,نمونه هایی از مدل لباس مناسب برای دورهمی ها,انواع لباس های دورهمی های دوستانه

ست های لباس برای دورهمی ها

شیک ترین مدل لباس برای دورهمی های دوستانه,تصاویری از لباس های مناسب دورهمی,لباس های شیک مناسب برای دورهمی ها

ست های شیک برای مهمانی های دورهمی در بیرون از منزل

منبع: نمناک

مدیر وبلاگ بازدید : 27 یکشنبه 31 مرداد 1400 نظرات (0)

راهنمای خرید شومیز زنانه برای نوروز ۱۴۰۰

راهنمای خرید شومیز زنانه برای نوروز ۱۴۰۰

استفاده شومیز در استایل بانوان ایرانی که از مانتو استفاده می‌کنند،پوشیدن آن زیر مانتو جلوباز است.در این مقاله سعی داریم به شما چند مدل ست کردن انواع لباس با شومیز‌ها را معرفی کنیم.

یکی از پرطرفدارترین لباس‌های زنانه در استایل بانوان شومیزاست که کاربرد زیادی در استایل‌های بانوان دارد.به همین علت خرید شومیز زنانه جدید همیشه در بینگزینه‌های همیشگی  خرید لباس زنانه به چشم می‌خورد.با توجه به محبوبیت بالای این لباس، برندهای معتبر لباس زنانه،هرسال مدل‌های جدید شومیز را روانه بازار می‌کنند و سببمی‌شوند شما در انتخاب شومیز زنانه قدرت انتخاب بالاییداشته باشید.در این مقاله سعی داریم به شما چند مدل ست کردن انواع لباس با شومیز‌ها را معرفی کنیم.

شومیز را با چه لباس‌هایی ست کنیم

لباس شومیز در نگاه اول ساده به نظر می‌رسید اما باکمیخلاقیت می‌شود ترکیب‌های جذابی با لباس‌های دیگر بسازد.این لباس با تیشرت زنانه، ژاکت زنانه، مانتو، شلوار زنانه، دامن کوتاهزنانه و حتی تاپ زنانه، به‌راحتی ست می‌شود. یکی از پرکاربردتریناستفاده شومیز در استایل بانوان ایرانی که از مانتو استفاده می‌کنند،پوشیدن آن زیر مانتو جلوباز است. در ادامه با چند ست پرطرفدارلباس شومیز زنانه، آشنا می‌شوید.

خرید شومیز زنانه

شومیز زنانه

شومیز مخمل کبریتی و شلوار جین انتخاب جذاب استایل کژوال زمستانه

در استایل کژوال زمستانه خود می‌توانید از ترکیب یک شومیز زنانهکبریتی که این روزها طرفداران زیادی دارد، به همراه شلوار جینزمستانی و نیم بوت چرم زنانه، استفاده کنید. در پایان با استفادهاز کلاه بافتنی زنانه و پالتو بلند می‌توانید این ترکیب چشم‌نواز را تکمیل کنید.

شومیز ساده و دامن کوتاه مناسب برای استایل بهاره

انتخاب شومیز زنانه که طرح ساده‌ای داشته باشد و ترکیب آنبا دامن کوتاه زنانه، شما را در کانون توجه قرار می‌دهد. در اینترکیب از شومیز کوتاه استفاده کنید و آن را داخل دامن قراردهید و با اضافه کردن یک کمربند زنانه، استایل بهاره خود را کامل کنید.

شومیز کوتاه زنانه و دامن بلند، برای استایل تابستانه

با استفاده از شومیز گره‌دار کوتاه و دامن بلند زنانه استایل تابستانهخود را بسازید. برای این ترکیب استفاده از صندل زنانه را پیشنهادمی‌کنیم تا در تابستان، استایل خنک و راحتی داشته باشید.در پایان می‌توانید با گوشواره آویز حلقه‌ای جذابیت استایل خود را بالاتر ببرید.

استایل پاییزه با شومیز جین و تیشرت سفید زنانه

تیشرت سفید و شومیز لی دو یار جدانشدنی از هم هستندکه همیشه استایل شما را جذاب می‌کنند. هنگامبستن دکمه‌ها، فقط دکمه بالا شومیز را ببندید تاتیشرت شما جلوه بیشتری داشته باشد.برای انتخاب شلوار زنانه می‌توانید هم از شلوار کتانبا رنگ روشن استفاده کنید و هم از شلوار جین.بهتر است که روشنی یا تیره بودن رنگ پیراهن ولباس متفاوت باشد تا زیباتر جلوه کند.

شومیز حریر را چه زمانی می‌شود پوشید؟

برای مهمانی‌های نیمه‌رسمی می‌توانید، شومیز رسمییا همان شومیز حریر که در قسمت شانه از اپل استفاده‌شدهرا با شلوار کتان جذب یا دامن کوتاه به همراه ساپورتبپوشید. یکی دیگر از انتخاب‌های خانم‌های شیک پوش،شومیز حریر با آستین بلند و کلوش است که می‌توانیداین لباس را با شلوار جذب و کفش پاشنه بلند بپوشیدو در مهمانی، استایل خاص داشته باشید.

شومیز پشت باز، پرطرفدار بین شیک پوشان

شومیز پشت باز انتخاب خاصی برای دوره‌همی‌های دوستانهشما به‌حساب می‌آید که با یک شلوار تنگ و چکمه بلند،به استایل شما زیبایی می‌بخشد. با اضافه شدنیک ساعت زنانه بند چرمی به این ترکیب لباس،جذابیت استایل خود را تکمیل می‌کند.

شومیز را جسورانه بپوشید!

شما همیشه می‌توانید کلیشه‌ها را در پوشیدن شومیز کنار بگذاریدو انتخاب جسورانه‌ای داشته باشید. یکی از پیشنهادهایما به شما پوشیدن برعکس شومیز است، به‌نوعی کهدکمه‌های شومیز را از پشت ببندید. همچنین می‌توانید زیر شومیزدکمه‌دار خود تاپ زنانه ساده بپوشید و بجای بستن دکمه‌هایشومیز، قسمت پایینی دو طرف آن را به هم گره بزنید.انتخاب‌های جسورانه همیشه سبب می‌شود استایلشما جذاب‌تر شود.

خرید شومیز زنانه

خرید شومیز زنانه

لذت خرید اینترنتی شومیز زنانه را از دست ندهید

تجربه خرید لباس وقتی لذت‌بخش‌تر می‌شود کهخرید آنلاین را تجربه کنید. خرید اینترنتی در وقتشما صرفه‌جویی می‌کند و دیگر نیاز نیست ساعت‌هادر مسیر رفت‌وبرگشت پشت ترافیک بمانید. درخرید اینترنتی لباس شما با تنوع لباس‌ها مواجهمی‌شوید و امکان مقایسه انواع لباس‌ها رادارید.امروزه تجربه خرید آنلاین لباس‌ها، مانند خرید تونیک زنانه،شومیز زنانه، پیراهن و کفش مردانه و انواع لباس مردانه و زنانه، جذاب‌تر و کاربردی‌تر از گذشته شده است.

برای خرید اینترنتی لباس می‌توانید به مرکزخرید آنلاین بانی‌مد مراجعه کنید تا بتوانیدبهترین انتخاب‌ها را داشته باشید.

مدیر وبلاگ بازدید : 59 یکشنبه 31 مرداد 1400 نظرات (0)

مدل مانتو طوسی 2021 : خاکِستَری که به آن رنگ توسی یا رنگ نقره‌ای نیز می‌گویند، به هرگونه طیف از رنگ‌های میان سیاه و سفید گفته می‌شود. خاکستری چون از دو رنگ سیاه و سفید تشکیل شده خاصیت اصلی این رنگ ها را هم با خودش دارد. رنگ طوسی یا خاکستری از جمله رنگ های خنثی است و می توان آن را با قرمز، بنفش و آبی ست کرد. فیروزه ای، سرخابی و صورتی هم ترکیب فوق العاده ای با طوسی می سازد. ما در ادامه حدود 50 عکس از جدیدترین طرح های بروز را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم.

مدل مانتو شیک و باکلاس طـوسی رنگ

مدل مانتو شیک و باکلاس طـوسی رنگ

مدل مانتو شیک دخترانه طـوسی رنگ

مدل مانتو شیک دخترانه طـوسی رنگ

مدل مانتو شیک مجلسی طـوسی رنگ

مدل مانتو شیک مجلسی طـوسی رنگ

مدل مانتو شیک و باکلاس مشکی طـوسی رنگ

مدل مانتو شیک و باکلاس مشکی طـوسی رنگ

مدل مانتو شیک مجلسی کوتاه

مدل مانتو شیک مجلسی کوتاه

مدل مانتو شیک و ساده طـوسی رنگ

مدل مانتو شیک و ساده طـوسی رنگ

مدل مانتو شیک و باکلاس ۱۴۰۰ طـوسی رنگ

مدل مانتو شیک و باکلاس ۱۴۰۰ طـوسی رنگ

مدل مانتو شیک و باکلاس جلو بسته طـوسی رنگ

مدل مانتو شیک و باکلاس جلو بسته طـوسی رنگ

مدل مانتو شیک مجلسی مشکی در اینستاگرام طـوسی رنگ

مدل مانتو شیک مجلسی مشکی در اینستاگرام طـوسی رنگ

مدل مانتو شیک و باکلاس دخترانه 

مدل مانتو شیک و باکلاس دخترانه

مدل مانتو جدید تابستانی طـوسی رنگ

مدل مانتو جدید تابستانی طـوسی رنگ

مدل مانتو جدید بلند طـوسی رنگ

مدل مانتو جدید بلند طـوسی رنگ

مدل مانتو جدید دخترانه طـوسی رنگ

مدل مانتو جدید دخترانه طـوسی رنگ

مدل مانتو جدید ۲۰۲۱ طـوسی رنگ

مدل مانتو جدید ۲۰۲۱ طـوسی رنگ

مدل مانتو جدید 1400 طـوسی رنگ

مدل مانتو جدید 1400 طـوسی رنگ

مدل مانتو جدید ۱۴۰۰ طـوسی رنگ

مدل مانتو جدید ۱۴۰۰ طـوسی رنگ

مدل مانتو جدید اینستاگرام طـوسی رنگ

مدل مانتو جدید اینستاگرام طـوسی رنگ

مدل مانتو جدید تابستانی ۱۴۰۰

مدل مانتو جدید تابستانی ۱۴۰۰

مدل مانتو زیبا طـوسی رنگ

مدل مانتو زیبا طـوسی رنگ

مدل مانتو زیبا و شیک طـوسی رنگ

مدل مانتو زیبا و شیک طـوسی رنگ

مدل مانتو زیبا دخترانه طـوسی رنگ

مدل مانتو زیبا دخترانه طـوسی رنگ

مدل مانتو زیبا و ساده طـوسی رنگ

مدل مانتو زیبا و ساده طـوسی رنگ

مدل مانتو زیبا زنانه طـوسی رنگ

مدل مانتو زیبا زنانه طـوسی رنگ

مدل مانتو زیبا و جدید طـوسی رنگ

مدل مانتو زیبا و جدید طـوسی رنگ

مدل مانتو زیبا کرمعلی طـوسی رنگ

مدل مانتو زیبا کرمعلی طـوسی رنگمدل مانتو زیبا تابستانی

مدل مانتو زیبا تابستانی

عکس از مدل مانتو دخترانه شیک طـوسی رنگ

عکس از مدل مانتو دخترانه شیک طـوسی رنگ

منبع: ساتیشو

مدیر وبلاگ بازدید : 23 یکشنبه 31 مرداد 1400 نظرات (0)

کت و شلوار همانطور که در بین مردان طرفداران زیادی دارد ، مورد استقبال خانم های شیک پوش نیز قرار می گیرد . کت و شلوار های زنانه زیبایی و ظرافت خاصی را به افراد می دهند و برای میهمانی هایی که حالت رسمی و کاری دارند بسیار مناسب است .

 

در انتخاب کت و شلوار زنانه ، فرم و استایل بدن نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است . بانوان چاق ، لاغر ، بلند قد یا کوتاه قامت باید در انتخاب این لباس دقت کنند و لباسی را انتخاب نمایند که براساس اندام و فرم بدن آنها باشد . در این بخش از دنیای مد  به نکاتی مهم درباره انتخاب کت و شلوار برای خانم های کوتاه قد خواهیم پرداخت .

تیپ زنانه

مدل کت و شلوار زنانه برای افراد کوتاه قد

مدل کت شلوار مخصوص زنان کوتاه قد

مدل کت و شلوارهای پیشنهادی زیر می تواند اندام خانم های کوتاه قد را زیباتر نشان دهد.

کت و شلوارهای خط دار

اگر کوتاه قد و یا ریزه اندام هستید، یعنی زیر ارتفاع متوسط یعنی 1.65 متر یا 5 فوت یا 4 اینچ هستید، باید کت و شلواری را انتخاب کنید که قد شما را بلندتر از معمول نشان دهد پس بهتر است کت و شلوارهای خط دار که خط عمودی دارند را انتخاب کنید اما از کت و شلوار با خط افقی دوری کنید .

شما می توانید کت و شلوارهایی را انتخاب نمایید که برش هایی روی آن برای جذاب تر شدن آن تعبیه شده است . به یاد داشته باشید شما هیچگاه نباید کت های جعبه ای و یا سایز بزرگ که هیکل و اندام شما را کوتاه تر نشان می دهد را انتخاب نمایید.

کت زنانه

کت شلوار که مناسب زنان قد کوتاه باشد 

چه کت شلواری به خانم های کوتاه می آید؟

کت و شلوار راسته

خانم های قد کوتاه باید شلوار راسته که در قسمت مچ پا باریک تر شده است ، را انتخاب نمایند تا پاهای آنها بلندتر نشان داده شود .

کت کوتاه

کت و شلواری را انتخاب نمایید که کت آن دقیقا در خط کمر و یا بالاتر از آن تمام شود زیرا لباس های بالاتنه بلند باعث می شوند پاهایتان حتی کوتاه تر به نظر برسند.

کت شلوار خانم ها

چه کت شلواری برای زنان قد کوتاه مناسب است؟

کت شلوار در خور زنان کوتاه قد

کت و شلوار کاملا سفید

کت و شلوار سفید برای خانم های کوتاه قد بسیار مناسب است اما در انتخاب این مدل کت و شلوار باید دقت نمایید و کت و شلواری را انتخاب کنید که جذب تنتان باشد و شلوار آن راسته و جذب باشد تا پاهایتان بلندتر به نظر رسد . شما با انتخاب این کت می توانید هر لباسی را با آن بپوشید.

کت و شلواری به سبک مدرن

اگر قدتان کوتاه است بهتر است یک کت و شلوار مشکی ولی با طرح مدرن را انتخاب کنید. شلوارهای پاچه گشاد می تواند به بلند نشان دادن پاها کمک کند. این کت و شلوار شما بهتر است یک کمربند در قسمت کمر داشته باشد تا منحنی های بدن را برجسته تر نشان دهد.

شلوار دم پا

شلوارهای پاچه گشاد برای زنان ریزه و کوتاه قد بسیار خوب است، به شرط اینکه حجم آن با بالا تنه لباس و پاشنه های کفش هماهنگ باشد. پیش از این هم در دنیای مد نمناک گفتیم که شلواری که در قسمت کمر و بالا تنگ باشد و از زانو به پایین گشاد بشود، بسیار شیک است. و بیشتر از هر مدل شلواری به اندام شما می آید.

کت و شلوار فیت تن

اگر می پندارید که با پوشیدن کت بلندتر یا گشادتر می توانید کوتاهی قدتان را بپوشانید، اشتباه فکر می کنید ، این کار نتیجه ای کاملا برعکس می دهد. از این رو بهتر است که کت و شلواری را به تن کنید که کاملا فیت تن تان است.

کت فیت

کت شلوار عالی برای زنان قد کوتاه  

کت و شلوار مینیمال

یک انتخاب درست برای خانم ها در موقعیت های رسمی تر ، کت و شلوار کلاسیک و عاری از هرگونه تزئینات است اما این ست کلاسیک حتما نباید به رنگ مشکی باشد ، انتخاب رنگ طوسی برای کت و شلوارتان بسیار مناسب است.

کفش مناسب کوتاه قدها

یکی از بهترین و محبوب ترین ترفندها برای بلندتر کردن قد پوشیدن کفش پاشنه بلند است . اما اگر نمی توانید پاشنه های خیلی بلند به پا کنید، از کفش هایی با پاشنه های متوسط و پهن کمک بگیرید. 

 

منبع: نمناک

مدیر وبلاگ بازدید : 31 شنبه 30 مرداد 1400 نظرات (0)

شومیز و بلوز زنانه 

شومیز و بلوز زنانه لباسی جذاب و پرطرفدار در استایل بانوان محسوب می شود که از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. این لباس زنانه شیک کاربرد زیادی در استایل خانم ها دارد؛ به خصوص در این سال ها که استفاده از مانتو جلوباز توسط خانم ها مورد استقبال قرارگرفته و لباس شومیز به انتخاب اول خانم ها برای پوشیدن زیر مانتو تبدیل شده است؛ در این مقاله سعی داریم چند مدل لباس شومیز و نحوه ست کردن لباس های دیگر با شومیز ها را به شما معرفی کنیم.

لباس هایی که با انواع لباس شومیز ست می شوند!

شاید در نگاه اول شومیزها ساده به نظر برسند، اما با کمی خلاقیت می توانید ترکیب های جذابی برای استایل خود با کمک شومیز ها و لباس های دیگر بسازید. این لباس زنانه شیک، به همراه تیشرت زنانه، ژاکت زنانه، مانتو، شلوار زنانه و دامن کوتاه زنانه به راحتی ست می شود. البته بیشترین استفاده از شومیز در استایل بانوان ایرانی، ست کردنش با مانتو جلوباز است. در ادامه می خواهیم چند ست پرطرفدار با همراهی لباس شومیز زنانه را معرفی کنیم.

استایل بهاره همراه با شومیز ساده یا گل دار و دامن کوتاه

انتخاب شومیز زنانه که طرح ساده ای داشته باشد و ترکیب آن با دامن کوتاه زنانه، شما را در کانون توجه قرار می دهد. در این ترکیب از شومیز کوتاه استفاده کنید و آن را داخل دامن قرار دهید و با اضافه کردن یک کمربند زنانه، استایل بهاره خود را کامل کنید. شومیز گل دار نیز در روزهای بهاری طرفداران زیادی پیدا می کند که می توانید لباس خود را با سرسبزی بهار ست کنید و از استایل گل دار خود لذت ببرید.

شومیز بهاره

استایل تابستانه همراه با شومیز کوتاه و دامن بلند

بلندی روزهای تابستان و کوتاهی شب هایش را می توانید با شومیز کوتاه و دامن بلند لذت بخش سپری کنید. با استفاده از شومیز گره دار کوتاه و دامن بلند زنانه استایل تابستانه خود را بسازید. برای این ترکیب استفاده از صندل زنانه را پیشنهاد می کنیم تا در تابستان، استایل خنک و راحتی داشته باشید. پیشنهاد می کنیم از گوشواره آویز به عنوان اکسسوری مناسب برای این استایل جذاب تابستانه استفاده کنید و جذاب باشید.

استایل پاییزه همراه با شومیز لمه و شلوار چرم

لمه نوعی پاچۀ زیبا و خیره کننده است که نه تنها چشم ها را به خود خیره می کند، بلکه نرمی و راحتی پارچه باعث می شود همیشه احساس راحتی داشته باشید. شومیز لمه نوعی لباس پرزرق وبرق است که در دسته بندی بلوز و شومیز مجلسی قرار می گیرد. ترکیب شومیز لمه با شلوارهای چرم می تواند انتخاب خاصی برای استایل پاییزه خانم های شیک پوش باشد.

استایل زمستانه همراه با شومیز مخمل کبریتی و شلوار جین

ترکیب شومیز زنانه کبریتی که این روزها طرفداران زیادی دارد، به همراه شلوار جین و نیم بوت چرم زنانه انتخابی خاص برای استایل زمستانه زنانه محسوب می شود که می توانید با استفاده از کلاه بافتنی زنانه و پالتو بلند یا کاپشن این ترکیب چشم نواز را کامل کنید و در مرکز توجه قرار بگیرید.

شومیز حریر در استایل نیمه رسمی!

برای مهمانی های نیمه رسمی می توانید از شومیز حریر را با شلوار کتان جذب یا دامن کوتاه به همراه ساپورت بپوشید. یکی دیگر از انتخاب های خانم های شیک پوش، شومیز حریر با آستین بلند و کلوش است که می توانید این لباس را با شلوار جذب و کفش پاشنه بلند بپوشید و در مهمانی، استایل خاص داشته باشید.
لباس زنانه

شومیز پشت باز، مناسب برای دورهمی های دوستانه!

برای دورهمی های دوستانه خود می توانید از ترکیب شومیز پشت باز با شلوار تنگ و چکمه بلند استفاده کنید تا استایل زیبای خود را جذاب کنید. در پایان با اضافه کردن یک ساعت زنانه بند چرمی به این ترکیبی که انتخاب کردید، می توانید جذابیت استایل خود را کامل نمایید.

شومیزها را جسورانه انتخاب کنید!

کلیشه ها را در پوشیدن شومیز کنار بگذارید و انتخاب جسورانه ای داشته باشید. پیشنهاد می کنیم به شما پوشیدن برعکس شومیز است، به نوعی که دکمه های شومیز را از پشت ببندید. همچنین می توانید زیر شومیز دکمه دار خود تاپ زنانه ساده بپوشید و به جای بستن دکمه های شومیز، قسمت پایینی دو طرف آن را به هم گره بزنید. انتخاب های جسورانه همیشه سبب می شود استایل شما جذاب تر شود.

خرید اینترنتی شومیز زنانه

تجربه خرید لباس وقتی لذت بخش تر می شود که خرید آنلاین را تجربه کنید. خرید اینترنتی در وقت شما صرفه جویی می کند و دیگر نیاز نیست ساعت ها در مسیر رفت وبرگشت پشت ترافیک بمانید. در خرید اینترنتی لباس، شما با تنوع لباس ها مواجه می شوید و امکان مقایسه انواع لباس ها را دارید. امروزه تجربه خرید آنلاین لباس ها، مانند خرید تونیک، انواع لباس شومیز، پیراهن و کفش مردانه و انواع لباس مردانه و زنانه، جذاب تر و کاربردی تر از گذشته شده است.
برای خرید انواع لباس شومیز با مراجعه به مرکز خرید آنلاین بانی مد می توانید جدیدترین مدل بلوز و شومیز و انواع لباس مردانه و لباس زنانه را مشاهده کنید و از تجربه جذاب خرید آنلاین لذت ببرید.
مدیر وبلاگ بازدید : 165 شنبه 30 مرداد 1400 نظرات (0)

ست شورت و سوتین عروس

ست شورت و سوتین عروس

ست لباس زیر عروس رنگ مشکی

ست لباس زیر عروس رنگ مشکی

مدلهای جدید لباس زیر مناسب عروس

مدلهای جدید لباس زیر مناسب عروس

شورت و سوتین ست گیپور

شورت و سوتین ست گیپور

لباس زیر ست سفید رنگ

لباس زیر ست سفید رنگ

شورت و سوتین ست مجلسی شیک و زیبا

شورت و سوتین ست مجلسی شیک و زیبا

ست شورت سوتین ساده مناسب عروس

ست شورت سوتین ساده مناسب عروس

لباس زیر مجلسی گیپور 99 رنگ سفید

لباس زیر مجلسی گیپور 99 رنگ سفید

زیباترین مدلهای شورت سوتین ست دخترانه

زیباترین مدلهای شورت سوتین ست دخترانه

جدیدترین مدل شورت سوتین ست دخترانه 99

جدیدترین مدل شورت سوتین ست دخترانه 99

ست شورت و سوتین مجلسی عروس

ست شورت و سوتین مجلسی عروس

ست شورت و سوتین مشکی مجلسی

ست شورت و سوتین مشکی مجلسی

مدل های جدید ست لباس زیر گیپور مناسب برای عروس

مدل های جدید ست لباس زیر گیپور مناسب برای عروس

ست لباس زیر فانتزی جدید 2020 رنگ روشن

ست لباس زیر فانتزی جدید 2020 رنگ روشن

مدلهای شیک ست شورت سوتین سفید

مدلهای شیک ست شورت سوتین سفید

ست شورت و سوتین قرمز مدل جدید

ست شورت و سوتین قرمز مدل جدید

نمونه های جدید لباس زیر 2020

نمونه های جدید لباس زیر 2020

نمونه ست های شورت سوتین جدید 2020

نمونه ست های شورت سوتین جدید 2020

شورت سوتین ست زیبا دخترانه

شورت سوتین ست زیبا دخترانه

مدل ست های شورت و سوتین مجلسی زنانه

مدل ست های شورت و سوتین مجلسی زنانه

ست لباس زیر فانتزی دخترانه 2020

ست لباس زیر فانتزی دخترانه 2020

در ادامه می توانید ست های فانتزی دخترانه را نیز مشاهده نمایید. پیشنهاد میکنیم ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید.

انواع مدلهای ست لباس زیر زنانه

انواع مدلهای ست لباس زیر زنانه

مدلهای سوتین و شرت سفید مناسب برای عروس

مدلهای سوتین و شرت سفید مناسب برای عروس

عکس لباس زیر زیبا رنگ سفید

عکس لباس زیر زیبا رنگ سفید

منبع: ساتیشو

مدیر وبلاگ بازدید : 27 شنبه 30 مرداد 1400 نظرات (0)

انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و خاص

مانتو های پاییزی شیک

جدید ترین مانتو ها و پالتو هاي زنانه را برایتان گردآوری کرده ایم در ادامه می‌توانید با انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و ناب تالاب را دنبال نمایید .

انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و ناب , بازهم با شیک و اخیر ترین ژورنال مدل لباس مدل مانتو زنانه و دخترانه پاییزی درکنار شما هستیم

تصویر هاي و مدل مانتوهای خوشگل برای ایده گرفتن خانم هاي شیک پوش و خوش استایل

تازه ترین مدل و پروژه هاي مانتو پاییزی و مجلسی زنانه دخترانه

انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و خاص

انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و خاص

انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و خاص

انواع مدل مانتوهای ایرانی

انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و خاص

انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و خاص

انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و خاص

مدل مانتوهای ایرانی مخصوص پاییز

انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و خاص

انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و خاص

انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و خاص

مدل مانتوهای ایرانی مخصوص پاییز و پاییز

منبع: تالاب

مدیر وبلاگ بازدید : 31 شنبه 30 مرداد 1400 نظرات (0)

چه تفاوتی بین تاکسیدو و کت شلوار معمولی وجود دارد ، و معمولا در چه مراسمی بهتر است از تاکسیدو استفاده کنیم؟ برای رسیدن به سوالات خود با ما همراه باشید .

تاکسیدو چیست ؟

تاکسیدو به یک سبک خاص از کت و شلوار گفته می شود. تاکسیدو در سال ۱۸۰۰ در بین برخی از مردم مرفع جامعه رواج پیدا کرد. این سبک از کت و شلوار های مخصوص مراسمات بسیار خاص می باشد و بایستی اکسسوری های خاص خودش را استفاده کرد تا هویت اصلی تاکسیدو را در استایل تان بشود مشاهده کرد .

تاکسیدو گونه ای از کت و شلوار است که در درزهای شلوار آن و جیب‌های کت و یقه آن از پارچه متفاوتی مانند ابریشم و یا ساتن استفاده می‌شود. اولین بار از این لباس در یک مراسم رقص سلطنتی در سال 1800 توسط شاهزاده‌ای فرانسوی و جوان پوشیده شد و از آن پس به عنوان یک لباس فوق رسمی در میان آقایان به جا افتاد. برای پوشیدن تاکسیدو باید اصول خاصی را رعایت کنید .

تاکسیدو مدرن یا کلاسیک ؟

تاکسیدو مدرن یا تروپیکال بلک تای جزی از کت و شلوار های تاکسیدو می باشد و نمی توان این دست کت و شلوار ها را سبکی جدید خواند. مهم ترین تفاوت تاکسیدو مدرن در عدم استفاده از ساتن در یقه، جیب و روی شلوار می باشد. دیگر تفاوت بسیار بزرگ تاکسیدو، ترکیب رنگی در تاکسیدو مدرن می باشد. ترکیب اصلی رنگ تاکسیدو مدرن، سفید و سیاه می باشد.

در تاکسیدو مدرن تمام اجزا غیر از شلوار و پاپیون بایستی به رنگ سفید باشند. کت های تک دکمه تنها مدل از کت هایی هستند که در تاکسیدو مدرن کاربرد دارند. ناگفته نماند که تمامی اجزای کت بر خلاف تاکسیدو بایستی از یک جنس پارچه باشد و با یکدیگر هماهنگ باشند.

بنابراین اجزای اصلی استایل تاکسیدو را می توان یک پیراهن سفید، کت تک دکمه یقه آرشال سفید، شلوار و پاپیون مشکی نامید.

تاکسیدو چیست

تاکسیدو چگونه ست میشود ؟

استثناهای تاکسیدو چیست ؟

در هر دو تاکسیدوهای کلاسیک و مدرن چند گزینه رسمی و استثنا وجود دارد که در دوخت آنها از ترکیب ساتن استفاده نمیشود. این نوع تاکسیدو ترکیبی از سفید و سیاه است که با عنوان Tropical Black Tie شناخته می شوند . مشخصات این تاکسیدو : پیراهن یقه دار سفید، اکسسوری مشکی ، شلوار مشکی که همه اینها را کتی سفید همراهی می کتد. کت حتما باید تک دکمه باشد و یقه آرشال ( یقه شالی ) باشد و جنس یقه و جیب کت باید همجنس پارچه کت باشد.

یک استثنای دیگری هم وجود دارد که بر حسب رنگ تاکسیدو در دوخت آن از ترکیب ساتن استفاده می شود. در تاکسیدوهای مشکی ، نوک مدادی و خاکستری تیره از ترکیب ساتن استفاده میکنند و در تاکسیدوها قهوه ای مایل به زرد و آبی مایل به خاکستری از ساتن استفاده نمی شود.

تفاوت تاکسیدو با کت و شلوار در چیست ؟

همان طور که گفته شد شما نمی‌توانید از تاکسیدو همانند کت و شلوار در تمامی موقعیت‌های روزمره استفاده کنید و این لباس برای سر کار رفتن و یا حتی میهمانی‌های نیمه رسمی مناسب نمی‌باشد و شما باید از تاکسیدو در شرایط خاص‌تری مانند؛ جشن عروسی خودتان و یا نزدیک‌ترین افراد خانواده‌تان استفاده کنید. البته همواره باید به یاد داشته باشید که پوشیدن تاکسیدو به آسانی کت و شلوار نیست و برای پوشیدن این لباس خارق العاده باید اصولی را رعایت کنید که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

فرق کت شلوار با تاکسیدو

اکسسوری تاکسیدو چیست ؟

تفاوت رنگ تاکسیدوهای موجود در بازار با کت شلوار

در بازار رنگ‌های محدودی برای تاکسیدو وجود دارد و شما به ندرت می‌توانید به غیر از رنگ‌های مشکی، سورمه‌ای، سفید و طوسی رنگ دیگری را برای تاکسیدوی خود انتخاب کنید و برخلاف کت و شلوار انتخاب در طرح و رنگ شما محدود می باشد. البته لازم به ذکر است که برخی از برند های اهل ریسک و البته معروف مانند ورساچه ، رنگ زرشکی و خردلی و آبی تیره را نیز را برای تاکسیدو در نظر گرفته‌اند و به تعداد اندک آن‌ها را وارد بازار کرده‌اند، اما پیشنهاد ما به شما پوشیدن همان رنگ‌های سابق و روتین برای تاکسیدو می‌باشد.

با توجه به اینکه تاکسیدو در رنگ‌های محدودی موجود است، انتخاب شما برای پیراهن زیر آن نیز محدود است و نمی‌توانید مانند کت و شلوار آن را با هر پیراهنی بپوشید و تنها انتخاب شما پیراهن سفید با مدل یقه وین دیپ و لی داون که مخصوص پاپیون‌ هستند ، می‌باشد. دقت کنید که حتماً باید تاکسیدویتان را با پاپیون مدل خفاشی و یا پروانه‌ای بپوشید و کروات انتخاب مناسبی نخواهد بود.

برای کفش‌ها تنها پیشنهادی که ما برای شما داریم ورنی مشکی خواهد بود و بهتر است سعی نکنید این لباس را با ترکیب با کفش دیگری خراب کنید چرا که باید مردان خوش تیپ اینطور لباس بپوشند .

فرق تاکسیدو با کت وشلوار

تفاوت کت وشلوار با تاکسیدو چیست ؟

دیگر فرق های تاکسیدو با کت و شلوار

از تاکسیدو فقط برای میهمانی‌هایی که بعد از ظهر و در شب برگزار می‌شوند می‌توان استفاده کرد و برخلاف آن از کت و شلوار در هر زمان و مکانی می‌توان استفاده کردچه در مراسم های مهم و رسمی چه مراسم های غیر رسمی؛

شما برای ست کردن پیراهن زیر کت و یا انتخاب طرح و مدل پاپیون و کروات گزینه‌های بسیاری روی میز دارید، اما در پوشیدن تاکسیدو انتخاب‌های شما بسیار محدود اند و برای ست کردن هر آیتم، گزینه‌های اندکی پیش رو دارید.

همچنین در پوشیدن تاکسیدو اکسسوری هایی که با لباس شما همخوانی داشته باشند اندک‌اند و در انتخاب آن‌ها باید وسواس بسیاری به خرج دهید.

از دیگر تفاوت‌های این لباس باید به جنس پارچه آن اشاره کرد که استفاده از پارچه ساتن موجب سنگین و رسمی‌تر به نظر رسیدن آن شده است.

منبع: دلگرم

مدیر وبلاگ بازدید : 27 شنبه 30 مرداد 1400 نظرات (0)

سلبریتی های دنیا و نحوه انتخاب کیف زنانه، دخترانه و مردانه لاکچری و محبوب آنها را با انتخاب مدل‌های جدید کیف در هرسال و تغییر مد در هر فصل دنبال کنید!

کیف زنانه و دخترانه و حواشی آنها همیشه از موضوعات جذاب و پرچالش در دنیای مد بوده و هستند. از دلایل این موضوع تأثیر سلبریتی‌های دنیا و نوع انتخاب آنها از این نمونه کیف‌هاست. برای عاشقان مد و فشن، بهترین الگو در انتخاب کیف و سایر لوازم مد حتی در کیف بچگانه، مواردی است که سلبریتی‌ها به آن علاقه‌مندند.

در میان سلبریتی‌های ورزشکار نیز انواع کوله پشتی از نمونه‌های مشخص هستند.

در ادامه شما را با پاسخ به این سؤالات همراهی می‌کنیم:

  • کدام فاکتورها باعث انتخاب یک کیف زنانه لاکچری می‌شود؟
  • سلبریتی‌های زن و مرد کدام کیف‌ها را پسندیدند؟
  • چگونه می‌توان مانند چهره‌های معروف در انتخاب کیف زنانه خوش سلیقه بود؟
  • تخفیف ویژه مخاطبان مجله آنلاین دلگرم!

همراه با ما این متن را دنبال کنید.

کیف مناسب یک سلبریتی چه مشخصاتی دارد؟

اگر شما فردی شیک‌پوش هستید یا با چنین فردی معاشرت دارید، لابد از تأثیر بالای کیف زنانه در تیپ و استایل افراد باخبرید! بی‌شک نمی‌توان نمونه‌ای از کیف زنانه شیک و لاکچری را دید و به یاد خانم‌های خوش‌لباس، امروزی و در یک کلام سلبریتی‌ها نیفتاد!

هم چنین دیدن هر کوله پشتی شیک ما را ناخودآگاه به یاد ورزشکاران معروف می‌اندازد!

در مورد کیف مردانه و آقایان شیک‌پوش و خوش‌لباس هم موضوع به همین شکل است.

اگر اغراق نباشد حتی کیف بچگانه شیک هم به‌نوعی یادآور کودکان زیبا، شیک و امروزی، و سلبریتی‌های کودک و نوجوان است! هر کوله پشتی شیک کودکان نمونه‌ای از کیف بچگانه لاکچری است.

لابد می‌پرسید در میان این همه تنوع کیف زنانه و حتی کیف بچگانه، چرا یادی از کیف دخترانه و نقش آن در پوشاک و استایل شیک و لاکچری نکردیم؟

دلیل این موضوع واضح بودن این ماجراست!

دختران در همه جای دنیا مظهر مد و نوگرایی هستند. هر کیف دخترانه شیک یا کوله پشتی امروزی، بی‌هیچ ‌چون‌وچرا نمادی از مد و کلاس است. چه به‌تنهایی مورداستفاده باشد و چه بخشی از ست کفش و کیف دخترانه به‌شمار آید.

از طرفی دختران از سنین پایین و حتی کودکی شیک بودن و تجربه مدل‌های روز را آغاز می‌کنند. پس تهیه کیف دخترانه مد روز و کوله پشتی دخترانه و کیف بچگانه دختران و قرار دادن آن در ردیف مد و استایل موضوعی نیست که نیاز به توضیح داشته باشد.

در ادامه مطلب به مشخصات کیف‌ زنانه و سایر انواع این محصول در نمونه‌های مورداستفاده سلبریتی‌ها می‌پردازیم. با ما همراه بمانید.

کیف زنانه ، کوله پشتی ، کیف دخترانه

سلبریتی‌ها، تنوع کوله پشتی و کیف‌های موردپسند آنها!

دنیای مد، دنیای زیبا و رنگینی است که اغلب مردم به آن تمایل دارند. اما درمورد افراد مشهور و شناخته شده، این بخشی از زندگی آنهاست که در مد شکل می‌گیرد.

از میان ملزومات مد و شیک‌پوشی، کیف زنانه، کیف دخترانه ، انواع کیف مردانه شیک و به‌روز و حتی کیف بچگانه و انواع کوله پشتی جزو اصلی‌ترین قطعات این پازل هستند.

حتی تصور یک بانوی سرشناس، هنرمند و شناخته شده با یک کیف ساده و خارج از مد چندان دلچسب نیست و کمتر اتفاق می‌افتد. همان‌طور که یک چهره ورزشی معروف را با یک کوله غیر برند کمتر می‌بینیم!

در مرور ویژگی‌های کیف زنانه، مردانه و دخترانه و کوله پشتی و حتی کیف بچگانه موردعلاقه سلبریتی‌ها این موارد را داریم:

  • کیف زنانه لاکچری و موردپسند سلبریتی‌ها هرگز از مدل‌های دمده و قدیمی نیست! این ویژگی در کیف مردانه و انواع کیف دخترانه برای افراد مشهور نیز صدق می‌کند.
  • کیف مردانه لاکچری، اصولاً باید از متریال مرغوب تهیه شود! ویژگی اصلی کیف مردانه شیک، مرغوبیت متریال مصرفی در ساخت آن است. کیف مردانه چرم و نیز کیف مردانه اداری از همین جنس بیشترین مقبولیت را بین آقایان سلبریتی دارد.
  • کیف دخترانه سلبریتی‌ها بدون شک با مزون فصل هماهنگی دارد! مگر می‌توان شیک‌پوش و امروزی بود و از تغییر مد فصل بی‌خبر ماند؟ یا کیف دخترانه دمده از نوع کوله پشتی را بر شانه یک خانم جوان اهل مد دید؟ یا حتی دختر بچه‌ای شیک‌پوش را بدون کیف بچگانه لاکچری و مطابق مد دید؟

کیف زنانه ، کوله پشتی ، کیف دخترانه

هرگز در مورد به‌روز بودن کیف دخترانه و کوله پشتی یک خانم شیک‌پوش به خود شک راه ندهید!

  • کیف بچگانه لاکچری شاد، زیبا و در عین حال به‌روز و مدلیزه است. افراد شیک‌پوش و خوش استایل، از همان کودکی درمورد لباس و لوازم و حتی کیف بچگانه خود حساس هستند و آن را مطابق مد و شیک انتخاب می‌کنند. حتی کوله پشتی بچگانه هم نمونه‌ای از مد و شیک‌پوشی است.
  • افراد میان‌سال، مسن و حتی سالمندان نیز در مد و شیک‌پوشی شریک هستند. پس اگر مایلید نمونه‌ای از کیف زنانه لاکچری یا کیف مردانه خاص و متمایز برای بزرگان تهیه کنید، توجه به تیپ و استایل سلبریتی‌های همان سنین را فراموش نکنید.

بدون شک نمونه‌های مناسب و شیکی از انواع کیف زنانه و نیز تنوع کیف مردانه برای افراد بزرگسال و حتی مسن نیز وجود دارد. کافی است نگاهی به نوع و ظاهر کیف‌هایی بیندازید که افراد مشهور به دست دارند تا الگوی مناسبی برای این مورد پیدا کنید.

کلام آخر!

اگر مایلید مانند سلبریتی‌ها شیک و به‌روز باشید، از تنوع کیف زنانه، متریال کیف مردانه، تازگی و زیبایی کیف بچگانه و سرانجام شیک و اسپرت بودن کوله پشتی ورزشی غافل نشوید! در مورد کیف دخترانه و تنوع مد آن هم نگران نباشید. مدل‌های بی‌شمار و تمام‌نشدنی کیف دخترانه بهترین راهنمای شما در این مورد خواهند بود.

برای آنکه افراد مسن هم از قلم نیفتند، نمونه‌هایی از کیف زنانه ویژه این سنین و شیک‌ترین کیف‌ مردانه مناسب پدربزرگ‌ها را ببینید.

منبع: برترینها

تعداد صفحات : 46

درباره ما
فروشگاه اینترنتی بانی مد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 454
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 177
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 592
  • بازدید سال : 6,629
  • بازدید کلی : 19,983