loading...
استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن
مدیر وبلاگ بازدید : 51 شنبه 25 دی 1400 نظرات (0)

شلوار مام استایل از آن دسته شلوارهایی است که اگر بدون کفش و لباس مناسب به تن کنید، حتما از انتخاب تان پشیمان می‌شوید.

چطور شلوار مام استایل را با انواع کفش پاشنه بلند ست کنیم؟

. اما اگر لباس و کفش مناسبی را برای ست کردن با شلوار مام استایل انتخاب کرده باشید، بی شک در هر جمعی شما زیباترین فرد حاضر خواهید بود. در این نوشتار قصد داریم تا شیوه ست کردن شلوار مام استایل را با کفش پاشنه بلند برایتان شرح دهیم.

اواخر دهه 1980 میلادی بود که شلوارهایی با الگوی جذاب وارد بازار مد و فشن شد. شلوارهای مام استایل که در قسمت بالایی کمی تنگ، در قسمت میانی گشاد و در قسمت پایینی باز هم کمی تنگ می‌شوند، توانست در مدت کوتاهی جای خود را در بازار مد و فشن بانوان به راحتی پیدا کند. مد هم همانند تاریخ است، یکی از ویژگی های مد آن است که هر چند سال یک بار تکرار می‌شود و کمتر طرح و الگویی است که برای همیشه به بایگانی تاریخ مد رفته باشد. اوایل و اواسط دهه 90 میلادی اوج شکوفایی این استایل برای بانوان بود و پس از مدت زمان کوتاهی در بازار پوشاک جای خود را به طرح های روز واگذار کرد، اما ظرف چند سال گذشته باز هم به یکی ار ترندهای دنیای مد تبدیل شده است.

مام استایل از کجا و چگونه ؟

با پایان دهه 90 میلادی شلوار مام استایل می‌رفت تا از خاطره ها فراموش شود، تا این بار در سال 2009 باراک اوباما که در آن وقت رئیس جمهور ایالات متحده بود برای دیدن بازی بسکتبال تیم محبوبش با شلوار جین مام استایلی ظاهر شد. این اقدام او باعث شد تا خبرگذاری ها این پوشش او را مسخره کنند، اما به طرز عجیبی بعد از این اتفاق این شلوار بار دیگر به مرکز توجه طرفداران مد و فشن تبدیل شد تا دوباره به عنوان ترند روز شناخته شود.

 

مام استایل را با چه کفشی بپوشیم بهتر است ؟

اگر بگوییم که مام استایل شلواری است که می‌توانید با اکثر کفش ها حتی پاشنه بلند به زیبایی ست کنید در وهله اول شاید باورتان نشود، اما این شلوار از معدود پوشاکی است که به راحتی اما با دقت می‌توانید آن را با اکثر کفش‌ها ست کنید.

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

مام استایل و کفش پاشنه بلند

برای داشتن تیپ و استایلی جذاب می‌توانید از این ترکیب استفاده کنید. شلوار مام استایل با کفش پاشنه بلند به زیبایی ست می‌شود. اگر در روز های زمستانی می‌خواهید این استایل را امتحان کنید از یک لباس بافت برای بالاپوش استفاده کنید. این استایل برای یک دورهمی دوستانه یا برای یک مهمانی نیمه رسمی انتخاب مناسبی است. ترکیب این شلوار با کفش پاشنه بلند شاید در نگاه اول شما را جذب نکند، به خاطر داشته باشید برای هماهنگی میان پوشاک و کفش تان باید کمی از محدوده امن خارج شوید تا بتوانید ست های متفاوتی را تجربه کنید.

شلوارهای مام استایل به طور مشخص رنگ آبی روشن دارند، اگر از این رنگ شلوار استفاده می‌کنید، کفش پاشنه بلند سفید یا قهوه ای رنگ را انتخاب کنید. برای فصل های سرد سال بافت به رنگ خنثی می‌تواند استایل شما را دیدنی تر نشان دهد و اگر در روزهای گرم سال از این ترکیب استفاده می‌کنید، تیشرت سفید و یا پیراهن های نخی می‌تواند شما را فردی با اعتماد به نفس نشان دهد.

مام استایل و کانورس

برای دختران جوان این ست یک ترکیب رویایی است. کانورس از جمله کفش هایی است که هم می‌توانید از آن در یک جلسه رسمی یا برای یک مهمانی و دورهمی دوستانه استفاده کنید. البته کاملا به سایر انتخاب های شما هم بستگی دارد. شلوار مام استایل و کانورس ترکیبی ایده‌آل برای گذراندن یک گردش یا یک عصرانه در کنار دوستان است. کانورس رنگ های متنوعی دارد، در نتیجه دستتان برای انتخاب رنگ کفش باز است و می‌توانید تیپی راحت و زیبا طراحی کنید. شلوار مام استایل را می‌توانید به راحتی و البته با آگاهی با سایر کفش های پاشنه بلند زنانه نیز هماهنگ و ست کنید. خرید کفش پاشنه بلند زنانه در مرکز خرید آنلاین بانی مد شما را از دشواری های خرید حضوری دور می‌کند.

استایل زمستانی با شلوار مام استایل 

اگر قصد دارید تا برای یک مهمانی رسمی از این سبک شلوار استفاده کنید، بهترین راهکار آن است تا بالا پوشی رسمی را انتخاب کنید. در فصل های سرد سال بهترین انتخاب، استفاده از یک پالتو است و برای روزهای گرم استفاده از یک کت می‌تواند شما را مناسب حضور در یک مهمانی یا جلسه رسمی کند.

شلوارهای مام استایل بر خلاف الگوی مصرفی که از آن در ذهن دارید، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای حضور در جلسات رسمی باشد. ست با کفش پاشنه بلند این امکان را فراهم می‌کند تا شما حضوری منحصر به فرد را در جمع تجربه کنید.

مام استایل به سبک ایرانی

در سال های اخیر و با پیشرفت هر چه بیشتر صنایع مرتبط با حوزه پوشاک، برندهای ایرانی فراوانی خود را در بازار پوشاک به شایستگی مطرح کرده‌اند. برندهای پوشاک ایرانی توانسته‌اند تا نسبت به نیازهای مصرف کننده پاسخی مناسب ارائه دهند و با توزیع محصولاتی با کیفیت، اعتبار و اعتماد را به این عرصه بازگردانند.

منبع: https://www.farsnews.ir/news/14001022000606/%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D8%B4%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%DA%A9%D9%81%D8%B4-%D9%BE%D8%A7%D8%B4%D9%86%D9%87-%D8%A8%D9%84%D9%86%D8%AF-%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
فروشگاه اینترنتی بانی مد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 454
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 374
  • بازدید سال : 6,411
  • بازدید کلی : 19,765