loading...
استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن
مدیر وبلاگ بازدید : 47 چهارشنبه 16 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید مانتو اینترنتی در روزهای پایانی سال

با فرا رسیدن سال جدید و فصل بهار، خرید مانتو زیبا و مدرن برای خانم‌های شیک‌پوش در فهرست خرید نوروز قرار می‌گیرد، اما به دلیل شلوغی ماه اسفند در اکثر ادارات و محل کار بیشتر خانم های شاغل فرصت لازم برای رفتن به پاساژها و مراکز خرید ندارند و تا آخرین روزهای سال با این نگرانی که چگونه و از کجا و در چه زمانی مانتوی موردعلاقه شان را بخرند بسر می‌برند.

در این مواقع بهترین و ساده‌ترین راه‌حل این است که به فروشگاه‌های خرید اینترنتی سری بزنید تا با دنیایی از مانتوهایی که هماهنگ با مد روز هستند آشنا شوید، پس از آن می‌توانید با یک کلیک ساده از یک فروشگاه اینترنتی به دیگر فروشگاه‌های آنلاین مانتو سر بزنید تا پس از دیدن تنوعی از مانتوهای بهاری و تابستانه و مقایسه قیمت ها با یکدیگر اقدام به خرید مانتو اینترنتی مناسب کنید و با انتخاب مانتویی زیبا و دلخواه با استایلی متفاوت و خاص در میهمانی ها و مراسم نوروز جذاب دیده شوید.

امروزه مانتو هویتی خاص را از افراد و حتی جامعه نمایان می‌کند. الگوهای مختلف پوشش و مد، ضمن ایجاد شخصیت ، و تبیین جایگاه فردی بیانگر سنت‌ها، ارزش‌ها ، فرهنگ و منطقه‌ایی است که آن خانم در آن سکونت دارد، از این رو انتخاب یک مانتو ایده‌آل که نشان دهنده شخصیت و فرهنگ شما باشد مستلزم دقت، وسواس و صرف وقت زیادی است که این امر در فروشگاه‌ها با توجه به ازدحام جمعیت پایان سال و نبود تنوع مانتوها سخت و دشوار خواهد بود.

خانم‌های خوش سلیقه بنا به موقعیت مکانی و زمانی که خواهند داشت مانتو مورد نظر را در ذهن خود مرور می‌کنند و تنها با صرف یک ساعت جست و جو در فروشگاه‌های خرید اینترنتی، می توانند نسبت به هزینه‌ایی که برای خرید مانتو کنار گذاشته‌اند یک خرید مانتو اینترنتی فوق العاده داشته باشند و متفاوت و زیبا ظاهر شوند.

مانتوهای فصل بهار که در دو مدل‌ مانتو‌ جلو باز و مانتو‌ جلو‌بسته در بین خانم‌ها پرطرفدار است در مدل کوتاه، بلند و زیر زانو در بازار موجود است.

 

مانتو‌جلو بسته

خرید مانتو جلو بسته را براحتی می‌توانید از فروشگاه های خرید اینترنتی معتبر در طرح ها و مدل های به روز تهیه کنید. این مدل مانتوها که با دکمه و یا زیپ جلوی آنها بسته است بیشتر فرم اندام بدن را نشان می دهند و اگر در سایز بلند باشند حالت رسمی و مجلسی بیشتری دارند و شما را باریک و بلند نشان می‌دهند. اگر انتخاب شما مانتو جلو بسته مجلسی و رسمی است بهتر است که این مانتو را با کفش پاشنه بلند بپوشید و استایلی زیبا و باوقار داشته باشید.

 مانتو جلو بسته کوتاه گزینه مناسبی برای سفر، پیک نیک، رفتن باشگاه و استایل‌های کژوال است که با شلوار جین ، شلوارمام استایل و شلوار مدل سیگاری استایلی شاداب و اسپرت می‌سازد ، پوشیدن کفش‌ها کتونی و کالج با این مدل مانتو  شما را در یک استایل جوان پسند جذاب و خاص نشان خواهد داد.

 

مانتو جلو باز

خرید مانتو جلو باز برای نورز گزینه بهتری از مانتوی جلو بسته است زیرا که مانتوهای جلو باز بواسطه نداشتن دکمه و یا زیپ در جلوی مانتو حس خنکی و سبکی بیشتری دارند و  شما می توانید با پوشیدن شومیزی شیک و متناسب با رنگ و مدل مانتو استایلی جذاب و گیرا بسازید.

مانتوهای جلو باز که در سه مدل کوتاه، بلند و زیر زانو هستند را باید با استایل خاص خود جور کنید و اگر شلوار ، شال و کیف و کفش مناسب را با مانتو بهاری‌تان به خوبی ست نکنید نمی‌توانید زیبایی مانتو و استایل را بخوبی نشان دهید.

 اگر مانتو جلو باز بلندی خریداری کرده‌اید، زیر مانتو پیراهن بلند گلدار و طرحدار گزینه مناسبی است و اگر تمایل دارید زیر مانتو جلو باز بلند شومیز به تن کنید شلوار مجلسی و کتان بپوشید و با کفش پاشنه بلند و یا صندل پاشنه چند سانتی همراه با شال ها و روسری های رنگی و شاد استایلی زیبا ،آراسته و زنانه بسازید.

مانتو زنانه مجلسی

از مهمترین استفاده‌های مانتو،‌ ‌می‌توان به استفاده از آن‌ها در مجالس و میهمانی‌ها اشاره کرد که علاوه بر داشتن ظاهری رسمی،‌ لطافت خود را نیز معرفی می‌کنند و می‌تواند به گزینه‌ای عالی و البته پوشیده برای مجلس و میهمانی‌های شما تبدیل شود.

 نوع پارچه‌ای که برای استفاده در این مانتو‌های مجلسی به کار رفته اهمیت زیادی دارد. چرا که جدا از اینکه تا چه اندازه می‌تواند رنگ و طرحش را در طول مدت حفظ کند،‌ ممکن است تنها با گذشتن مدت زمان اندکی از پوشیدنش شروع به چروک شدن کند و به این ترتیب کاملا از وجه لازم برای مجلسی که در آن شرکت کرده‌اید بی‌افتد.

مدیر وبلاگ بازدید : 76 سه شنبه 15 بهمن 1398 نظرات (0)

برخلاف تصور بسیاری از افراد که عینک آفتابی را تنها مخصوص فصل تابستان و حفاظت از تابش نورخورشید می‌دانند باید بگوییم که عینک آفتابی بیشتر از فصل تابستان در فصل زمستان در روزهای ابری و برفی توصیه می‌شود. در واقع استفاده از عینک آفتابی را در تمام فصل‌های سال  نباید فراموش کرد ، اما اینکه در فصل زمستان اهمیت بیشتری دارد به این دلیل است که چشم در فصل های سرد به علت سردی هوا، وزش باد، افزایش گرد و خاک و آلودگی هوا بیشتر در معرض آسیب، خشک شدن و ریزش اشک قرار می گیرد ، پس با استفاده از عینک آفتابی از خشکی کمتر چشم جلوگیری کنید .

در زمستان به ویژه هوای برفی به دلیل انعکاس نور از سطح کریستال های برف، اشعه بیشتری وارد چشم می‌شود و امکان بروز عوارض ناشی از آن بیشتر می شود. میزان انعکاس نور خورشید از سطح برف 80 درصد است در حالی که زمین و آب تنها 10 درصد نور را منعکس می‌کند.

عینک آفتابی یکی از اکسسوری های زیبا در استایل خانم ها و آقایان است که علاوه بر اینکه از چشم‌ها در برابر نورآفتاب حفاظت می‌کند در خوش‌تیپ و شیک پوشی استایل نقش بسزایی دارد. عینک‌های آفتابی مردانه و زنانه در مدل های خلبانی، برولین، ویفر، گرد، مربعی کلاسیک، گربه‌ایی، مستطیل، فانتزی و مدرن در بازار موجود است، که فرم صورت شما تاثیر بسزایی در انتخاب هر یک از این مدل‌ها دارد.

عینک‌های آفتابی مردانه و زنانه با هم تفاوت هایی دارند که هنگام انتخاب باید به یک سری نکات در تفکیک این دو مدل عینک دقت کنید، اما یک عینک آفتابی خوب ویژگی هایی دارد که بهتر است هنگام خرید این ویژگی ها را بررسی کنید تا یک عینک آفتابی ایده آل داشته باشید.

 

ویژگی‌های یک عینک آفتابی خوب چیست؟

1- عینکی‌های آفتابی را انتخاب کنید که 99 درصد اشعه ماورا‌بنفش را جذب کنند و در صورتی که حضور طولانی مدت در معرض تابش خورشید دارید هنگام خرید توجه کنید که uv  عینک بیش از 400 نانومتر باشد.

2- یک عینک آفتابی ممتاز عینکی است، که از رسیدن اشعه مادون قرمز و نور آبی به چشم جلوگیری ‌کند. این دو اشعه که برای چشم بسیار مضرر تشخیص داده شده‌اند با دو طول موج متفاوت هستند که تاکید می‌شود عینک خاصیت حفظ چشم در برابر این دو اشعه را داشته باشد.

3- عینک‌های آفتابی شما باید خاصیت پلاریزه داشته باشد، عدسی‌های پلاریزه از رسیدن تشعشاتی که از خیرگی نور خورشید  که بر روی سطوح صاف مثل سنگفرش خیابان‌ها یا سطح آب منعکس می‌شود، به چشم محافظت می‌کنند.

4- اندازه عینک آفتابی شما باید متناسب با فرم صورت شما و فاصله چشم‌هایتان از یکدیگر باشد ، زیرا در غیر این صورت نه تنها زیبایی به صورت شما نخواهد داد، همچنین کارایی آن نیز کم می شود و اگر سایز آن بیش اندازه بزرگ باشد هنگام چرخش صورت و زمانی که سر شما به پایین خم می شود عینک از روی چشمانتان می‌افتد و درصورتی که سایز آن کوچک باشد نمی تواند جلوی عبور نور را از اطراف به چشم بگیرد و روی بینی و پشت گوش‌ها را در مدت زمان زیاد متورم خواهد کرد.

5- شیشه عینک آفتابی باید صاف باشد نه مواج! هنگام خرید عینک آفتابی را مدت کوتاهی به چشم داشته باشید اگر دید شما دچار مشکل شده‌است بدانید که شیشه عینک بواسطه  موجهایی که دارد تصویر را بخوبی نشان نمی‌دهد و در طولانی مدت دچار سردرد و سرگیجه خواهید شد. شیشه عینک‌های بی کیفیت سطح صافی ندارند و اکثرا مواج اند.

6- عینک شما باید ضد ضربه باشد و در اثر برخورد توپ یا جسم سنگین نشکند و یا در اثر اصابت به زمین خراش برندارند زیرا که این خش ها در عینک آفتابی چشم را دچار آسیب می کند و دید خوبی به شما نمی دهد.

7- عدسی عینک شما باید طوری تراش و صیقلی داده شود که کیفیت نهایی عدسی آن تا حد مناسبی افزایش یابد و در صورتی که عینک آفتابی شما سطح صیقلی نداشته باشد شما خطوط مستقیم را مستقیم نخواهید دید.

8- هنگام خرید عینک آفتابی به جنس فریم عینک دقت کنید، اگر افراد سربه هوایی هستید و عینک خود را در هرجایی می اندازید از فریم‌های پلاستیکی استفاده کنید که در اثر ضربه نمی‌شکند و خش بر نمی‌دارد، اما اگر مراقب عینک‌های آفتابی‌تان هستید و در جلد مخصوصش می‌گذارید پیشنهاد ما به شما فریم‌های فلزی است که علاه بر اینکه ظاهر زیباتری دارند، بسیار بادوام، ضد حساسیت و سبک هستند.

مدیر وبلاگ بازدید : 77 سه شنبه 08 بهمن 1398 نظرات (0)

با شروع فصل بهار تمایل خانم‌ها به نونواری و دیده‌شدن با استایلی جذاب و خیره کننده، قطعا بیشتر خواهد شد و رسیدن به این استایل تنها با انتخاب یک مانتومجلسی شیک محیا می‌شود. تمامی خانم با نزدیک شدن به ایام نوروز در جستجوی مانتویی هستند که آنها را در میهمانی‌ و دید‌و‌بازدید، زیبا و جذاب نشان دهد. خانم ها در خرید مانتو تمامی سایت ها، فروشگاه‌های آنلاین و مزون‌ها را زیرو رو می کنند تا با یک مانتو شیک مجلسی خاص باشند و در شروع سال جدید متفاوت دیدهشوند.

خرید مانتو مجلسی یک خرید چالش‌برانگیز است چرا که در عین حالی که مانتو مجلسی باید برای میهمانی‌ها و مجالس مناسب باشد،  شما را باید زیبا و شگفت‌انگیز نشان دهد، طوری که نگاه‌ها را در جمع به شما جذب کند. مانتوهای مجلسی که اغلب بلند و اندامی هستند، در ایام نوروز بیشترین کاربرد را دارند زیرا که در اغلب میهمانی‌ها، مراسم عقد و عروسی و دید و بازدید استفاده می شوند.

بنابراین بهتر است قبل از خرید مانتو، مجالس و میهمانی مورد نظر را در ذهنتان مرور کنید، در این صورت با توجه به موقعیتی که در مراسم دارید می توانید برای انتخاب مانتو مجلسی بهتر و راحت‌تر تصمیم بگیرید. مانتوهای مجلسی بنا به هر مناسبتی که دارند باید دو ویژگی را بخوبی داشته باشند، اینکه مد روز باشند و دیگری اینکه خوش‌دوخت و متناسب با سایز اندام شما باشند.

 برای انتخاب مانتو مجلسی احتیاج به آشنایی با مد روز و فشن دارید، تا در میهمانی ها بدرخشید و خیره کننده به نظر برسید. مانتوهای مجلسی بسته به مد روز می‌توانند مدل‌های متفاوتی داشته باشند. مدل‌های گیپور، گلدوزی، مرواریدی، منجوق‌کاری،چین پلیسه، چین‌دار و پف در آستین ها از مدهای سال‌های اخیر بوده‌اند.

چند نکته مهم در خرید مانتو مجلسی

- انتخاب رنگ مانتو قبل ازخرید آن، یکی از نکاتی است که نیمی از راه را هموار می‌کند. بسته به نوع رنگ پوست‌تان، نوع مراسمی که دارید واینکه قبلا چه رنگ مانتوهایی می پوشید، می‌توانید رنگ مانتو مجلسی خود را انتخاب کنید. با توجه به نزدیکی ایام نوروز مانتوهایی با رنگ‌بندی شاد ، روشن و بهاری می‌تواند شما را بانشاط و زیباتر نشان دهد.

- نکته مهم دیگری که در خرید مانتو مجلسی باید به آن توجه کرد جنس پارچه است. به عنوان مثال با توجه به نزیک شدن به فصل گرما، باید از پارچه نخی، کتان و پنبه استفاده کنید، این پارچه ها از تجمع عرق بدن در یک نقطه جلوگیری می‌کنند و عموما به ندرت بوی بد عرق می‌گیرند.

- همان قدر که یک مانتو خوش دوخت می‌تواند هیکل شما را خوش فرم و خیره‌کننده نشان دهد، به همان اندازه در یک مانتو با تن خور نامناسب، بد قواره دیده خواهید شد. اگر این مانتوها از لحاظ دوخت در آستین، کمر و بلندی مشکل داشته باشند نمی‌توانند حس خوبی را در میهمانی برایتان بسازند. پس هنگام پرو کردن  به دوخت مانتو دقت کنید و مطمن شوید از پارچه آستری در دوخت استفاده شده است، آستری بکار رفته در دوخت، از چروک شدن مانتو شما جلوگیری می‌کند.

  پرطرفدارترین مدل‌های مانتو مجلسی

مانتو کت دار:

مانتوهای مجلسی با کت کوتاه  که در یکی دو سال اخیر مد شده است را باید با شلوارهای راسته یا دمپاگشاد پوشید. این مدل مانتو همراه با صندل یا کفش پاشنه بلند استایل شیک و رسمی برای شما می سازند. خانم های قد بلند و لاغر اندام بهتر است از این مانتو استفاده نکنند، زیرا که آنها را باریکتر از آنچه هستند نشان می‌دهد. با انتخاب کت‌های رنگی شاد یا رنگ‌های شیری و سفید این مانتو می‌تواند گزینه مناسبی برای مراسم عقد یا عروسی نیز باشد.

 

مانتو با آستین پفی یا کلوش

مانتو با آستین پفی یا کلوش، مانتویی که به تازگی در صنعت مد ایران خانم‌های زیادی را با خود همراه کرده است، یک نمونه از مانتوهای شیک مجلسی است که درمجالس و میهمانی ها بسیار چشمگیر است. این مدل مانتوها که بیشتر در فرم بلند تولید می‌شوند بهتر است از نوع جلو بسته باشند، تا با باریک نشان دادن بدن زیبایی آستین‌ها را دو چندان کند. برای خانم‌هایی که هیکل فربه و توپریی دارند این مدل مانتو توصیه نمی شود.

 

مانتو گیپوری:

مانتو گیپوری یکی از پرطرفدارترین مدل از نمونه‌های مانتو مجلسی است. گیپورهای به کار رفته در سرآستین، یقه، کمر و یا حاشیه  این مانتو را یک مانتو ایده‌آل برای مراسم عروسی و میهمانی می‌سازد. این مدل مانتو که بیشتر در رنگ مشکی در بازار موجود است،زیبایی خود در رنگ‌های تیره بیشتر نشان می‌دهند. مانتوهای گیپوری می‌تواند گزینه مناسبی برای مراسم رسمی و دید و بازدید باشند.

 

این سه مدل مانتو مجلسی که یکی از آن در کمد هر خانمی الزامی است، از محبوب‌ترین‌های مانتو مجلسی است که ظاهری شیک و رسمی را در مراسم نوروز به شما هدیه خواهند داد.

مدیر وبلاگ بازدید : 1332 شنبه 15 تیر 1398 نظرات (0)

معمولا در مهمانی های ما ایرانی ها از خانم های جوان گرفته تا مسن با توجه به سلیقه خود انواع شومیز و بلوز های زنانه گلدار رنگی یا حریر ساده را خریداری کرده و می پوشند. در مهمانی های کمی خاص تر و رسمی تر شومیز مجلسی زنانه کاربرد بیشتری نسبت به بلوز زنانه اسپرت دارد و  هر خانمی با پوشیدن یک شومیز زنانه مجلسی یا بلوز مجلسی گیپور با شلوار زنانه راسته یا دمپا دامن شلواری مجلسی و یا دامن ساده مشکی یا رنگی می تواند استایل خاص و منحصر به فردی داشته باشد.


 در سال 2019 استفاده از پارچه های طرح دار رنگی حریر در شومیز ها مد می باشد و معمولا مدل شومیز حریر و مجلسی دخترانه دارای آستین های چین دار یا کلوش با یقه های شل یا حلزونی می باشند که پارچه های رنگی و شاد گلدار و بته جقه در آنها به کار گرفته شده است.


  مدل شومیز دخترانه و زنانه


مدل های مختلف شومیز شامل  شومیز و بلوز مجلسی حریر

شومیز زنانه و دخترانه طرح جدید


شومیز مجلسی گیپور

شومیز زنانه مجلسی شیک

 


شومیر راحتی اسپرت

شومیز دخترانه اسپرت


 شومیز تابستانه نخی

 بلوز  مجلسی زنانه

 بلوز شیک دخترانه

شومیز دخترانه جدید

 خرید شومیز و بلوز دخترانه شیک

خرید شومیز دخترانه را می توانید هم از مغازه های لباس زنانه فروشی خریداری کنید هم از پیج های فروش شومیز اینستاگرام که فراوان یافت می شوند و همینطور در صورتی که وقت خارج شدن از خانه و یا مشغله کاری زیادی دارید می توانید از فروشگاه های آنلاین خرید اینترنتی شومیزر و بلوز زنانه مجلسی و حریر را انجام دهید.

شومیز زنانه شیک گلدار

با توجه به افزایش قیمت دلار  قیمت شومیز مجلسی زنانه وارداتی از  چین نیز گران تر شده و خرید شومیز دخترانه از قیمت 80000 تومان به بالا شروع می شود .


در فصل تابستان و. با گرمی شدید هوا استقبال از خرید شومیز های شیک نخی تابستانه برای مهمانی  ها و حتی به جای مانتو بیرون  زیاد شده و خانم های به علت خنک بودن و راحت بودن تونیک های زنانه شیک نخی را ترجیح می دهند.


 شومیز مجلسی مشکی زنانه


لباس شومیز چیست

کلمه شومیز از واژه فرانسوی Chemise آمده است که به معنای تیشرت و در کل گستره وسیعی از بلوز بانوان و یا ژاکت و هر چیزی از این دست را گویند.


به زبان ساده پیراهن مردانه جلو باز که مخصوص زنان است را شومیز میگن، اگر شما کلمه Chemise را به زبان اصلی یعنی همان فرانسوی در گوگل جستجو کنید، گستره وسیعی از لباس بانوان را برایتان خواهد آورد. اما اگر معادل فارسی آن را یعنی کمه شومیز را به فارسی جستجو نمایید نوع خاصی از بلوز بانوان برایتان خواهد آمد که نمونه هایی از آن را در تصاویر زیر خواهید دید.


تفاوت شومیز با بلوز و تونیک چیست؟ شومیز چیست؟ تفاوت شومیز با بلوز و تونیک چیست؟

شومیز با بلوز ،شومیز به چه نوع لباسی میگن ، به چه لباسی شومیز میگویند لباس شومیز چیست کلمه شومیز از واژه فرانسوی Chemise آمده است که به معنای تیشرت و در کل گستره وسیعی از بلوز بانوان و یا ژاکت و هر چیزی از این دست را گویند. به زبان ساده پیراهن مردانه جلو باز که مخصوص زنان است را شومیز میگن، اگر شما کلمه Chemise را به زبان اصلی یعنی همان فرانسوی در گوگل جستجو کنید، گستره وسیعی از لباس بانوان را برایتان خواهد آورد. اما اگر معادل فارسی آن را یعنی کمه شومیز را به فارسی جستجو نمایید نوع خاصی از بلوز بانوان برایتان خواهد آمد که نمونه هایی از آن را در تصاویر زیر خواهید دید. لباس بلوز چیست بلوز (blouse) وامواژه‌ای فرانسوی است ، بلوز نوعی لباس گشاد است برای پوشش بالاتنه است. لباس تونیک چیست تونیک به نوعی بلوز یا تی شرت بلند گفته می‌شود معمولا تا زیر خط باسن و میان ران امتداد دارد. تونیک می‌تواند آستین بلند یا آستین کوتاه باشد و میزان تنگی و گشادی و جنس آن نیز در برندهای مختلف متفاوت است. تونیک‌ها از قدیمی‌ترین لباس‌ها هستند که در طول تاریخ هم توسط مردان و هم زنان پوشیده می شده‌اند اما نمونه مدرن آن از دهه ۱۹۸۰ میلادی وارد.

تعداد صفحات : 46

درباره ما
فروشگاه اینترنتی بانی مد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 454
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 308
  • بازدید ماه : 589
  • بازدید سال : 6,626
  • بازدید کلی : 19,980