loading...
استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن
مدیر وبلاگ بازدید : 52 شنبه 25 دی 1400 نظرات (0)

شلوار مام استایل از آن دسته شلوارهایی است که اگر بدون کفش و لباس مناسب به تن کنید، حتما از انتخاب تان پشیمان می‌شوید.

چطور شلوار مام استایل را با انواع کفش پاشنه بلند ست کنیم؟

. اما اگر لباس و کفش مناسبی را برای ست کردن با شلوار مام استایل انتخاب کرده باشید، بی شک در هر جمعی شما زیباترین فرد حاضر خواهید بود. در این نوشتار قصد داریم تا شیوه ست کردن شلوار مام استایل را با کفش پاشنه بلند برایتان شرح دهیم.

اواخر دهه 1980 میلادی بود که شلوارهایی با الگوی جذاب وارد بازار مد و فشن شد. شلوارهای مام استایل که در قسمت بالایی کمی تنگ، در قسمت میانی گشاد و در قسمت پایینی باز هم کمی تنگ می‌شوند، توانست در مدت کوتاهی جای خود را در بازار مد و فشن بانوان به راحتی پیدا کند. مد هم همانند تاریخ است، یکی از ویژگی های مد آن است که هر چند سال یک بار تکرار می‌شود و کمتر طرح و الگویی است که برای همیشه به بایگانی تاریخ مد رفته باشد. اوایل و اواسط دهه 90 میلادی اوج شکوفایی این استایل برای بانوان بود و پس از مدت زمان کوتاهی در بازار پوشاک جای خود را به طرح های روز واگذار کرد، اما ظرف چند سال گذشته باز هم به یکی ار ترندهای دنیای مد تبدیل شده است.

مام استایل از کجا و چگونه ؟

با پایان دهه 90 میلادی شلوار مام استایل می‌رفت تا از خاطره ها فراموش شود، تا این بار در سال 2009 باراک اوباما که در آن وقت رئیس جمهور ایالات متحده بود برای دیدن بازی بسکتبال تیم محبوبش با شلوار جین مام استایلی ظاهر شد. این اقدام او باعث شد تا خبرگذاری ها این پوشش او را مسخره کنند، اما به طرز عجیبی بعد از این اتفاق این شلوار بار دیگر به مرکز توجه طرفداران مد و فشن تبدیل شد تا دوباره به عنوان ترند روز شناخته شود.

 

مام استایل را با چه کفشی بپوشیم بهتر است ؟

اگر بگوییم که مام استایل شلواری است که می‌توانید با اکثر کفش ها حتی پاشنه بلند به زیبایی ست کنید در وهله اول شاید باورتان نشود، اما این شلوار از معدود پوشاکی است که به راحتی اما با دقت می‌توانید آن را با اکثر کفش‌ها ست کنید.

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

مام استایل و کفش پاشنه بلند

برای داشتن تیپ و استایلی جذاب می‌توانید از این ترکیب استفاده کنید. شلوار مام استایل با کفش پاشنه بلند به زیبایی ست می‌شود. اگر در روز های زمستانی می‌خواهید این استایل را امتحان کنید از یک لباس بافت برای بالاپوش استفاده کنید. این استایل برای یک دورهمی دوستانه یا برای یک مهمانی نیمه رسمی انتخاب مناسبی است. ترکیب این شلوار با کفش پاشنه بلند شاید در نگاه اول شما را جذب نکند، به خاطر داشته باشید برای هماهنگی میان پوشاک و کفش تان باید کمی از محدوده امن خارج شوید تا بتوانید ست های متفاوتی را تجربه کنید.

شلوارهای مام استایل به طور مشخص رنگ آبی روشن دارند، اگر از این رنگ شلوار استفاده می‌کنید، کفش پاشنه بلند سفید یا قهوه ای رنگ را انتخاب کنید. برای فصل های سرد سال بافت به رنگ خنثی می‌تواند استایل شما را دیدنی تر نشان دهد و اگر در روزهای گرم سال از این ترکیب استفاده می‌کنید، تیشرت سفید و یا پیراهن های نخی می‌تواند شما را فردی با اعتماد به نفس نشان دهد.

مام استایل و کانورس

برای دختران جوان این ست یک ترکیب رویایی است. کانورس از جمله کفش هایی است که هم می‌توانید از آن در یک جلسه رسمی یا برای یک مهمانی و دورهمی دوستانه استفاده کنید. البته کاملا به سایر انتخاب های شما هم بستگی دارد. شلوار مام استایل و کانورس ترکیبی ایده‌آل برای گذراندن یک گردش یا یک عصرانه در کنار دوستان است. کانورس رنگ های متنوعی دارد، در نتیجه دستتان برای انتخاب رنگ کفش باز است و می‌توانید تیپی راحت و زیبا طراحی کنید. شلوار مام استایل را می‌توانید به راحتی و البته با آگاهی با سایر کفش های پاشنه بلند زنانه نیز هماهنگ و ست کنید. خرید کفش پاشنه بلند زنانه در مرکز خرید آنلاین بانی مد شما را از دشواری های خرید حضوری دور می‌کند.

استایل زمستانی با شلوار مام استایل 

اگر قصد دارید تا برای یک مهمانی رسمی از این سبک شلوار استفاده کنید، بهترین راهکار آن است تا بالا پوشی رسمی را انتخاب کنید. در فصل های سرد سال بهترین انتخاب، استفاده از یک پالتو است و برای روزهای گرم استفاده از یک کت می‌تواند شما را مناسب حضور در یک مهمانی یا جلسه رسمی کند.

شلوارهای مام استایل بر خلاف الگوی مصرفی که از آن در ذهن دارید، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای حضور در جلسات رسمی باشد. ست با کفش پاشنه بلند این امکان را فراهم می‌کند تا شما حضوری منحصر به فرد را در جمع تجربه کنید.

مام استایل به سبک ایرانی

در سال های اخیر و با پیشرفت هر چه بیشتر صنایع مرتبط با حوزه پوشاک، برندهای ایرانی فراوانی خود را در بازار پوشاک به شایستگی مطرح کرده‌اند. برندهای پوشاک ایرانی توانسته‌اند تا نسبت به نیازهای مصرف کننده پاسخی مناسب ارائه دهند و با توزیع محصولاتی با کیفیت، اعتبار و اعتماد را به این عرصه بازگردانند.

منبع: https://www.farsnews.ir/news/14001022000606/%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D8%B4%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%DA%A9%D9%81%D8%B4-%D9%BE%D8%A7%D8%B4%D9%86%D9%87-%D8%A8%D9%84%D9%86%D8%AF-%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85

مدیر وبلاگ بازدید : 47 شنبه 25 دی 1400 نظرات (0)
انواع تیشرت مردانه به همراه معرفی جنس و روش ست کردن

یکی از معدود لباس هایی که در تمام طول سال کاربرد دارند، تیشرت ها هستند.

تیشرت ها با تنوع و تعدد طرح و رنگ باعث شده‌اند که در روزهای گرم سال به عنوان بالاپوشی برای بیرون از خانه و در طول سال به عنوان تن پوشی خانگی از آن استفاده ‌شود. مهم‌ترین نکته انتخاب درست برای نحوه ست کردن تیشرت با سایر لباس هاست. به طور مشخص هنگام خرید به مواردی مانند جنس پارچه و سایز دقت کنید و علاوه بر این موارد به رنگ و طرح تیشرت باید توجه لازم را داشته باشید. انتخاب یک تیشرت زیبا می‌تواند از شما فردی جذاب چه در خانه و چه در بیرون از خانه بسازد. در این نوشتار قصد داریم تا انواع تیشرت ها را معرفی کنیم، جنس های مختلف پارچه تیشرت را برایتان توضیح دهیم و از روش ست کردن آن ها بگوییم.

تیشرت چگونه شکل گرفت؟

اگر بخواهیم تاریخی از تیشرت ها بگوییم باید اینگونه آغاز کنیم که دلیل نامگذاریشان آن است که شبیه به حرف T انگلیسی هستند. لباسی بر آمده از جنگ میان مکزیک و آمریکا که در سال های 1898 تا 1913 شکل گرفته بود. در این تاریخ آمریکایی ها از تیشرت به عنوان لباس زیر برای راحتی سربازان خود هنگام پوشیدن لباس های نظامی استفاده می‌کردند. در ابتدا هدف از رواج چنین لباسی استفاده به عنوان لباس زیر برای راحتی افراد بود. اما از آنجایی که راحت بودن برای فعالیت های اجتماعی مهم‌ترین مورد در انتخاب لباس است، تیشرت به عنوان لباس اصلی طراحی و دوخته شد و در سال 1920 برای نخستین بار کلمه تیشرت وارد فرهنگ لغت ویلیام وبستر شد. محبوبیت تیشرت اما به سال 1951 و استفاده "مارلون براندو" در فیلم "اتوبوسی به نام هوس" باز می گردد.

تیشرت های خارجی و تیشرت های داخلی

از سال 1961 چاپ روی تیشرت ها به شکل جدی آغاز شد و تیشرت ها تبدیل به تابلوی اعلاناتی برای بیان سلایق و نظرات شدند. اما در چند سال اخیر با استقبال از تولیدات داخلی در حوزه پوشاک منجر به این اتفاق شد تا اقبال از طرح های ایرانی تیشرت ها افزایش یابد. نتیجه آن شد تا بازار تولیدات داخلی هم رونق یافت و طرح های ایرانی جایگاه اصلی خود در بازار را باز پس گیرند.

 

تیشرت و پولوشرت چه تفاوت هایی دارند؟

شاید اکثر ما وقتی به بازار می‌رویم تفاوت زیادی بین تیشرت و پولوشرت ها قائل نباشیم، اما مهم است که بدانیم تیشرت ها لباس های یقه گرد و بدون دکمه بوده و پولوشرت ها در واقع همان تی شرت هایی اند که علاوه بر یقه عموما دارای دو دکمه در الگوی خود هستند.

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

انواع تیشرت مردانه از نظر نوع جنس

انتخاب نوع جنس پارچه تیشرت مردانه کمی مبتنی بر سلیقه و بیشتر برآمده از نوع مصرف شماست. اگر قصد دارید تیشرت تان را در خانه بپوشید، بهتر است از پارچه های نخی استفاده کنید، آن هم بیشتر به این دلیل که شاید مهم‌ترین بخش در شبانه روز که زمان استراحت‌تان است را در خانه و با لباس راحتی سپری می‌کنید. اگر قصد تان از تهیه تیشرت استفاده برای دورهمی یا حتی استفاده به عنوان پوشش برای زیر کت های تک و اسپرت است، می‌توانید از سایر پارچه ها استفاده کنید.

  1. پنبه

تیشرت های با پارچه پنبه‌ای عموما از اولین انتخاب ها برای خرید هستند. پنبه به عنوان ماده اولیه ای طبیعی، راحتی و خنکی را به همراه دارد. اگر قرار است برای مدتی طولانی از تیشرت استفاده کنید، می‌توانید پارچه پنبه را مد نظر داشته باشید. این پارچه به دلیل ماهیتی که دارند موجب گردش هوا در لباس می‌شوند و از تعریق در روزهای گرم جلوگیری می‌کنند و در نتیجه مانع ایجاد حساسیت می‌شوند.

  1. پلی استر پنبه

تیشرت هایی با پارچه پنبه ای به دلیل آنکه از گیاه به دست می‌آید و عموما زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند، امکان دارد که عمر کوتاه تری داشته باشند. به همین دلیل عموما پنبه را با درصد مشخصی از پلی استر ترکیب می‌کنند تا طول عمر تیشرت را افزایش دهند، از طرفی این امکان وجود دارد که به دلیل استفاده از پلی استر در پارچه کمی جنس پارچه ضخیم تر خواهد شد و موجب می‌شود تا در روزهای گرم شما احساس گرما کنید.

  1. فلامنت

اگر قصد دارید از تیشرت تان برای مواردی که ورزش می‌کنید یا به باشگاه می‌روید، استفاده کنید، بهتر است تیشرت هایی از جنس فلامنت خریداری نمایید. این پارچه به دلیل ماهیت لختی که دارد موجب گردش هوا در حین فعالیت ورزشی شما می شود. از طرفی هنگام چاپ رنگ و طرح روی این جنس از پارچه، خروجی طرحی پایدارتر خواهد بود.

تیشرت ها دارای انواع پارچه های متفاوتی هستند که در این نوشتار به تعدادی از مدل های پر مصرف آن اشاره کردیم. در ادامه به مدل‌های متفاوت تیشرت ها می‌پردازیم. وقتی از تیشرت ها صحبت می‌کنیم. عموما لباس هایی با آستین کوتاه را تصور می‌کنیم، اما لباس‌هایی با همان الگو و برش تیشرت با آستین بلند را هم تیشرت می‌گویند.

 

تیشرت آستین کوتاه

تیشرت های آستین کوتاه به طور معمول با یقه گرد همراه هستند، هیچ محدودیتی در انتخاب طرح و رنگ برای تیشرت وجود ندارد، زیرا که در سال های اخیر استقبال از طرح ها و رنگ های کمتر استفاده شده بیشتر شده است. تنها محدودیت می‌تواند نوع انتخاب شما باشد. عده ای طرح های شلوغ و رنگ های تند و شاد را می‌پسندند و عده ای هم ظاهری ساده و استفاده از رنگ های خنثی باب میل‌شان است. برای ست کردن تیشرت های آستین کوتاه و یقه گرد می‌توانید از شلوارهای جین و کتان استفاده کنید و مطمئن باشید که استایل جذاب و راحتی را انتخاب کرده‌اید.

تیشرت یقه هفت

این مدل در سال های پیش بسیار طرفدار داشت، اما این روزها اقبال نسبت به آن کمتر شده است. اما همچنان در بازار موجود است و می‌تواند یکی از انتخاب های شما باشد. اگر صورت گردی دارید این الگو می‌تواند شما را در فرم جذاب تری نشان دهد.

تیشرت بلند مردانه

این مدل از تیشرت ها که در سال های اخیر باب شده و در زمان کم توانسته است طرفداران زیادی پیدا کند. عموما این تیشرت ها از جنس نخ هستند و می‌توانند راحتی و آزادی عمل بیشتری را به شما بدهند. اما استفاده از این استایل مستلزم آن است که شما از قواعد ست کردن آن ها پیروی کنید و استایل و تیپی مناسب آن داشته باشید.

و در نهایت پولوشرت ها که فرم رسمی تری از تیشرت ها هستند و می‌توانید برای یک دورهمی دوستانه و نیمه رسمی از آن استفاده کنید. هر چند استفاده از تیشرت ها راحت‌ترین انتخاب برای روزهای گرم سال است اما در نظر داشته باشید با یک انتخاب مناسب می‌توانید خود را جذاب ترین فرد جمع نشان دهید.

منبع: https://www.tasnimnews.com/fa/news/1400/10/25/2644571/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%AC%D9%86%D8%B3-%D9%88-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86

مدیر وبلاگ بازدید : 52 شنبه 18 دی 1400 نظرات (0)
معرفی انواع مدل کت و شلوار مردانه و روش های ست کردن آن

خرید کت و شلوار نه آنقدر آسان است که بتوان به راحتی به بازار رفت و در زمان اندکی آن را خرید و نه آنقدر دشوار که نیاز به ساعت ها جست و جو در بازار را داشته باشد.

کت و شلوار های مردانه این روزها با تنوعی از رنگ و طرحی که در بازار دارد، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید مناسب ترین لباس رسمی را برای خودتان تهیه کنید. کت و شلوار از رسمی ترین لباس های است که هر مردی در طول زندگی خود می‌تواند انتخاب و به تن کند. موارد رسمی استفاده از کت وشلوار می تواند یک جلسه کاری باشد یا مهمانی و مناسبتی مهم، پس مهم است که بتوانید بهترین کت و شلوار را برای خودتان انتخاب کنید.

چند نکته که برای خرید کت و شلوار باید آن را بدانید.

شاید اولین سوالی که هر فروشنده ای از شما برای خرید کت و شلوار می پرسد این باشد که برای چه هدفی قصد خرید کت شلوار را دارید؟ پاسخ به این سوال می‌تواند در انتخاب مدل و جنس  کت و شلوار مردانه رسمی و اسپرت  به شما کمک بزرگی کند. شاید طرحی کلاسیک برای مهمانی رسمی که همه استایل به روزی را برای شرکت در آن انتخاب کرده‌اند، گزینه ای جذاب نباشد. در نتیجه ابتدا هدف گذاریتان را از خرید مشخص کنید. رعایت این نکته می‌تواند قیمت نهایی خرید شما را هم دستخوش تغییراتی کند.

برای خرید هر لباسی دانستن سایز نکته بسیار مهمی است، اهمیت این نکته برای انتخاب و خرید کت و شلوار اهمیت بیشتری پیدا می کند. چه قصد داشته باشید کت و شلواری آماده را خریداری کنید و چه خیاطی را از پیش برای طراحی و دوخت کت و شلوراتان نشان کرده باشید، در هر دو صورت باید سایز و فرم بدنتان را بدانید تا نتیجه کار زمانی که کت و شلوار را به تن می کنید همان باشد که خودتان می‌پسندید.

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

تناسب در لباس های دو تکه مانند کت و شلوار نکته ای است که نباید نسبت به آن کم توجهی کرد زیرا که زیبایی آن به هماهنگ بودن کت شلوار است، اگر شلواری با الگوی جذب انتخاب کرده باشید و کتی با الگوی کلاسیک یک ناهماهنگی و یک استایل ناکارآمد است. تناسب میان کت و شلوار از الگوی هر دو گرفته تا دقت در نحوه ایستادن سرشانه های کت و تعداد دکمه های آن بستگی دارد.

و در نهایت بخشی از انتخاب که احتمال دارد زیاد به چشم نیاید اما با استفاده از گزینه های زیبا و جذاب می‌تواند استایل شما را زیباتر جلوه دهد، انتخاب کفش و جوراب است. پیشنهادی که می‌تواند زیبایی استایل شما را تا حد زیادی افزایش دهد ست کردن جوراب با رنگ کت و شلوار مردانه است. سعی کنید کمتر از ست کردن جوراب با کفش استفاده کنید.

 

کت های مردانه چند دکمه

کت های تک دکمه : کت های تک دکمه به صورت کلی برای دورهمی های دوستانه استفاده می‌شود و اگر قصد دارید در یک جلسه رسمی شرکت کنید یا در مهمانی رسمی حضور پیدا کنید، این کت نمی‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. کت های تک دکمه را عموما به شکلی استفاده می‌کنند که همان یک دکمه را هم باز می‌گذارند و ترجیحا آن را از میان رنگ های روشن مانند کرم انتخاب می‌کنند.

کت های دو دکمه: این کت ها را اصطلاحا به نام کت های کلاسیک یا کت های انگلیسی می‌شناسند و برای دوخت آن از پارچه های سنگین استفاده می‌کنند. اگر طرفدار استایل کلاسیک هستید، می‌توانید روی این سبک از کت ها حساب ویژه ای باز کنید. برای استفاده از این کت ها مرسوم است که تنها یک دکمه بالا را می‌بندند و بستن همزمان هر دو دکمه از جذابیت استایل شما می‌کاهد. کت های دو دکمه ظاهری گشاد دارند و اگر قصد خرید آن را دارید به راحتی می‌توانید آن را در بازار پیدا کنید.

کت های سه دکمه: کت های سه دکمه هم همانند کت های انگلیسی یا دو دکمه از سری استایل های کلاسیک است. کت های سه دکمه را آمریکایی می‌نامند و الگویی شبیه به کت های انگلیسی و به آن راحتی و گشادی نیستند اما نسبت به کت های امروزی هم فرمی راحت دارند. کت های سه دکمه را مرسوم است که تنها دو دکمه آن را می‌بندند، دو دوکمه از پایین یا دو دکمه از بالا، استفاده همزمان از هر سه دکمه استایل شما را از جذابیت می‌اندازد.

چند رقم پارچه کت و شلوار داریم؟

پارچه پشمی : استفاده از کت هایی با پارچه ای از جنس پشم می‌تواند انتخاب خوبی برای روزهای سرد زمستان باشد. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که اگر میزان پشم به کار رفته در پارچه بیشتر باشد قیمت نهایی کت و شلوار شما را دستخوش تغییراتی می کند و ممکن است گران‌تر از کار در آید اما ارزشش را دارد زیرا که هر قدر پشم در پارچه کت شلوار شما بیشتر باشد، استایل شما را رسمی تر جلوه می‌دهد و می‌توانید در مجالس رسمی و لاکچری از آن استفاده کنید. نکته مهم دیگر این است که پارچه های پشمی زودتر از سایر پارچه آلودگی را به خود جذب می کند در نتیجه برای استفاده به صورت روزانه گزینه مناسبی نیست.

 

پارچه کتان: این جنس از کت و شلوار عموما مناسب برای مجالس و مناسبت های رسمی نیستند. اگر قصد دارید در یک دورهمی نیمه رسمی شرکت کنید و می‌خواهید استایلی جذاب داشته باشید، کت و شلوارهای کتان همیشه انتخاب مناسبی برای شما هستند. ست کردن این کت ها با تیشرت های یقه گرد می‌تواند شما را کم سن تر از آن چیزی که هستید نشان دهد و این یک مزیت برای شما می‌تواند باشد.

دراین نوشتار قصد داشتیم تا نکاتی را که برای خرید و استفاده از کت و شلوارها مورد نیاز است و با آن سروکار دارید را عنوان کنیم. همه نکات را به شکل مختصر مطرح کردیم تا بتوانید خرید لذت بخش و حضوری مثمر ثمر در هم جمع و جلسه ای داشته باشید.

منبع: https://www.tasnimnews.com/fa/news/1400/10/18/2640497/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D8%AF%D9%84-%DA%A9%D8%AA-%D9%88-%D8%B4%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%88-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A2%D9%86

مدیر وبلاگ بازدید : 49 سه شنبه 14 دی 1400 نظرات (0)

کلمه ای برگرفته از دیار مد و فشن، فرانسه. chemise در زبان فرانسوی به معنی تیشرت است. بالاپوشی زنانه که شبیه سایر لباس های زنانه از تنوع طرح و رنگ بر خوردار است. شومیز در اصل لباسی مردانه بود، لباسی جلو باز با دکمه یا زیپ. شومیز ها بعدا به لباس زنانه تبدیل شدند، لباسی با همان الگوی اولیه، جلو باز به همراه دکمه.

اگر کلمه شومیز را به همان زبان فرانسوی در اینترنت جست و جو کنید با طیف گسترده ای از لباس ها و ژاکت های زنانه مواجه می شوید، اما نتیجه جست و جوی فارسی شومیز تنها لباس های ساده جلو باز هستند. ابتدا شومیز ها که قیمت ارزان تری داشتند را به عنوان لباس اول می پوشند که عموما از جنس نخ هست و برای گرفتن تعرق بدن و جلوگیری از کثیف شدن لباس اصلی از آن استفاده می کردند.


جدیدترین مدل های شومیز برای بهار و تابستان 2022

تفاوت میان شومیز و تونیک

مانند سویشرت و ژاکت که دو لباس متفاوت و مجزا هستند و ما هر دو را یکسان می دانیم یا شبیه هودی و دورس، شومیز و تونیک هم تفاوت هایی دارند که نباید با هم اشتباه گرفته شوند. به عنوان مثال تونیک ها بلند تر از شومیز ها هستند. شومیز قدی تا کمر و بالای باسن دارد در نتیجه زیباتر است که شومیز را با دامنی کوتاه ست کنید اما تونیک عموما قد بلند تری دارد و تا بالای زانو و زیر باسن هستند، پس بهتر است آن را با شلوار هماهنگ کنید. تونیک ها فیت بدن هستند اما شومیز ها کمی آزاد تر و گشاد تر هستند و می توانند شما را زیباتر نشان دهند.

شومیز ها هر چند در گذشته بعنوان لباس راحتی مورد استفاده قرار می گرفتند اما امروزه از مهمانی های رسمی تا دورهمی ها، گردش یا جلسه ای کاری می توان از آن به زیبایی استفاده کرد و مطمئن بود که این انتخاب، بهترین ست لباس زنانه است. اگر راحتی به اندازه ی شیک بودن برایتان مهم است، شومیز می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

شومیز را چگونه استفاده کنیم؟

جدیدترین مدل های شومیز برای بهار و تابستان 2022

شومیز و مانتو

اینکه به همراه مانتو از شومیز استفاده کنیم، یکی از مدل های ترند این سال های اخیر بوده است. اما مهم است چه شومیزی را به همراه چه مانتویی انتخاب و ست کنید. به طور معمول می توان از شومیز زنانه ساده  و تک رنگ برای زیر اکثر مانتوها استفاده کرد اما اگر قصد دارید از مانتوی مجلسی و لاکچری استفاده کنید زیبا تر آن است که برای ست کردن به سراغ شومیز های حریر بروید تا هم مانتو شما زیبا تر دیده شود و هم شومیز شما را جذاب تر کند و در نهایت برای مانتوهای اسپرت هم بهتر است تا از شومیز های نخی استفاده کنید.

شومیز و یک مهمانی رسمی

تصور کنید قصد دارید برای یک مهمانی رسمی آماده شوید، در این مواقع دامن به همراه یک شومیز این امکان را برای شما فراهم می کند تا شما جذاب تر از هر فرد دیگری در جمع باشید. شومیز مناسب برای دامن استفاده از شومیز های طرح دار از جنس حریر است که می تواند شما را زیباتر از دیگران نشان دهد. اگر شومیز های طرح دار برایتان جذابیتی ندارند و یا حتی از مدل آن ها خوشتان نمی آید، می توانید از شومیز های ساده و تک رنگ استفاده کنید. این که بالاپوش را با دامن کوتاه یا بلند ست می کنید را هم در نظر داشته باشید. شومیز ها عموما با هر دو نوع دامن زیبا هستند اما این چیزی است که بسیار به طرح و رنگ شومیز هم بستگی دارد.

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

معرفی انواع مدل شومیز زنانه

شومیز ها هم بر اساس نوع الگو و دوختشان به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند و البته نحوه ست کردن و شرایط و موقعیت هایی که از آن استفاده می شود.

جدیدترین مدل های شومیز برای بهار و تابستان 2022

شومیز بلند زنانه

این مدل از شومیز های زنانه می توانند به تنهایی شما را به ستاره هر مجلسی بدل کنند اگر و تنها اگر با جوراب شلواری و یا شلوار ست کنید. عموما از شومیزهای بلند برای فصل بهار استفاده می کنند.

شومیز، مدل پشت باز

این مدل از شومیز ها بر خلاف الگوی کلی که شومیز را لباسی جلو باز با دکمه معرفی می کنند، الگوی قسمت پشت لباس باز است و با گره بسته می شود. شومیز های پشت باز وقتی جذاب تر می شوند که با شلواری جین ست و هماهنگ کنید. ستی جذاب که برای یک گردش یا دورهمی آخر هفته بسیار مناسب است.

شومیز جین

یک استایل راحت اما در کلاس شیک می تواند اعتماد به نفس شما را تا حد زیادی بالا ببرد. برای داشتن چنین استایلی می توانید به سراغ شومیز جین بروید. این شومیز ها می توانند شما را در هر موقعیت و شرایطی زیبا و جذاب تر نشان دهند. پیشنهاد می کنیم که در کمد لباس تان حتما یک شومیز جین داشته باشید.

شومیز های گل دوزی شده

همیشه و در طول تاریخ گل دوزی به تنهایی قادر بوده است تا ساده ترین لباس ها را به زیبا ترین لباس ها تبدیل کنند. شومیزهای گل دوزی شده هم از این قاعده مستثنی نیستند. شومیزها عموما در قسمت آستین و پایین گل دوزی می شوند. از این شومیز های می توانید برای مهمانی رسمی اگر طرفدار استایلی کلاسیک هستید استفاده کنید.

جدیدترین مدل های شومیز برای بهار و تابستان 2022

شومیز اسپرت زنانه

برای خانم‌های جوان استفاده از شومیز اسپرت همیشه انتخاب مناسبی است زیرا راحتی و آزادی عمل دقیقا همان چیزی است که آنها می خواهند و با این شومیزها راحتی را در طول روز تجربه می کنند. شومیز های اسپرت اصولا برای استفاده های روزانه می توانند بهترین انتخاب ممکن باشند. با کمی صبر و حوصله می توانید از شومیز ها به عنوان پای ثابت استایل و تیپ تان استفاده کنید.

منبع: https://www.tabnak.ir/fa/news/1097007/%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D9%85%DB%8C%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1-%D9%88-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B2

مدیر وبلاگ بازدید : 52 دوشنبه 13 دی 1400 نظرات (0)
جدیدترین شلوار جین زنانه کدامند معرفی و نحوه ست کردن آن ها

تاریخچه مد بیش از هر طراح و برندی تحت تاثیر پارچه ای به نام جین قرار دارد...

انواع شلوار جین زنانه

تاریخچه مد بیش از هر طراح و برندی تحت تاثیر پارچه ای به نام جین قرار دارد. پارچه ای که می تواند نقطه تحول دنیای مد و فشن باشد. از اولین سفارش دوخت شلواری با پارچه جین از جاکوب دیویس در قرن هجدهم تا امروز این شلوار از مد نیافتاده بلکه به تعداد طرح و رنگ آن هم اضافه شده است. شما که در حال مطالعه این نوشتار هستید قطعا به دنیای مد و فشن علاقه دارید، پس با ما همراه باشید تا انواع طرح های شلوار جین زنانه را معرفی کنیم و بدانیم چه شلواری با چه لباسی متناسب حضور در کدام مراسم است.

شلوار جین را را اگر بخواهید بهتر بشناسید باید سری به فیلم های تاریخ سینما بزنید، فیلم عصر جدید چارلی چاپلین شاید نزدیک ترین نمونه استفاده از شلوار جین در فیلمهایی کلاسیک است. در زمان های گذشته به دلیل استحکام و مقاومتی که پارچه های جین داشتند عموما از آنها برای کار در شرایط سخت استفاده می شد. حتی به پارچه های جین، پارچه های "بادبانی" هم می گفتند زیرا که از جین برای بادبان های لنج و کشتی های باربری استفاده میشد، تصور کنید این مقاومت و استحکام برای یک شلوار چقدر می تواند به کیفیت شلوار کمک کند. اولین بار این دریانوردان بودند که برای استفاده از شلوار جین پیش قدم شدند و بعدترها معدنچیان معادن طلا شاید هم بر عکس.

 

برای خرید شلوار جین باید چه نکاتی را بدانیم:

خرید هر لباس از آنجا شروع می شود که بدانیم لباس را برای چه کاربرد و چه مراسمی می خواهیم استفاده کنیم. عموما شلوار جین برای استایل کژوال استفاده می شود اما اگر اصول ست کردن شلوار جین را با سایر لباس ها به درستی رعایت کنیم، می توانیم امیدوار باشیم که تیپ و استایل مان در مراسمی رسمی هم مورد توجه دیگران قرار گیرد و ما را به فردی خوش پوش در جمع تبدیل کند. برای خرید شلوار جین کیفیت پارچه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اینکه تمایل دارید شلواری با پارچه جین داشته باشید یا طرحی از بافت جین را تهیه کنید.

و در نهایت نحوه نگهداری وشستشو شلوار جین است که بسیار مهم است و اگر شرایط نگهداری را به درستی رعایت نکنید حتی اگر از بهترین برند ها هم خرید کرده باشید لباس شما عمر طولانی نخواهد داشت.

انواع شلوار جین زنانه

انتخاب شلوار جین بستگی به استایل و تیپ شما دارد که طرفدار چه سبک پوششی هستید. از تیپ های کلاسیک تا استایل های امروزی تر شلوار جین می تواند تیپ و استایل شما را تکمیل کند. 

مام استایل، از دیروز تا امروز

مام استایل شلوار جین مناسبی برای کسانی است که به استایل کلاسیک علاقمند هستند. از دهه 90 میلادی تا امروز  و طی این سی سال شاید این مدل از جذاب ترین مدل هایی بوده است که هیچگاه دنیای مد و فشن را به قصد بایگانی شدن در حافظه تاریخی دوستداران مد ترک نکرده است. مام استایل اصولا شلواری است که با الگوی خاصی دوخته و تولید می شود و همین موجب شده است تا همچنان پرطرفدار باقی بماند. شلواری با کمری تقریبا تنگ تا قسمت زانوها گشاد و در قسمت پایین تنه تنگ. این شلوار را می توانید با پیراهنی سفید و کفشی اسپرت ست کنید.

شلوار جین زنانه راسته، همراه همیشگی

برای کسانی که طرفدار زیبایی هستند و به سادگی علاقمند هستند شلوار راسته در تمام طول تاریخ به تنهایی اصالت و جذابیت خود را حفظ کرده است. شلوار راسته را می توانید با هر لباس یا کفش مناسبی ست کنید و مطمئن باشید که در هر جمعی شما یکی از زیباترین استایل ها را خواهید داشت.

شلوار جین زنانه اسکینی

الگوی خاص این شلوار توانسته است در مدتی زمان تقریبا کوتاهی که این سبک از شلوارهای جین زنانه باب شده است طرفداران خود را پیدا کند. شلواری جذب که می تواند فرم پای شما را به زیبایی نشان دهد. می توانید از شلوار با کفش های پاشنه بلند به رنگ های تیره و رنگ سفید هم استفاده کنید. از جذابیت های شلوار جین زنانه اسکینی این است که تقریبا با هر مدل کفشی می تواند به راحتی ست شود. بجز کفش پاشنه بلند با کفش اسپرت ترجیحا سفید رنگ یا کالج و نیم بوت هم می تواند به عنوان ترکیب برنده شناخته شود.

 شلوار جین زنانه بوی فرند

دهه 60 میلادی و بازیگر و مدل تاریخ سینما مرلین مونرو که این شلوار را به دنیای مد معرفی کرد و سال ها بعد هم کار کیت هولمز بود تا با این شلوار در خیابان های نیویورک قدم بزند تا جذابیت این شلوار را به همگان نشان دهد. این شلوار با راحتی و حالت گشادی که داشت موجب شد تا توجهات از مدلی مانند شلوارهای جین زنانه اسلیم فیت به فرم کلاسیکی مانند مام استایل و بوی فرند جذب شود. این طرح از شلوار کمی مانند شلوار های جین مردانه است اما متناسب با فرم و ابعاد زنانه طراحی و دوخته شده است تا راحتی و آزادی بیشتری برای زنان داشته باشد.

شلوار جین زنانه گرل فرند

این سبک از شلوارهای جین کمی گشادتر از فرم اسلیم اما تنگ تر از فرم مام استایل است. فرم زنانه تری از شلوار بوی فرند را دارد و می توانید به راحتی برای حضور در محل کار یا مهمانی های نیمه رسمی از آن استفاده کنید.

شلوارهای جین زنانه اما طرح ها و مدل های متنوعی دارند و می توان متناسب با محل کار یا مهمانی ها و دورهمی ها مدل و طرح مناسب را نتخاب کرد. شلوار جین این قابلیت را دارند تا با صرف کمترین زمان به ست مناسب و مورد علاقه خود برسید.

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

منبع: https://www.tasnimnews.com/fa/news/1400/10/11/2636339/%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D8%AC%DB%8C%D9%86-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%86%D8%AF-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%88-%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A2%D9%86-%D9%87%D8%A7

مدیر وبلاگ بازدید : 48 یکشنبه 05 دی 1400 نظرات (0)
انواع مدل شلوار جین مردانه مخصوص فصل های مختلف

شلوار جین مردانه شلواری است که به رنگ آبی تیره و روشن شناخته می‌شود.

شلوار جین از سال‌های دور در ایران با نام شلوار لی شناخته می‌شود. لی نام برندی است که برای اولین بار شلوار جین مردانه را در ایران تولید کرد و حالا پس از مدت‌ها این جنس شلوار با نام شلوار لی رایج است. شلوار جین از پارچه‌ای با نام دنیم ساخته می‌شود. شلواری که برای نخستین بار و در سال 1873 توسط ژاکوب دیویس و لوی استراوس طراحی و دوخته شد.

از سال‌ها قبل لوی استراوس کسب و کار خانوداگی خود را داشت. کسب و کاری که در زمینه خرده فروشی پارچه و ملزومات آن فعال بود و ژاکوب دیویس هم یکی از مشتریان استراوس بود. ژاکوب سفارش دوخت شلواری با دوام و کیفیت محصول بالا را به استراوس داد، او هم از پارچه دنیم برای این سفارش استفاده کرد و برای استحکام بیشتر شلوار تولید شده از دکمه فلزی برای قسمت جیب استفاده کرد. بعدها ژاکوب و استراوس برای تولید انبوه این شلوار باهم شروع به همکاری کردند. از آن سال تاکنون شلوار لی که ابتدا مورد استفاده‌ای میان دریانوردان و کارگران معدن داشت، کم کم به میان مردم آمد و برای استفاده روزمره شهری از آن استفاده می شد. شلوار جین حالا به عضو جدا نشدنی از کمد لباس مردان تبدیل شده است. شلوار جین مردانه به دلیل ظاهری زیبا و تنوع مدل‌ هایی در بانی مد  که دارد و به خصوص دوام و کیفیتی بالای آن همیشه یکی از اولین گزینه‌های آقایان برای خرید است.

شلوارهای لی مردانه می‌توان از دو جهت دسته بندی کرد، برش، دوخت و ظاهر. انواع که بر اساس الگوی برش و دوخت تقسیم بندی می‌شوند در طرح‌هایی‌ مانند راسته، اسلیم(جذب) یا اسکینی( خیلی جذب) و از نظر ظاهر در مدل‌هایی مانند ساده یا سنگشور و مدل‌هایی دیگر دسته بندی می‌شوند. عموما می‌توان شلوارجین مردانه را متناسب با فصلی که آن را می‌پوشید با لباس‌های متنوعی ست کنید، از پیراهن مردانه تا بافت و هودی، در این مقاله راهکارهای متنوعی برای انتخاب درست شلوار جین مردانه و چگونگی ست کردن آن را شرح می‌دهیم.

معرفی انواع شلوار لی مناسب آقایان

شلوار جین راسته

از پرطرفدارترین مدل‌های طراحی شده با پارچه جین، شلوار جین راسته است. شلواری که همه در تمامی سنین می‌توانند آن را بپوشند و به راحتی با لباس‌هایی که دارند ست کنند. این شلوار در برش به صورت یکپارچه دوخته می‌شود. اگر قصد دارید در محیط کار راحت باشید یا قصد رفتن به سفر را دارید، می‌توانید از این شلوار لی استفاده کنید. این شلوار نقطه مقابل شوار جین اسلیم یا اسکینی است. اگر فرم بدن ایده‌آلی برای پوشیدن لباس‌های جذب ندارید می‌توانید از شلوار جین راسته استفاده کنید.

 

شلوار جین مام استایل

در ابتدای دهه 1990 این مدل شلوار درمیان جوانان آمریکایی رواج پیدا کرد و حالا با گذشت زمانی طولانی باز هم همان شلوارهای مام استایل وارد دنیای مد و فشن شدند. شلوار جین مام استایل در قسمت بالا تنه گشاد و در قسمت پایین تنه تنگ است و می‌توانید از این شلوار با پیراهنی نخی یا تی‌شرتی مناسب استفاده کنید. اگر طرفدار تیپ و استایل کلاسیک هستید می‌توانید به سراغ این شلوار بروید.

شلوار لی اسکینی

در سال‌های اخیر و با ورود طراحان جدید به دنیای مد و فشن، جنس طراحی با متریال‌های قدیمی دستخوش تغییرات زیادی شد. پارچه جین هم شامل همین تغییرات در طراحی شد و شلوار لی اسکینی از طراحی‌های جدید دهه‌‎های گذشته است. اگر فرم بدن ایده‌آلی دارید، می‌توانید از این مدل استفاده کنید. مدل اسکینی همانطور که مشخص است فرمی جذب دارد و عموما تا بالای مچ قرار می‌گیرد. می توانید از این مدل شلوار لی مردانه در فصول گرم سال همراه با کفش‌های روزمره و در فصول سرد سال با پیراهن‌های مخمل چهارخانه و نیم بوت استفاده کنید.

شلوار جین بوی فرند

این شلوار مناسب سنین جوان‌تر است و در الگو و برش کمی متفاوت‌تر از شلوار جین راسته است.  از قسمت کمر تا پایین ران کمی تنگ است و باقی به صورت گشادتر دوخته می‌شود. البته در سال‌های اخیر برش و دوخت این شلوار هم تغییراتی داشته و بانوان هم از این مدل شلوار جین استفاده می کنند. برای فصل‌های سرد سال می‌توانید از این شلوار به همراه هودی یا سویشرت استفاده کنید.

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

 

چند حرکت ساده برای پوشیدن شلوار جین با لباسی مناسب

حرکت اول: در انتخاب کفش دستتان باز است

شلوار جین مردانه از معدود پوشاکی است که می‌توانید آن را با انتخابی درست با هر کفشی بپوشید، در حالی که عموما تصور می‌کنند که شلوار جین را تنها با کفش اسپرت می‌توان پوشید. با انتخاب شلوار جین دستتان برای انتخاب کفش باز است و می‌توانید بجز کفش اسپرت به سراغ کفش‌های با رویه چرم و جیر هم بروید، حتی کفش مردانه.  با انتخاب درست کفش می‌توانید استایل خود را با شلوار جین به یک تیپ رسمی و مردانه تغییر دهید.

حرکت دوم: پیراهن را فراموش نکنید

نگاه عموم افراد به شلوار جین ست کردن آن با تی شرت است اما چند نکته برای انتخاب تیشرت وجود دارد، به سراغ تیشرت‌هایی با قد کوتاه نروید. انتخاب لباسی با قد کوتاه طوری که از روی کمر شلوار عبور نکند و یا حتی سگک کمربند را نشان دهد ترکیب جذابی نیست. اما تیشرت‌های با قدی مناسب و نه خیلی بلند می‌تواند تیپ و استایل شخصی شما را تعریف کند.

اگر قصد دارید تا با شلوار جین خود تیپی مردانه و کلاسیک را تجربه کنید پیراهن مردانه آستین کوتاه و آستین بلند همیشه باعث افزایش جذابیت ظاهری تیپ شما می‌شود. پس در انتخاب پیراهن برای ست کردن با شلوار جین تردید نکنید.

 

حرکت سوم: کت، برگ برنده شما

فوت کوزه گری برای تکمیل استایل شما با شلوار جین، کت تک است. شلوار جین با کت تک ترکیبی برنده است که می‌تواند تیپ و استایل شما را خاص و منحصر به فرد کند. برای استفاده از این ترکیب باید دقت کنید تا کتی را که انتخاب می کنید گشاد نباشد تا جلوه نامناسبی برای ظاهر شما ایجاد نکند. پیدا کردن کت رسمی مردانه‌ای که بتوانید با شلوار جین مردانه ست کنید اما کمی دشوار است.

حرکت آخر: اکسسوری

اکسسوری به تنهایی می‌تواند هر تیپ و استایلی را جذاب‌تر کند. اما اگر از ست کت تک و شلوار جین استفاده می کنید، کمربند و ساعت ظاهر شما را بسیار جذاب‌تر می کند. به یاد داشته باشید که برای یک تیپ رسمی از ساعتی با بند چرم استفاده کنید یا کمر بندی با ظاهری زیبا، ساعتی ارزان با بند پلاستیکی به تنهایی می‌تواند زیبایی بهترین پوشاک از بهترین برندها را هم از بین ببرد.

کلام آخر: مهم‌ترین نکته در خرید و انتخاب شلوار جین مردانه دقت به کیفیت و دوام محصول است و براساس همین اصول شلوار جینی با قیمت مناسب را خریداری کنید.

منبع: https://www.tasnimnews.com/fa/news/1400/10/04/2631996/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%B4%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D8%AC%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D9%81%D8%B5%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84%D9%81

مدیر وبلاگ بازدید : 53 شنبه 20 آذر 1400 نظرات (0)

تا به حال به نوع لباس زمستانی که می‌خواهید در آب و هوای سرد بپوشید، فکر کرده‌اید؟ همه‌ی ما با سر شدن هوا به دنبال لباس‌هایی هستیم که در عین راحتی بدنمان را گرم نگه دارند. معمولا آقایان با شروع هر فصل به تیپ و استایل خود اهمیت زیادی می‌دهند و دوست دارند تا در هر نوع موقعیت لباس مخصوصی را به تن داشته باشند. در فصل زمستان معمولا لباس‌های متنوعی طراحی و تولید می‌شود که هر کدام از آن‌ها از مدل متفاوتی نیز برخوردار هستند. برای مثال کاپشن مردانه، پالتو مردانه، بارانی و کت زمستانی مردانه همه جزء لباس‌هایی هستند که علاوه بر گرم نگه داشتن بدن دارای مدل‌های متفاوت با کاربردهای مختلفی خواهند بود. سویشرت نیز یکی از انواع مدل لباس زمستانی است که با توجه به ضخامت هر کدام از مدل‌ها برای پاییز یا زمستان بسیار مناسب است. انواع مدل سویشرت مردانه اسپرت جدید در بانی مد یکی از پرکاربردترین نوع لباس زمستانی است که برای تیپ‌های اسپرت و کژوال و هم با کمی دقت برای تیپ رسمی مناسب خواهد بود. برای آن که بتوانید با پوشیدن یک سویشرت تیپ و استایل خاص خود را ایجاد کنید حتما باید یک سری بایدها و نبایدهایی را بدانید و با مدل‌های متنوع سویشرت مردانه نیز آشنایی داشته باشید.

آشنایی با مدل‌های متنوع سویشرت مردانه

سویشرت مردانه از آنجایی که کاربرد گرم نگه داشتن بدن را دارد با توجه به موقعیتی که قرار است پوشیده شود و همچنین میزان سردی هوا از مدل‌های متنوعی برخوردار است. امروزه سویشرت زمستانی مردانه را در مدل‌های کلاه‌دار، زیپ‌دار، دکمه‌ای و حتی جلو بسته تولید می‌کنند. همچنین جنس پارچه‌ای که برای دوخت انواع مدل سویشرت مردانه استفاده می‌شود، متفاوت است. برخی از مدل‌های سویشرت به صورت جلو بسته و کلاه‌دار طراحی می‌شود که به این مدل لباس زمستانی، هودی می‌گویند. درواقع تفاوت عمده هودی با سویشرت مردانه، جلو بسته و کلاه‌دار بودن آن است. در کنار مدل‌های متفاوتی که برای هودی مردانه در بازار وجود دارد، سویشرت نیز از تنوع بالایی برخوردار بوده به طوری که با پوشیدن هر کدام از آن‌ها می‌توانید تیپ رسمی و یا کژوال داشته باشید.

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

چگونگی داشتن استایل رسمی با پوشیدن سویشرت مردانه

یکی از دغدغه‌های آقایان در فصل زمستان آن است که چگونه با استفاده از لباس‌های پاییزه یا زمستانه بتوانند تیپ و استایل رسمی خود را حفظ کنند. سویشرت مردانه از پرطرفدارترین مدل لباس پاییزی و زمستانی است که معمولا برای تیپ و استایل‌های روزمره و اسپرت پوشیده می‌شود. با این حال ما در این مقاله سعی داریم تا یک سری بایدها و نبایدهایی را بگوییم تا شما بتوانید با پوشیدن سویشرت مردانه تیپ رسمی داشته باشید. برای داشتن یک تیپ رسمی با استفاده از سویشرت پاییزی مردانه حتما به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • یک سویشرت جلو بسته و خوش فرم، متناسب با اندام خود انتخاب کنید. حتما دقت داشته باشید که رنگ سویشرت طبیعی، ساده و بدون طرح باشد.
  • پس از انتخاب سویشرت مناسب، آن را با یک شلوار کتان جذب و یا شلوار جین ظریف با رنگ تیره ست کنید.
  • برای رسمی‌تر کردن تیپ خود می‌توانید از یک کت تک مردانه بر روی سویشرت استفاده کنید.
  • کفش انتخابی شما می‌تواند یک لوفر، کفش بندی مردانه و یا کتانی سفید و ساده باشد.

    سویشرت مردانه برای تیپ و استایل کژوال

    برای داشتن تیپ و استایل روزمره یا همان کژوال با استفاده از سویشرت مردانه دیگر محدودیت خاصی برای انتخاب مدل سویشرت نخواهید داشت. در اینجا بهتر است تا سویشرت‌هایی را انتخاب کنید که از رنگ‌های متنوع و طرح‌های جذابی برخوردار بوده و با ست و ترکیب رنگی لباس‌های دیگر شما هماهنگ باشد. یکی از جذابیت‌های سویشرت آن است که می‌توانید بر روی آن از کاپشن مردانه نیز استفاده کنید و تیپ کژوال بسیار زیبا برای خود ایجاد کنید.

    آخرین نکات مهم برای پوشیدن سویشرت مردانه

    به طور کلی اگر می‌خواهید جزء افراد شیک پوش باشید و در فصل زمستان یا پاییز در کنار پوشیدن لباس گرم، تیپ و استایل منحصر به فردی داشته باشید بهتر است تا به نکاتی که در آخر به شما می‌گوییم توجه کنید. همان‌طور که گفته شد سویشرت مردانه همانند انواع لباس زمستانی دیگر از قبیل پالتو، بارانی و کاپشن مردانه از مدل‌های متنوعی برخوردار است که هر کدام از آن‌ها را باید با توجه به موقعیت و نوع استایلی که مد نظر دارید، انتخاب نمایید.

    سویشرت چند رنگ مردانه نپوشید!

    برای انتخاب سویشرت و یا حتی دیگر انواع لباس پاییزی مردانه همچون هودی یا کاپشن بهتر است تا مدلی را انتخاب کنید که از ترکیب رنگ هماهنگ برخوردار باشد. درواقع رنگ سویشرت انتخابی شما تاثیر بسیار زیادی در تیپ و استایل زمستانی خواهد داشت. بنابراین به رنگ بسیار اهمیت بدهید چرا که در زمستان معمولا چند مدل لباس باهم پوشیده می‌شود و مهم است که سویشرتی که در زیر یک کت می‌پوشید از رنگ هماهنگ با کت و حتی شلوار شما برخوردار باشد.

    انتخاب صحیح طرح سویشرت مردانه

    همان‌طور که در ابتدای مقاله گفته شد، طرح سویشرت از مواردی است که نوع تیپ شما را تعیین می‌کند. امروزه نیز سویشرت و هودی مردانه از طرح‌های مختلفی برخوردار هستند و گاها نیز به صورت ساده تولید می‌شوند. بنابراین طرح سویشرت نیز از جمله مواردی است که شما آقایان باید در هنگام خرید حتما به آن دقت داشته باشید.

منبع: http://cafemod.ir/%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d9%86%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%d9%88%d8%b4%db%8c%d8%af%d9%86-%d8%b3%d9%88%db%8c%d8%b4%d8%b1%d8%aa-%db%8c%da%a9%db%8c-%d8%a7%d8%b2/

مدیر وبلاگ بازدید : 51 دوشنبه 15 آذر 1400 نظرات (0)

یقه پیراهن مردانه یکی از موارد مهمی است که در استایل و تیپ آقایان بسیار تاثیر گذار است. انواع پیراهن مردانه معمولا دارای یقه‌های مختلفی است که نحوه ست کردن آن با پاپیون و کراوات و یا دستمال گردنی که افراد قصد استفاده از آن را دارند متفاوت خواهد بود. آقایان خوش ذوق و باسلیقه برای آن که استایل و تیپی جذاب و متفاوت داشته باشند لازم است انواع یقه های مورد استفاده در پیراهن مردانه را بشناسند.

مدیر وبلاگ بازدید : 48 دوشنبه 15 آذر 1400 نظرات (0)

به نظر شما چگونه می توان یک ساعت شیک و مردانه را انتخاب کرد به طوری که از کیفیت بالای آن مطمئن شد. یک مرد خوش تیپ از مدل مو تا بوی ادکلنش حساب شده است و هر کدام بر جذابیت او می افزاید. حال برای کامل شدن این جذابیت به یک ساعت مردانه شیک و مدرن نیاز دارد که شیک پوشی او را دوچندان کند. البته مشکل اینجاست که بین این همه ساعت با برندهای مختلف، چگونه می توان اصل را از فیک تشخیص داد و مناسب ترین آن را انتخاب کرد؟ بنابراین برای خرید یک ساعت مردانه اصل باید 4 نکته زیر را در نظر گرفت که به شرح زیر می باشد.

مدیر وبلاگ بازدید : 67 یکشنبه 07 شهریور 1400 نظرات (0)

ست‌های پرطرفدار پیراهن اسپرت مردانه!

 

بسیاری از آقایان شیک‌پوش طرفدار پوشیدن پیراهن اسپرت مردانه هستند. این لباس جذاب مردانه، حالتی نیمه‌رسمی به استایل آقایان می‌دهد و آن را به‌راحتی با خرج کردن اندکی ذوق و سلیقه می‌توان با آیتم‌های دیگر لباس مردانه ست کرد. در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با چند ست محبوب و پرطرفدار همراه با پیراهن مردانه آشنا کنیم.

ست پیراهن اسپرت با تیشرت!

زمانی که از ست لباس مردانه اسپرت صحبت می‌شود،مطمئن است پیراهن و تیشرت یکی از جذاب‌ترین ترکیب‌های این استایل مردانه است. ترکیب پیراهن همراه با تیشرت با شلوار جین یکی از جذاب‌ترین ترکیب لباس‌های مردانه است که استایل شما را پرانرژی نشان می‌دهد. این ترکیب لباس به همراه کفش کالج یا کتانی بسیار چشمگیر و جذاب خواهد شد. در این ست لباس مردانه بهتر است از شلوارهای دمپا جذب استفاده کنید تا ترکیب مناسبی با تی‌شرت و کتانی بسازد. همچنین می‌توانید با استفاده از دستبند، گردنبند و عینک به‌عنوان اکسسوری، در کانون توجهات قرار بگیرید.

ست پیراهن اسپرت راه‌راه!

پیراهن راه‌راه، یکی از جذاب‌ترین مدل‌های لباس است که جذابیت استایل شما را چند برابر می‌کند. پیراهن راه‌راه مردانه به‌عنوان یک گزینۀ شیک در ست لباس اسپرت مردانه، انرژی استایل شما را بسیار بالا می‌برد و با ترکیب شلوار جین و کتان ترکیب درخشانی را می‌سازد. پارچه‌های راه‌راه قد افراد را بلندتر نشان می‌دهند؛ بنابراین اگر می‌خواهید قدبلند به نظر برسید می‌توانید این ست‌های شیک را انتخاب نمایید.

ست پیراهن طرح دار اسپرت و شلوار ساده!

یکی دیگر از ست‌های پرطرفدار و جذاب لباس مردانه اسپرت، ترکیب جذاب پیراهن‌های طرح‌دار و یا گل‌دار با انواع شلوار کتان یا شلوار جین ساده است. همچنین می‌توانید از کفشِ کتانی برای چشمگیر شدن این ترکیب لباس پرطرفدار مردانه استفاده کنید.

ست پیراهن اسپرت با پلیور!

ستِ پلیور نازک، پیراهن، شلوار جین و نیم‌بوت جیر یکی از ترکیب لباس‌های جذاب پاییزه است که استایل شما را شیک نمایش می‌دهد. این ترکیب لباس می‌تواند به‌عنوان یک استایل نیمه‌رسمی نیز شناخته شود. پیشنهاد می‌کنیم برای جذابیت هرچه بیشتر استایل خود، رنگ پلیور خود را با کفشی که می‌پوشید ست کنید تا در کانون توجهات قرار بگیرید.

ست جذاب پیراهن جین!

پیراهن‌ جین مردانه از آن دسته پیراهن‌هایی است که استایل کژوال و جوان‌پسندی را به آقایان هدیه می‌دهد. اگر برای ست جدید لباس اسپرت مردانۀ خود به دنبال یک انتخاب خاص هستید، پیشنهاد می‌کنیم ترکیب پیراهن جین، شلوار کتان و کفش مردانه یا کتانی را انتخاب کنید. این پیراهن‌ها معمولاً با لباس‌های سفید و مشکی، ست‌های جذابی را ساخته و استایل شما را درخشان‌تر از همیشه می‌سازند.

ست پیراهن اسپرت با کتِ تک!

ترکیب کتِ تک به همراه شلوار جین و یا شلوار کتان، به‌عنوان یک ست محبوب اسپرت شناخته می‌‌شود. آقایانی که از پوشیدن کت‌وشلوار به دلیل رسمی بودنش دوری می‌کنند، با استفاده از انواع کت تک اسپرت و ترکیب آن با شلوار جین می‌توانند استایل اسپرت جذابی داشته باشند. اگر از طرفداران پوشیدن کتانی به همراه کت‌ هستید، می‌توانید به همراه کت تک اسپرت و شلوار لی از کتانی پسرانه‌ استفاده کنید.

ست پیراهن اسپرت به همراه انواع کلاه مردانه!

کلاه در ست لباس مردانۀ اسپرت یک آیتم جذاب و محبوب است که طرفداران بسیاری دارد. یکی از معروف‌ترین کلاه‌های مردانه، کلاه لئونی است. کلاه لئونی که بعد از استفادۀ ژان رنو در فیلم سینمای The Professional  معروف شد، محبوبیت بسیار بالایی نزد جوانان خوش‌سلیقه دارد. استفاده از کلاه در ترکیب لباس اسپرت مردانه یک نکتۀ مثبت است که جذابیت استایل شما را بالاتر می‌برد.

ست پیراهن چهارخانه و تیشرت

در این سال‌ها ترکیب پیراهن چهارخانه به همراه تیشرت، به یکی از جذاب‌ترین ترکیب‌های لباس مردانه تبدیل شده است. بیشتر آقایان این ترکیب لباس جذاب را همراه با شلوار لی می‌پسندند و در تمام فصل‌های سال می‌توانند از جذابیت این لباس در استایل خود لذت ببرید. در این ترکیب لباس بهتر است که آستین‌های پیراهن را تا بزنید و از ساعت اسپرت به‌عنوان اکسسوری استفاده نمایید.

خرید لباس شیک یکی از مهمترین دغدغه‌های افراد شیک‌پوش است. در این روزها که مردم سراسر جهان با اپیدمی ویروس کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کنند، اهمیت خرید اینترنتی لباس، بیش‌ازپیش احساس می‌شود. برای خرید جدیدترین مدل‌های لباس مردانه و زنانه با مراجعه به فروشگاه آنلاین لباس بانی‌مد می‌توانید خرید خود را با صرفه‌جویی در وقت و هزینه، به‌صورت غیرحضوری انجام دهید.

مدیر وبلاگ بازدید : 41 یکشنبه 07 شهریور 1400 نظرات (0)

تفاوت خرید اینترنتی و خرید سنتی!

تفاوت خرید اینترنتی و خرید سنتی!

پس از همه‌گیری شیوع ویروس کرونا، با توجه به لزوم پرهیز از حضور در مکان‌های عمومی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی، اکثر افراد به اهمیت خرید اینترنتی پی بردند. جهانی‌شدن شبکه‌های اینترنت، پیشرفت علم و تکنولوژی و نیاز به صرفه‌جویی در زمان سبب شد تا در حوزه خرید و فروش کالاهای موردنیاز روشی جدیدی به وجود […]

پس از همه‌گیری شیوع ویروس کرونا، با توجه به لزوم پرهیز از حضور در مکان‌های عمومی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی، اکثر افراد به اهمیت خرید اینترنتی پی بردند. جهانی‌شدن شبکه‌های اینترنت، پیشرفت علم و تکنولوژی و نیاز به صرفه‌جویی در زمان سبب شد تا در حوزه خرید و فروش کالاهای موردنیاز روشی جدیدی به وجود بیاید که دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای خرید کالا نباشد و همۀ فرآیند خرید حتی پرداخت پول، به‌صورت آنلاین صورت بگیرد. در این مقاله تصمیم داریم به تفاوت‌ خرید اینترنتی لباس و خرید سنتی یا حضوری بپردازیم.

سازوکار خرید آنلاین چگونه است؟

در کسب‌وکارهای آنلاین و فروش اینترنتی امکان ارائه محصولات متفاوت به‌طور همزمان برای مشتریان وجود دارد و همچنین مشتریان می‌توانند میان کالاهای مشابه، مقایسه‌ای به لحاظ قیمت و جنس و سایر مشخصات محصولات را به‌طور همزمان چه با کالاهای همان فروشگاه و چه با کالاهای خارج از آن داشته باشند. کسب‌وکار اینترنتی، فرایند مبادله کالا و خدمات در قالب دیجیتال است که در آن پرداخت‌ها و خدمات به‌صورت الکترونیکی اتفاق می‌افتد. خرید اینترنتی این امکان را فراهم کرده که افراد کالا و محصولات موردنیاز خود را به‌راحتی از خانه خریداری نمایند که معمولاً با تخفیف‌های شگفت‌انگیزی نیز همراه است.

خرید و فروش سنتی به چه شکل انجام می‌شود؟

خرید و فروش سنتی فرایندی برای مبادله کالا و خدمات به شکل حضوری است که در طول تاریخ رواج داشته است. خرید حضوری امکان مقایسه کالا‌های مختلف را از مشتری سلب می‌کند و همین مسئله سبب می‌شود که قدرت انتخاب افراد کمتر شود. مسئله‌ دیگری که در خرید و فروش سنتی مطرح است، جابه‌جایی و حمل‌ونقل محصول می‌باشد که این کار بر عهده مشتری است. بحران کرونا موجب شد تا اکثر افراد به اهمیت خرید آنلاین پی ببرند و خرید لباس، مواد غذایی و هر کالای دیگری که موردنیاز است را بدون حضور در مکان‌های عمومی، انجام دهند.

در تجارت الکترونیک بیشتر وقت و هزینه در هزینه‌های سفر و انتخاب کالا صرفه‌جویی می‌شود. پرداخت‌ها به هر شکلی از حالت‌های دیجیتالی مانند کارت اعتباری، کیف پول دیجیتال یا بانکداری خالص قابل انجام است.

تفاوت‌های خرید آنلاین و حضوری

روش خرید و فروش اینترنتی این امکان را فراهم کرده که خرید کالاها به‌صورت شبانه‌روزی و بدون هیچ زحمتی در زمان آزاد انجام شود. مزایای خرید آنلاین سبب شده تا خرید کالاها و خدمات به‌راحتی انجام بگیرد. در مقابل خرید سنتی امکان خرید محصولات را به شکل ۲۴ ساعته نتوانسته محیا کند و روشی وقت‌گیر در مقابل خرید آنلاین محسوب می‌شود. در ادامه به تفاوت‌های این دو روش پرداخته‌ایم.

  • خرید اینترنتی کاملاً آنلاین و غیرحضوری صورت می‌گیرد که این ارتباط میان فروشنده و خریدار از طریق اینترنت انجام می‌گیرد؛ درحالی‌که تجارت سنتی کاملاً آفلاین و از طریق مراجعه حضوری خریدار به فروشگاه موردنظر به شکل چهره به چهره انجام می‌گیرد.
  • خرید اینترنتی در سراسر جهان قابل انجام است و شما می‌توانید کالای موردنظر خود را حتی از کشورهای دیگر بدون مراجعه حضوری خرید نمایید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. این در حالی است که تجارت سنتی محدود به یک منطقه جغرافیایی خاص است که گاهی حتی فقط به یک خیابان یا محله محدود می‌شود.
  • اطلاعات تجارت الکترونیکی مبادله به اشکال مختلف از طریق تبلیغات دیجیتال یا ایمیل و غیره صورت می‌گیرد؛ اما در کسب‌وکارهای آفلاین این اطلاع‌رسانی‌ها کمتر رخ می‌دهد.
  • تجارت الکترونیکی می‌تواند چندین حالت پرداخت مانند پرداخت آنلاین یا کیف پول دیجیتال و یا پول نقد در هنگام تحویل درب خانه را داشته باشد درحالی‌که تجارت سنتی می‌تواند فقط پرداخت نقدی حضوری داشته باشد.
  • تحویل کالا در تجارت آنلاین با توجه به امکانات لجستیک و چندین محدودیت دیگر بسته به موقعیت مشتری، در همان روز یا هرروز دیگر با توجه به موقعیت مشتری انجام می‌گیرد، درحالی‌که در تجارت سنتی تحویل کالا فوری و در محل فروشگاه است.
  • تجارت آنلاین خدمات پس از فروش خوبی به مشتری ارائه می‌دهد که این خدمات در اشکال مختلفی ازجمله پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته چت یا تماس مستقیم با واحد امور مشتریان انجام می‌گیرد؛ درحالی‌که تجارت سنتی هیچ‌گونه پشتیبانی را به مشتری ارائه نمی‌دهد.
  • تفاوت دیگر کسب‌وکارهای آنلاین این است که محصولات متنوعی را در دسته‌بندی‌ها و طیف‌های گسترده‌ای به مشتریان خود ارائه می‌دهند، درحالی‌که تجارت سنتی با محدود بودن فضای موجود، تعداد محدودی از محصولات را می‌توانند به مشتریان ارائه دهند.

خرید آنلاین لباس  یکی از پرطرفدارترین روش‌های خرید غیرحضوری است. اگر به دنبال خرید اینترنتی لباس از یک فروشگاه معتبر هستید، با مراجعه به مرکز خرید آنلاین بانی‌ مد می‌توانید از خدمات این مرکز خرید معتبر بهره‌مند شوید.

مدیر وبلاگ بازدید : 37 یکشنبه 07 شهریور 1400 نظرات (0)
7
ست لباس بچه گانه پسرانه برای تابستان

دیدن مدل لباس بچه گانه پسرانه برای انتخاب یک استایل تابستانه خوش رنگ و هیجان‌انگیز لذت‌بخش است و به شما در انتخاب بهترین مدل‌ها کمک می‌کند. در این مقاله تعدادی از مدل‌های بامزه را انتخاب کرده‌ایم که به شما در ساختن استایل زیبای فرزندتان کمک می‌کنند و در همین حال نکاتی هم نوشته‌ایم که برای مراقبت از سلامت کودک در هوای گرم موثر هستند. در ضمن نگران نباشید اگر کوچولویتان دختر است ما به شما ست های لباس بچه‌گانه دخترانه معرفی کرده‌ایم.

مدل لباس بچه گانه پسرانه با المان تابستانی

عناصر تابستانی را بشناسید! معمولاً هر چیزی که به دریا مرتبط باشد، ربطی هم به تابستان پیدا می‌کند و یادآور خنکی آب خواهد بود. به همین دلیل اگر سراغ مدل‌هایی با طرح کشتی، قایق، ماهی و خلاصه هر عنصر مرتبط به آب بروید، استایل فرزندتان بانمک‌تر و تابستانه‌تر خواهد شد.


تی‌شرت و شلوارک، معمولی اما راحت

اولین و راحت‌ترین ست لباسی که می‌توانید برای روزهای گرم تابستان سراغ آن بروید، تی‌شرت و شلوارک یا حتی تاپ و شلوارک است. بسیار مهم است که در بافت پارچه این مدل لباس بچه گانه پسرانه به‌هیچ‌وجه از الیاف مصنوعی و نایلون استفاده نشده باشد. الیاف مصنوعی برای لباس بچه‌ها ممنوع هستند، به خصوص وقتی هوا گرم است و تعریق آن‌ها زیاد. این لباس‌ها منجر به عرق‌سوز شدن کودک و خارش و قرمزی پوست خواهد شد.


یک تیر و دو نشان

برای اینکه بتوانید در بودجه مربوط به خرید مدل لباس بچه گانه پسرانه صرفه‌جویی کنید، لباس‌هایی بخرید که قابلیت ست شدن با هم را داشته باشند. برای مثال یک شلوارک سرمه‌ای هم تی‌شرت سفید می‌آید و هم به سرهمی قرمز؛ بنابراین به جای اینکه برای هر تی شرت یک شلوارک بخرید با یک تیر دو نشان بزنید. این کار هم باعث پس‌انداز بیشتر می‌شود و هم ست‌های متنوعی به شما خواهد داد.


ست بلوز شلوارک پسرانه

سرهمی تابستانی

یکی از متداول‌ترین‌های مدل لباس بچه گانه پسرانه ، لباس سرهمی است. برای فصل تابستان می‌توانید با خیال راحت سراغ لباس‌های سرهمی خنک بروید که رنگ‌های شاد و طرح‌های بامزه دارند. بهتر است این مدل‌ها را کمی آزاد انتخاب کنید تا به بدن کودک نچسبند و باعث گرم شدنش نشوند.


مدل سرهمی پسرانه


پوشاندن پیش بندی پسرانه

یک شلوارک پیش بندی پسرانه یکی از بهترین‌های مدل لباس بچه گانه پسرانه است که در فصل تابستان می‌تواند استایلی شیک و جذاب برای فرزندتان بسازد. از آنجایی که تی‌شرت و شلوارک برای موقعیت‌های روزمره و ساده کاربرد دارد، داشتن پیش بندی پسرانه ، فرزندتان را برای موقعیت‌های نیمه رسمی مثل خانه دایی یا خاله‌هایش آماده می‌کند. این لباس را با تی‌شرت‌های آستین کوتاه ست کنید یا اگر خواستید ظاهر پسرتان رسمی‌تر باشد، سراغ یک پولوشرت پسرانه بچگانه بروید.


پیش بندی سرهمی پسرانه

نکات مهم برای انتخاب لباس تابستانه بچگانه

در کنار انواع مدل لباس بچه گانه پسرانه ، نکاتی هم هستند که توجه به آن‌ها بسیار مهم است:

  • مراقبت در برابر آفتاب: یکی از نکات مهمی که در راهنمای انتخاب کرم ضد آفتاب به آن اشاره می‌شود، استفاده از این کرم بعد از شش ماهگی کودکان است. تا قبل از شش ماهگی فرزندتان را از آفتاب دور نگه دارید و بعد از شش ماهگی هم به نقاطی از صورت و بدن که با لباس پوشیده نشده‌اند و در معرض نور خورشید هستند، کرم ضد آفتاب کودکان بزنید.
  • استفاده از رنگ‌های شاد: از رنگ‌های شاد و تند نهایت استفاده را ببرید. برای اینکه شیک بودن مدل لباس بچه گانه پسرانه فرزندتان را بیشتر کنید، می‌توانید از رنگ‌های مکمل یا متضاد استفاده کنید.
  • کلاه بپوشانید: استفاده از کلاه آفتاب‌گیر را نه برای خودتان فراموش کنید و نه برای فرزندتان. دقت داشته باشید هر چه لبه کلاه بلندتر باشد بهتر است. استفاده از کلاه‌های سرتاسر لبه‌دار برای محافظت از پشت گردن بچه‌ها هم مناسب است.
  • مراقبت در برابر حشرات: در فصل تابستان مراقب پشه‌ها باشید. اگر منطقه‌ای که در آن تردد دارید حشرات زیادی دارد، بهتر است از بلوزهای آستین بلند و شلوارهای نازک نخی استفاده کنید

منبع: نی نی سایت

مدیر وبلاگ بازدید : 37 یکشنبه 07 شهریور 1400 نظرات (0)

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل های متفاوت کفش های تابستانه مارک Manolo Blahnik

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل کفش های تابستانه

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل های کفش های تابستانه

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدلهای کفش های تابستانه

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل جدید کفش های تابستانه

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل های جدید کفش های تابستانه

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل های شیک کفش های تابستانه

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل های متفاوت کفش های تابستانه مارک Manolo Blahnik

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل های متفاوت کفش های تابستانه مارک Manolo Blahnik

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل های متفاوت کفش های تابستانه مارک Manolo Blahnik

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل های متفاوت کفش های تابستانه مارک Manolo Blahnik

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل های متفاوت کفش های تابستانه مارک Manolo Blahnik

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل های متفاوت کفش های تابستانه مارک Manolo Blahnik

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل های متفاوت کفش های تابستانه مارک Manolo Blahnik

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل های متفاوت کفش های تابستانه مارک Manolo Blahnik

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل های متفاوت کفش های تابستانه مارک Manolo Blahnik

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل های متفاوت کفش های تابستانه مارک Manolo Blahnik

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

مدل های متفاوت کفش های تابستانه مارک Manolo Blahnik

متفاوت ترین کفش های زنانه از برند برتر Manolo Blahnik

منبع: تالاب

مدیر وبلاگ بازدید : 31 یکشنبه 07 شهریور 1400 نظرات (0)

امروزه در بازار انواع بسیار زیادی از پارچه وجود دارد. برخی از انواع پارچه در دوره‌ای محبوب یا به اصطلاح ترند می‌شوند و بعد از مدتی از محبوبیت آن‌ها کم می‌شود. اما در این میان پارچه‌هایی هم وجود دارد که همیشه محبوب هستند و در هر مدی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

پارچه به طور کلی از بافتن الیاف تار و پود تولید می‌شود. این کار را در روش سنتی به صورت دستی و امروزه توسط دستگاه‌های بزرگ بافندگی انجام می‌دهند. طبق شواهد تاریخی نخستین پارچه ۱۹۰۰ سال قبل از میلاد در آسیای جنوبی بافته شده بوده است.

یک پارچه ممکن است ۱۰۰ درصد از یک نوع نخ یا به صورت ترکیبی از چند نخ با جنس‌های مختلف بافته شده باشد. الیاف از نظر جنس به ۳ دسته الیاف حیوانی، الیاف گیاهی و الیاف مصنوعی تقسیم‌بندی می‌شود.

هرکدام از انواع پارچه نام مختص خود را دارد که به کمک آن از دیگر پارچه‌هایی که همان بافت، طرح، الگوی ریسندگی، ظرافت و نخ را دارند، تشخیص داده می‌شود. اسم پارچه‌ها معمولا بر اساس نوع بافت، نوع طرح یا روند تولید پارچه انتخاب شده است.

برای مثال پارچه ارگانزا قبل‌تر با ابریشم تولید می‌شد و بعد از مدتی در تولید آن از نخ‌های دیگر هم استفاده شد اما نام آن هنوز پارچه ارگانزا است. در این مقاله سعی داریم انواع پارچه و ویژگی‌های آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

۱. پارچه حریر

پارچه حریر

حریر جزو پارچه‌هایی است که چند نوع مختلف دارند. تقریبا تمام انواع پارچه حریر لَخت، سبک و نیمه‌شفاف هستند. جنس الیاف پارچه حریر عموما پنبه است و بافت ساده‌ای دارد.

این پارچه در نقاط مختلف دنیا تولید می‌شود. به همین دلیل نام‌های مختلفی مانند ململ و موسلین دارد. حریر مصارف بسیار گسترده‌ای دارد. می‌‌توانید از پرده خانه تا شال و لباس خود را از پارچه حریر تهیه کنید.

۲. پارچه ارگانزا

ارگانزا

یکی دیگر از پارچه‌های شفاف، توری مانند و براق با بافت ساده که معمولا که در گذشته از ابریشم یا سیلک بافته می‌شد اما امروزه با استفاده از الیاف مصنوعی مانند پلی‌استر یا نایلون بافته می‌شود. از انواع پارچه ارگانزا می‌توان در لباس عروس و پیراهن‌های مجلسی استفاده کرد.

۳. پارچه دریل

پارچه دریل

یک پارچه با الیاف پنبه که وزن متوسطی دارد و کج راه است. به علت مقاومت و عمر بالای پارچه دریل از آن در یونیفرم‌های نظامی و ارتشی بیشتر استفاده می‌شود.

۴. پارچه کتان

پارچه متقال بوم

الیاف پارچه کتان یا کتانی مستقیما از گیاه کتان گرفته می‌شود. این نوع پارچه با ضخامت‌های مختلف تولید شود. ضخیم‌ترین نوع آن پارچه برزنتی است که وزن بسیار سنگین با مقاومت بالا دارد.

پارچه کتان کاربردهای بسیار زیادی از جمله تولید شلوار، کفش و لباس‌های ارتشی دارد و با کمی تغییر می‌توان پارچه‌های دیگر از آن تولید کرد. بیشترین استفاده از پارچه کتان در ساخت برخی چادرها، کمربند، کیف، بوم نقاشی، روکش موتور و ماشین، کیسه شن و کفش کتانی است.

۵. پارچه دنیم

پارچه جین

پارچه دنیم همان پارچه شلوار جین محبوب شماست که از الیاف پنبه‌ای تولید می‌شود و بافت جناغی دارد. در این پارچه نخ پود از زیر دو یا چند نخ تار عبور می‌کند تا به این بافت مورب دوست داشتنی‌ برسد.

برای تشخیص بهتر بافت می‌توانید به پشت پارچه نگاه کنید. پارچه جین معمولا به رنگ آبی سیر (ایندیگو) رنگ و با ابزار مختلف سنگ‌شور می‌شود. این پارچه در سراسر دنیا تولید می‌شود و جزو پرطرفدارترین پارچه‌هاست.

۶. پارچه کرپ

پارچه کرپ

پارچه‌ای که بافت ساده‌ با گره‌های زیاد دارد و گره‌های آن ممکن است هم در یک جهت و هم در دو جهت خواب پارچه، یعنی هم در تار و هم در پود باشند. بافت پارچه کرپ هم به دلیل همین گره‌های دو‌طرفه است.

این پارچه می‌تواند وزن‌های مختلفی داشته باشد؛ از پارچه کرپ سبک تا پارچه کرپ سنگین و لَخت. نوع سبک این پارچه بافتی شبیه بافت پارچه حریر دارد و به خوبی پلیسه یا چروک می‌شود. از پارچه کرپ در انواع پوشاک از شال سر، پیراهن و دامن گرفته تا لوازم منزل استفاده می‌کنند.

۷. پارچه داماسک

پارچه ساتن

پارچه سنگینی که با الیاف مقاوم تولید می‌شود و معمولا برای لوازم خانگی مانند پرده و کوسن، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پارچه معمولا طرح‌های گیاهی و گل دارد و رنگ و لعاب جذابی به خانه شما می‌دهد.

۸. پارچه شیفون

پارچه شیفون

پارچه بسیار سبک، ظریف و حریری که با استفاده از الیاف مختلف بافته می‌شود. پارچه شیفون می‌تواند از جنس ابریشم، الیاف مصنوعی، پلی‌استر، ریون و کتان بافته شده باشد.

اما عموما با استفاده الیافی مانند نایلون و ابریشم بافته می‌شود. این پارچه به راحتی رنگ می‌شود و به همین دلیل در گستره رنگ‌های مختلفی وجود دارد. شیفون از تور عروس تا شال و لباس‌های روزمره یا مجلسی کاربرد دارد.

۹. پارچه چیت

پارچه چیت

پارچه معروف و پرکاربرد که غالبا طرح گلدار دارد و با الیاف پنبه بافته می‌شود. دو نوع چیت در بازار وجود دارد؛ نوع اول ظریف، سبک و بسیار مناسب برای لباس‌های خنک تابستانی و نوع دوم چیت آهاردار شده که آهار آن نیمه‌دائمی است و بعد از مدتی از بین می‌رود. این پارچه با ترکیبی از الیفا پنبه و پلی‌استر یا ریون تولید می‌شود و برای دامن، پیراهن و لباس راحتی بسیار مناسب است.

۱۰. پارچه کنفی

پارچه کنفی

پارچه سبک با بافت خشن که معمولا به عنوان پارچه مبلی و پارچه کوسن مورد استفاده قرار می‌گیرد. الیاف کنف در واقع الیافی است که ساقه گیاهی از خانواده گیاه شاهدانه، گرفته می‌شود و نسبتا ارزان قیمت است.

۱۱. پارچه زربفت یا زری‌بافی

پارچه زربافت

پارچه‌ای بسیار ظریف و بسیار گران‌بها که پود آن از طلا و تار آن از ابریشم خالص بافته شده است. پارچه زری معمولا طرحی از گل یا انسان دارد. امروزه می‌توانید با ارزش‌ترین زری بافی‌ها را در موزه‌ها پیدا کنید.

۱۲. پارچه نمدی

پارچه نمدی

این پارچه خاص از جنس الیاف حیوانی تولید می‌شود. پارچه‌های نمدی بافته نمی‌شوند بلکه تحت گرما و فشار زیاد توسط چند نفر، پشم حیوان به شکل صفحاتی در می‌آید که از آن به عنوان پارچه استفاده‌های متنوعی می‌شود.

نام دیگر آن فوتر است و ایران یکی از تولید کنندگان مطرح آن در دنیا محسوب می‌شود. نمد استفاده‌های بسیار زیادی از جمله پوشاک و زیرانداز دارد.

منبع:دلگرم

مدیر وبلاگ بازدید : 37 یکشنبه 07 شهریور 1400 نظرات (0)



آداب لباس پوشیدن برای مراسم رسمی, آداب لباس پوشیدن در مراسم رسمی, آداب لباس پوشیدن برای مراسم های رسمی

آشنایی با آداب لباس پوشیدن برای مراسم رسمی

آداب لباس پوشیدن خانم ها و آقایان برای مراسم های رسمی

لباس هایی که می پوشیم قبل از خود ما معرف شخصیت ما هستند. لباس پوشیدن افراد سبک های مختلفی دارد، یکی از آن سبک های لباس پوشیدن، سبک رسمی می باشد، که در ادامه با آداب لباس پوشیدن برای مراسم رسمی آشنا می شوید.

هنگامی که از لباس رسمی صحبت می شود، منظور پوششی است که در سخنرانی ها، جلسات و میهمانی های رسمی و اداری استفاده می شود که در آقایان کت و شلوارهای رنگ تیره مانند: مشکی، سرمه ای، نوک مدادی و ... است.

راهنمای آداب لباس پوشیدن آقایان برای مراسم رسمی :

در این مطلب توضیحاتی در مورد آداب لباس پوشیدن برای مراسم های رسمی مانند جلسات و کنفراس ها را آورده ایم.

• آقایان برای لباس های رسمی باید از کت و شلوارهای مجلسی و رسمی با رنگ های تیره استفاده کنند. هرگز از نباید از کت تک و یا اسپرت و در رنگ های روشن استفاده کنند. کت و شلوارها باید به شکل ساده باشند. اغلب کت های دو دکمه و یا تک دکمه مناسب مراسم های رسمی می باشد.

• در هنگام ایستادن و یا راه رفتن دکمه بالایی کت را ببندید. و در هنگام نشستن هر دو دکمه را باز بگذارید.

• بهتر است از کت و شلوارهای ساده استفاده کنید و اگر از طرح دار استفاده می کنید، دقت کنید خط های بسیار نازک و ظریفی داشته باشند که خیلی مشخص نباشند.

• برای مراسم های رسمی از پیراهن های ساده و روشن مانند سفید و آبی روشن استفاده کنید.

• پیراهن زیر کت رسمی نباید آستین کوتاه باشد و باید دارای آستین های بلند باشد.

• از دکمه سر دست استفاده کنید زیرا باعث وقار شما می شود.

• در صورتی که از کروات استفاده نمی کنید، باید یقه پیراهن تان دیپلمات باشد و در غیر این صورت از کروات استفاده کنید. برای مراسم های رسمی هرگز از دستمال گردن و یا پاپیون استفاده نکنید. بلکه بهترین گزینه کروات است.

آشنایی با آداب لباس پوشیدن برای مراسم رسمی, نکاتی برای لباس پوشیدن برای مراسم های رسمی, نکته هایی برای پوشیدن لباس های رسمی

بهترین پوشش آقایان برای مراسم های رسمی

• برای مراسم های رسمی از جلیقه و سنجاق کروات استفاده نکنید.

• از قرار دادن خودکار، تلفن همراه، عینک و ... در جیب شلوار خودداری کنید. برای نگهداری این وسایل از جیب های کت استفاده کنید. البته دقت کنید که با قرار دادن آن ها در جیب کت تان برجسته نشود.

• داخل جیب های کت چیزی قرار ندهید.

• کمربند باید ساده، چرم و مشکی باشد. سگک کمربند باید به صورتی باشد که جلب توجه نکند یعنی براق و نگین دار نباشد.

• برای مراسم های رسمی، فقط استفاده از حلقه نامزدی توصیه می شود نه چیز دیگری.

• برای مراسم های رسمی از کفش مشکی و چرمی استفاده کنید. هرگز از کفش های براق استفاده نکنید. کفش های شما باید مرتب و تمیز باشند.

• در مراسم های رسمی از جوراب های مشکی استفاده کنید.

• در مراسم های رسمی از عطر و ادکلن استفاده نکنید. به جای آن ها از مام یا دئودورنت استفاده نکنید. حتما قبل از مراسم حمام رفته باشید و تمیز باشید.

• بهتر است در مراسم های رسمی کارت ویزیت همراه داشته باشید. کارت ویزیت یکی از ابزار های مورد نیاز هر بیزینس من است. کارت ویزیت خود نیز آدابی دارد که بهتر است همیشه ساده بی آلایش و در جعبه مخصوص این کارت قرار داده شود.

آداب لباس پوشیدن خانم ها برای مراسم رسمی, آداب لباس پوشیدن آقایان برای مراسم رسمی, آداب لباس پوشیدن به صورت رسمی

پوشش خانم ها در مراسم های رسمی

آداب لباس پوشیدن خانم ها برای مراسم رسمی مانند کنفرانس و جلسات :

• خانم های در انتخاب رنگ برای لباس های رسمی محدودیت کمتری نسبت به آقایان دارند. ولی باید از پوشش های تیره استفاده کنند.

• اگر از طرف شرکت فرم دارید بهتر است با لباس فرم خود در آن مراسم شرکت کنید. 

• از مانتوهایی استفاده کنید که به صورت رسمی با جنسی محکم و ضخیم تر هستند. هرگز از مانتوهایی با پارچه های نازک و شل استفاده نکنید.

• لباس های خانم ها در مراسم رسمی باید کاملا تمیز و اتو کشیده باشند.

• خانم ها در مراسم رسمی نباید از روسری های رنگی استفاده کنند بهتر است از مقنعه برای این مراسمات استفاده کنند.

• در مراسم های رسمی خانم ها از کفش های رنگ تیره و چرم با پاشنه های 3-5 سانت استفاده کنند. از کفش اسپرت و یا صندل و یا مجلسی استفاده نکنند.

• برای مراسم های رسمی از مانتوهای جلوباز و تنگ و خیلی کوتاه استفاده نکنید.

• از زیورآلاتی مانند حلقه ازدواج، دستبندهای خیلی ظریف و یا ساعت استفاده کنید.

• در صورت داشتن عینک، دقت کنید فرم عینک شما ساده باشد و نگین دار و ... نباشد.

• قبل از مراسم رسمی حتما حمام کرده باشید. برای مراسم های رسمی بهتر است از ادکلن و یا عطر استفاده نکنید. فقط می توانید از مام استفاده کنید.

منبع: بیتوته

مدیر وبلاگ بازدید : 31 یکشنبه 07 شهریور 1400 نظرات (0)

مد فقط مختص بزرگسالان نیست، بلکه کودکان هم به پوشیدن شیک ترین و جدید ترین لباس ها علاقه دارند  اما انتخاب لباس برای کودکان نوپا گاهی اوقات سخت است  زیرا آن ها در لباس های رسمی مانند کت و شلوار احساس راحتی و آرامش نمی کنند.

کودک خوشتیپ

 نگران نباشید، حتی با این وجود هم می توانید لباس های شیک و با تنخور مناسب به کودک خود بپوشانید. کودکان نیز مانند بزرگترها به مد روز علاقهمند هستند و دوست دارند در مراسماتی مانند جشن تولد ها و یا مراسم سالانه مدارس، مرکز توجه باشند اما این مسئله تنها در صورتی امکان پذیر است که فرزند شما با توجه به استایل های روز و مناسب هر فصل لباس بپوشد.

در گذشته تولیدکنندگان پوشاک تنها بر طراحی لباس های مناسب بزرگسالان متمرکز بودند  اما امروزه تولید کنندگان و برند های مختلف در سطح جهان، به طور تخصصی برای کودکان لباس طراحی می کنند  و به لطف تکنولوژی، شما می توانید از هرجای دنیا این لباس ها را سفارش بدهید.

اما قبل از انتخاب لباس، باید اطلاعات کافی درباره استایل های روز در سرتاسر دنیا داشته باشید. در این قسمت از دنیای مد قصد داریم که شما را در جهت کسب اطلاعات بیشتر راهنمایی کنیم.

راحت بودن کودک

رازهای ساده خوش لباسی کودک دلبندتان 

هنگام پوشاندن لباس به کودک، نکات زیر لزوما باید مورد توجه قرار بگیرد ، این نکات به کودک شما کمک می کند که متفاوت از دیگر همسالانش ظاهر شود.

1. راحت بودن مهم تر از استایل

هرگز هنگام انتخاب لباس برای کودک استایل را به راحت بودن آن ترجیح ندهید. شاید نهایتا فرزند شما با پوشیدن آن لباس به شیک ترین بچه تبدیل بشود  اما اصلا راحت نخواهد بود. به همین خاطر همیشه هنگام پرو لباس از بچه ها بخواهید که با لباسی که به تن کرده اند؛ بالا و پایین بپرند یا بدو بدو کنند. بدین ترتیب شما متوجه خواهید شد که لباس تا چه اندازه راحت است  و این گونه بدون ترس از پاره شدن لباس هر دوی شما از پوشیدن آن لذت می برید. اجازه بدهید که فرزندتان بدون هیچ نگرانی خودش باشد و کودکی کند!

2. بازی با رنگ ها

همیشه باید جرأت بازی با رنگ ها را داشته باشید. رنگ ها را محدود به جنسیت نکنید. مثلا فکر نکنید که رنگ صورتی یا قرمز فقط برای دختران است ! اجازه دهید کودکان از هر رنگی لباس بپوشند تا استایل به روزی داشته باشند. 

رنگ لباس کودک

3. خریدن یک سایز بزرگتر 

پیدا کردن لباس برای کودکان در اندازه درست همیشه گیج کننده است . گاهی اوقات اندازه درست را می خرید، اما باز هم برای کودک متناسب نیست. یا این که خیلی زود برای او کوچک می شود. به همین دلیل است که همیشه باید یک سایز بزرگتر بخرید  تا در آینده مشکلی پیش نیاید. همچنین با این کار می توانید مدت بیشتری از آن لباس ها استفاده کنید. 

4.  استفاده از اکسسوری ها 

استفاده از اکسسوری ها همیشه ایده خوبی برای جذابیت و درخشیدن است. آن ها نقش بسیار زیادی در زیبا سازی لباس از سر تا پا دارند . مثلا یک پیراهن سفید ساده که ترکیب آن با یک عینک آفتابی بسیار زیبا خواهد شد. به همین شکل استفاده از یک کلاه رنگی و یا روسری شیک در استایل فرزندتان نیز خوب است اما اجازه ندهید که فرزندتان با پوشیدن تعداد زیادی دستبند و انگشتر استایلش را بهم بریزد. 

 استفاده از اکسسوری برای کودک

 5. توجه به مناسبت پیش رو

قبل از انتخاب رنگ لباس کودک خود، بهتر است رویداد پیش رو را در نظر بگیرید  زیرا مثلا انتخاب لباس رسمی برای جشن تولد کاملا بی فکر است. بنابراین طبق مناسبت و زمینه آن پیش بروید که مشکلی پیش نیاید. 

 6. اجتناب از استایل های مخصوص بزرگسالان

شکی نیست که بچه ها همیشه از بزرگتر ها الگو می گیرند  و می خواهند مانند آن ها لباس بپوشند. اما بسیاری از سبک و مدل ها مناسب کودکان نیست و کاملا بزرگسالانه است . بهتر است از پوشاندن چنین لباس ها و اکسسوری هایی که سن آن ها را بیشتر نشان می دهد اجتناب کنید.

 استایل کودکان

 7. انتخاب لباس مناسب هر فصل 

اصلا مهم نیست که لباس بچه شما چقدر شیک و به روز است . اگر مناسب فصل نباشد؛ زیبا بنظر نخواهد رسید. و به دلیل انتخاب اشتباه به مشکل برخواهید خورد. هرگز در فصل تابستان سراغ لباس های پشمی و ضخیم نروید  و همچنین در فصل زمستان هرگز شورتک یا کت و شلوار نخرید.   

8. انتخاب یک استایل با دوام

همه ما می دانیم پوشاکی که ترند می شوند؛ فقط برای چند ماه در آن وضعیت می مانند و خیلی زود از مد میافتند  بنابراین بهتر است به جای هدر دادن سرمایه خود و خرید این دست از لباس ها ، استایلی را انتخاب کنید که همیشه مد روز می ماند. مثلا ، جین همیشه مد است  بنابراین یک جفت شلوار جین با یک پیراهن شیک همیشه یک استایل محبوب است.

لباس مناسب کودک

  9. مطابقت پوشاک با شخصیت کودک

همیشه لباسی را انتخاب کنید که به شخصیت کودکتان بیاید. مثلا اگر فرزند شما اهل مطالعه ، ورزشکار یا خیال پرداز است؛ لباس هایش باید نشان دهنده همین ویژگی های شخصیتی او باشند. 

10 . دنبال کردن جدیدترین ترند ها 

اگر می خواهید فرزندتان مرکز توجه در مهمانی باشد؛ به دنبال جدیدترین مد لباس باشید. می توانید از مجلات مد یا برخی وبسایت ها نیز ایده بگیرید.

11. در نظر گرفتن جنس لباس و نحوه شستشو آن

به همان اندازه که برخی از پوشاک زیبا و شیک هستند، سرمایه گذاری روی چیزی که نگهداری و تمیز کردن آن سخت است، اصلا عاقلانه نیست . پوشاندن لباس هایی که فقط باید در خشکشویی شسته شوند ؛ برای یک کودک پر جنب و جوش اصلا انتخاب درستی نیست. انتخاب پارچه های راحت برای شستشو و پوشیدن همیشه یک شرط مهم برای تمیز تر به نظر رسیدن بچه ها و هدر ندادن سرمایه خودمان است.

 جنس لباس کودک

12. نه گفتن به مصرف گرایی

این موضوع را در نظر بگیرید که فرزندان ما خیلی زود بزرگ می شوند بنابراین اگر خواهر یا برادر کوچکتر از خودشان ندارند که دنباله رو راه آنان باشد؛ باید لباس هایی را که هنوز نو و سالم مانده اند را به فروشگاه های لباس دست دوم بفروشید و از دور انداختن آن ها اجتناب کنید. پولی که دریافت میکنید را میتوانید برای خود کودک خرج کنید . همچنین می توانید این لباس ها را با والدین دیگری که فرزند کوچک دارند تبادل کنید.

هر شخصی لایق پوشیدن لباس های مد روز و شیک است  اما هنگام انتخاب لباس برای خود و بچه ها همیشه باید به چند نکته توجه کرد. همیشه لباس را با توجه به فصول، رویداد ها و شخصیت بچه انتخاب کنید. همچنین تقلید از استایل های بزرگسالان برای انتخاب لباس بچه ها را متوقف کنید  و سعی کنید که لباس های طرح دار و رنگ روشن را بیشتر امتحان کنید. 

منبع: نمناک

مدیر وبلاگ بازدید : 39 سه شنبه 02 شهریور 1400 نظرات (0)

چرا باید خرید اینترنتی مانتو را امتحان کنید؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با شیوع همه‌گیری کرونا و دوره‌های مختلف قرنطینه، یکی از مواردی که بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت، استفاده از سرویس‌های آنلاین بود. زمانی‌که نمی‌توانستید برای خرید بیرون بروید یا تمام فروشگاه‌ها تعطیل بودند، می‌توانسید پشت لپ‌تاپتان بنشینید و خرید اینترنتی مانتو مورد نظرتان را انجام بدهید. البته موضوع به اینجا ختم نمی‌شد؛ می‌توانستید این‌کار را برای هر آنچه که نیاز داشتید، در امنیت کامل انجام بدهید. اما نکاتی هم وجود دارد که باید در زمان خرید اینترنتی به آن توجه داشته باشید؛ ما در این مطلب به این موارد می‌پردازیم و از مزایا و معایب خرید اینترنتی لباس  می‌گوییم.

خرید اینترنتی مانتو، کالای پر مصرف خانم‌های ایرانی است!

مانتو یکی از پرکاربردترین انواع لباس برای خانم‌ها است و از آن دسته لباس‌هایی است که هر خانمی باید چند دست از آن را در کمدش داشته باشد. بنابراین کاملا طبیعی است، این روزها که خرید کردن به صورت حضوری با مشکلات و نگرانی‌هایی رو به رو است، بانوان ترجیح بدهند تا خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام بدهند. برای مثال، خرید اینترنتی مانتو را نیز در برنامه‌های خود بگنجانند. اما بیایید نگاهی به دلایل این‌کار بیاندازیم:

خرید اینترنتی مانتو وانواع لباس در زمان شما صرفه‌جویی می‎‌کند، اکثر خانم‌های امروزی، پا به پای آقایان و حتی بیشتر از آن‌ها در اجتماع فعالیت دارند. با این اوصاف، کافی است تا انجام کارهای خانه‌ را هم به فهرست‌ وظایف یک خانم اضافه کنید تا او دیگر حتی فرصتی برای خرید هم نداشته باشد. اما چه راه جایگزینی وجود دارد که خانم‌ها هم بتوانند به فعالیت‌های اجتماعی و روزمرۀ خود بپردازند و هم خرید خود را انجام بدهند؟! خرید اینترنتی مانتو، لباس و لوازم آرایشی و بهداشتی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های ممکن در چنین مواقعی باشد.

با خرید اینترنتی مانتو یا هر وسیله‌ای که نیاز دارید، لازم نیست حتما در زمان خاصی خود را به مغازه‌ها یا پاساژها برسانید. برعکس، می‌توانید در هر ساعتی از روز، سفارش خود را ثبت نمایید. فرقی ندارد که زمان ناهار در محل کار باشد یا نیمه‌های شب در منزل…

یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی مانتو و دیگر انواع لباس این است که با چند کلیک ساده با انواع مختلفی از مانتو رو به رو شوید. این یعنی، به جای این که ساعت ها و روزهای را صرف جست و جو در مغازه ها و پاساژها کنید، می‌توانید با چند دقیقه گشت زدن  در فروشگاه‌های آنلاینی مثل بانی‌مد، خرید اینترنتی مانتو مدل جدید را ساده و سریع انجام دهید. از آن‌جا هم که انواع و اقسام مدل‌ها را دیده‌اید، هیچ لباس مد روزی از دید شما پوشیده نمی‌ماند!

مطالب پیشنهادی

خواندن نظرات چطور به خرید اینترنتی مانتو کمک می‌کند؟

یکی از مزیت‌های خرید اینترنتی مانتو یا هر نوع لباس و کالایی، این است که شما می‌توانید پیش از خرید، نظرات خریداران قبلی را در مورد آن کالا بررسی نمایید. این راهکار کمک می‌کند تا دید بهتری درمورد تجربۀ دیگر مشتریان از خرید محصولی که قصد دارید تهیه کنید، به دست بیاورید. علا‍وه‌ بر این، گاهی از همین نظرات می‌توانید دریابید که آیا گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب بوده یا رفتار پشتیبانی وب‌سایت محترمانه بوده است یا خیر.

اما همه‌گیری کرونا هم که از بین برود، بعضی از افراد همچنان از شلوغی فروشگاه‌ها و ازدحام جمعیت کلافه می‌شوند. آن‌ها ترجیح می‌دهند تا در خانه بنشینند و همان‌طور که به اینترنت دسترسی دارند، خرید اینترنتی مانتو یا هر وسیلۀ دیگر را نهایی کنند. مضاف بر این که نمی‌توان نادیده گرفت که این روش بسیار سریع‌تر از روش‌های سنتی خرید به شمار می‌رود.

خدمات پس از فروش را به عنوان برگ برنده خرید اینترنتی به خدمت بگیرید!

معمولا زمانی که شما کالایی را به صورت حضوری خریداری می‌کنید، پس از بیرون آمدن از فروشگاه همه‌چیز تمام می‌شود. اگر مشکلی روی لباس یا مانتو پیدا کنید، از رنگ آن خوشتان نیاید یا به هر دلیلی که ممکن است رخ بدهد، نمی‌توانید کالای مورد نظرتان را مرجوع کنید و همان‌طور که همیشه رایج بوده است، در روش سنتی «جنس فروخته شده، پس گرفته نمی‌شود». با این وجود، چنین امکانی مثلا برای خرید اینترنتی مانتو کاملا رایج و پذیرفته شده است. به عبارت دیگر، نه تنها در این روش می‌توانید خرید خود را تعویض کنید، بلکه می‌توانید به سادگی آن را پس بدهید!

این مزیت امروزه آنقدر برای خریداران طبیعی شده است که ممکن است گاهی آن را فراموش کنند اما قطعا این یکی از دلایلی است که مشتریان را به خرید اینترنتی ترغیب می‌نماید؛ چنانکه طی سال گذشته، در جهان فروش آنلاین ۴ تریلیون دلار افزایش داشته است!

شما می توانید برای خرید اینترنتی مانتو، خرید لباس زنانه، خرید لباس مردانه، خرید اکسسوری، خرید لوازم بهداشتی و آرایشی و حتی مواد خوراکی،  اینجا کلیک کنید و کالای خود را سفارش بدهید. این مجموعه، علاوه بر تنوع کالاها، امکان ارسال به تمامی شهرهای ایران را نیز فراهم کرده است و به فاصله‌ای اندک پس از سفارش، می‌توانید سفارش خود را تحویل بگیرید.

مدیر وبلاگ بازدید : 44 سه شنبه 02 شهریور 1400 نظرات (0)

قصد داریم راجع به این موضوع صحبت کنیم که چگونه خوشتیپ و شیک پوش باشیم. در کنار این که باید سبک زندگی سالمی را به کار بگیریم تا استایل بدنی خود را متناسب کنیم، از طرفی برای پوشیدن لباس و یک تیپ مناسب باید به نکاتی دقت کنیم که حائز اهمیت هستند. در این قسمت راه های شیک پوش بودن را به شما معرفی می کنیم که جزء نکات اصولی محسوب می شوند.

شیک پوش بودن

از معمولی بودن پرهیز کنید

راه حل شیک پوش بودن این است که چیزهایی را بپوشید که دوست دارید. یکی از مواردی که باعث می شود افراد، شیک پوش به نظر نرسند، این است که در لباسی که می پوشند احساس خوبی ندارند.

به این فکر کنید که تا به حال به خاطر اینکه یک لباس اندازه بدنتان بوده یا در حراج بوده یا فقط برای رفع حاجت آن را خریداری کرده اید اما آن را واقعاً دوستش نداشتید. اگر یاد بگیرید لباسی را خریداری کنید که واقعاً آن را دوست دارید، هیچ گاه بدتیپ نخواهید بود.

انتخاب لباس شیک

لباس های قدیمی را کنار بگذارید

در کلام ساده تر اگر می خواهید خوش تیپ و شیک پوش به نظر برسید، بهتر است که لباس های قدیمی را کنار بگذارید. اگر لباس های شما متعلق به بیست سال پیش است ، یعنی تاریخشان گذشته است. پس بهتر است که لباس های قدیمی را کنار بگذارید. البته لباس های مختلف عمر متفاوتی دارند اما همه چیز بستگی به استفاده شما نیز دارد.

یک رنگ خنثی انتخاب کنید

این راهکار برای همه جواب نمی دهد اما اگر به دنبال یک ظاهر کلاسیک و زیبا هستید، بهتر است از رنگ خنثی کمک بگیرید که به شیک پوشی شما کمک می کند. رنگ های خنثی را نیز می توانید با یکدیگر به خوبی ترکیب کنید. رنگ های خنثی در اکثر لباس ها زیبا جلوه می کنند بنابراین ست کردن آن اصلا کار سختی نیست و از مد هم نمی افتد.

رازهای شیک پوشی

به دنبال مد باشید؛ اما ساده بگردید

فرض کنید یک کت با رنگ خاکستری تیره پوشیده اید، یک کیف دستی با کیفیت با تناژ رنگی خنثی در دست گرفته اید و از یک جفت بوت همرنگ با کیف خود استفاده کرده اید. هیچ چیز نمی تواند زیباتر از این استایل شیک اما ساده شما باشد. پس سعی کنید از لوازم با کیفیت اما با طراحی ساده استفاده کنید که قطعاً جذابیت استایل و تیپ شما را چند برابر می کند.

هر موقع سردرگم بودید مشکی بپوشید

بسیاری از افراد از اینکه بخواهند مشکی بپوشند، متنفر هستند و به شدت در برابر این موضوع مقاومت می کنند اما مشکی تنها رنگی است که می توانید با هر استایلی آن را استفاده کنید.

پس هر زمان که شک و تردید داشتید و سردرگم شده بودید و نمی دانستید که باید چه لباسی بپوشید، باید به سراغ رنگ مشکی بروید.

لباس مشکی شیک

یونیفرم را فراموش نکنید

منظور ما از یونیفرم این نیست که هر روز یک چیز مشابه بپوشید که اصلاً تنوع نداشته باشید. لزوماً مجبور به انجام این کار نیستید اما یونیفرم های مختلف را می توانید انتخاب کنید تا هم تیپ عالی داشته باشید و هم هر روز مجبور به فکر کردن در مورد ست کردن لباس تان نباشید. به عنوان مثال می توانید چند دست لباس را با یکدیگر ست کنید، کنار بگذارید و هر روز آنها را استفاده کنید.

امکانات را به اندازه کافی فراهم کنید

داخل کمد به دنبال لباس بگردید تا بتوانید دو تا چیز مناسب را با یکدیگر بپوشید اما اگر از قبل امکانات کافی را فراهم کنید و هر چیزی که می خرید، هم زمان با آن کیف و کفش مناسب را نیز تهیه کنید، قطعاً باعث خواهد شد که همیشه تیپ زیبایی داشته باشید و شیک پوش به نظر برسید.

منبع:نمناک

مدیر وبلاگ بازدید : 41 سه شنبه 02 شهریور 1400 نظرات (0)

استایل ویمسیکال : ویمسیکال رنگ های شاد و استایل هایی با طرح جذاب است . دامن های حریر و گیپوری از محبوب ترین آیتم های ویمسیکال می باشد. این استایل شاد و شلوغ را می توان مناسب استفاده در فصل بهار و تابستان دانست.

استایل ویمسیکال چیست ؟ (۰ تا ۱۰۰ Whimsical style)

در دنیای طراحی لباس و مد و فشن یکی از سبک‌های بسیار معروف و محبوب استایل ویمسیکال است که ویژگی های خاصی دارد. مهم ترین ویژگی در این سبک استفاده از رنگ‌های روشن و شاد با طرح‌های متنوع است که باعث شده این استایل را متمایز و جذاب کند. برای آشنایی بیشتر با این استایل تا انتهای این مطلب همراه دلگرم باشید.

استایل ویمسیکال چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

تاکنون مطالب زیادی را در مورد استایل‌های مختلف منتشر کرده‌ایم. اکنون در این مطلب به معرفی کامل استایل ویمسیکال و ویژگی‌های آن به همراه نمونه عکس می‌پردازیم.

استایل ویمسیکال یک سبک متفاوت از دنیای مد و فشن است. در بسیاری از استایل‌ها سعی می‌شود همواره حد و مرزها در طراحی تا مقدار زیادی رعایت شود. برای مثال طراحان در بیشتر مواقع از تعداد محدودی رنگ و مدل استفاده می‌کنند، اما در اینجا همه چیز آزاد است. استایل ویمسیکال می‌تواند از خیالات و رویاهای شخص طراح به همان صورت بیرون آمده باشد و رنگ‌ها و مدل‌های زیادی را در بر بگیرد.

طرح‌هایی مانند گل گلی، راه راه، نقطه دار دورنگ، چند رنگ و... در این استایل ممکن است از ترکیب پارچه‌های مختلفی استفاده شده باشد تا کامل نشان دهد که در استایل ویمسیکال هیچ حد و مرز و محدودیتی وجود ندارد. استایل ویمسیکال بیشتر به پیراهن‌های نسبتا کوتاه و دامن‌های بلند توجه می‌کند و روی این‌گونه از لباس‌ها مانور زیادی می دهد.

این استایل گاهی مورد انتقاد مردم و برخی از طراحان مد و فشن قرار می‌گیرد، چرا که تا حدی مرزهای قوانین طراحی را رد می‌کند. در واقع این استایل‌ها در کنار استایل‌های دیگر تا حد زیادی جلب توجه می‌کند و شخصی که به این سبک لباس بپوشد ممکن است در یک جمع کانون توجه باشد.یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این استایل راحتی آن است، به همین خاطر بیشتر مدل‌های آن تابستانی هستند.

استایل ویمسیکال

چگونه به سبک استایل ویمسیکال لباس بپوشیم؟

در ادامه به معرفی بخش‌هایی از این استایل می‌پردازیم.

پیراهن بلند در استایل ویمسیکال

یکی از بخش‌های مهم استایل ویمسیکال پیراهن‌های بلند و راحت زنانه هستند. این پیراهن‌ها معمولا با طرح‌ها و رنگ‌های شاد طراحی می‌شوند و هیچ نشانی از سادگی در آنها دیده نمی‌شود. طرح‌هایی مانند گل گلی، توپی، خال خالی و… به وفور در این پیراهن‌ها یافت شده و مدل‌های چین دار آن نیز از پرطرفدارترین پیراهن‌های زنانه به شمار می‌روند. این پیراهن‌ها را بر اساس جنس پارچه و میزان پوشش می‌توان در تابستان یا زمستان به تن کرد.

یکی دیگر از اجزای استایل ویمسیکال دامن است. طراحان معمولا روی دامن‌های این استایل به هیچ‌وجه کم نمی‌گذارند و خیال پردازی را به اوج خود می‌رسانند. در دامن‌های این استایل معمولا در آنها چند رنگ شاد در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. دامن ویمسیکال یک لباس کاملا تابستانی است و در دوخت آن از جنس‌هایی مانند حریر، ساتن، گیپور و.. استفاده می‌شود تا خنک باشد. دامن‌های چین دار، رنگین کمانی، گل گلی، شطرنجی، راه راه و... از پر طرفدارترین دامن‌های این استایل هستند.

استایل ویمسیکال چیست و چه ویژگی هایی دارد

کت ذخیم

این آیتم از استایل ویمسیکال بیشتر مخصوص کسانی است که می‌خواهند در زمستان نیز این استایل را حفظ کنند. معمولا جنس پارچه این لباس‌ها زخیم‌تر است، به همین خاطر مقاومت خوبی در مقابل سرما دارند. در این کتها نیز طرح‌ها و رنگ‌های فانتزی و شاد به چشم می‌خورند.

شلوار

گفتیم که دامن یکی از اجزای اصلی استایل ویمسیکال به شمار می‌رود. اما فرض کنید شما اهل پوشیدن دامن نیستید، حال تکلیف چه می‌شود؟ آیا شما دیگر نمی‌توانید از استایل ویمیسیکال استفاده کنید؟ خیر اصلا اینطور نیست.

در اینجاست که شلوارهای این استایل شاد و جذاب به کمک شما خواهند آمد که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف قابل انتخاب هستند. این شلوارها معمولا با بلوز و تیشرت‌های راه راه یا تک رنگ بسیار هماهنگی دارند و به این صورت می‌توانید استایل خود را بر اساس سلیقه شخصی خود تنظیم کنید. این شلوارها بسیار راحت و آزاد طراحی شده‌اند و برای تابستان و زمستان مناسب هستند.

کیف و کفش در استایل ویمسیکال

کیف و کفش در استایل ویمسیکال

خبر خوب این است که در استایل ویمسیکال هیچ محدودیتی برای انتخاب کیف و کفش ندارید! می‌توانید کفش‌های کتانی، پاشنه بلند و یا بوت‌های کوتاه یا بلند را به همراه این استایل انتخاب کنید، البته برای خوشتیپ‌تر شدن باید به هماهنگی بین کفش و کیف و رنگ‌های استایل نیز دقت کنید. در انتخاب کیف نیز می‌توانید آزادانه عمل کنید. معمولا با این استایل، انتخاب کیف‌های تک رنگ بهتر است. بهتر است رنگ کیف را تا حدی متمایز از رنگ لباس انتخاب کنید تا به خوبی خودنمایی کند.

اکسسوری های مناسب در استایل ویمسیکال

گفتیم که استایل ویمسیکال از خیالات و ذهن‌های طراح سرچشمه می‌گیرد. این استایل تا حد زیادی آزادانه طراحی شده و شما در زمینه انتخاب اکسسوری نیز با محدودیت خاصی همراه نیستید.

در این استایل همه چیز برای جلب توجه طراحی شده، پس بهتر است در بخش اکسسوری نیز به همین صورت عمل کنید. برای مثال عینک‌های دودی بزرگ با رنگ فریم سفید یا رنگ‌های شاد، دستبندهای چند تایی، گوشواره‌های نسبتا بزرگ و... می‌توانند اکسسوری‌های مناسب یک استایل جذاب ویمسیکال باشند.

منبع: دلگرم

مدیر وبلاگ بازدید : 30 سه شنبه 02 شهریور 1400 نظرات (0)

مدل مانتو کمردار دخترانه جدید

مدل مانتو کمردار دخترانه جدید

مدل مانتو شانتون نخ

همانطور که میدانید مهم ترین پوشش خانم های ایرانی مانتو است که به خصوص در فصل بهار و تابستان کاربرد بیشتری دارد. برای این منظور سعی کنید یک مانتوی شیک و خنک انتخاب کنید تا در دمای بالا دچار عرق و بوی بد نشوید. یکی از بهترین پارچه ها برای استفاده در دوخت مانتو تابستانی را می توان شانتون دانست زیرا علاوه بر وزن سبک، پارچه خنک و مناسبی برای تابستان دارد.

امروزه مدل های زیادی از مانتو شانتون در بازار وجود دارد که همین موضوع انتخاب را برای خانم های ایرانی مشکل میکند به همین منظور در این نوشته از ساتیشو تصمیم گرفتیم جدیدترین و شیک ترین مدل مانتو شانتون را برای شما شیک پوشان عرضه کنیم با ما همراه باشید

مدل مانتو کتی آبی رنگ مجلسی

مدل مانتو کتی آبی رنگ مجلسی

مانتو آستین فانوسی رنگ یاسی برای بهار

مانتو آستین فانوسی رنگ یاسی برای بهار

اینستاگرام مانتو دامن ارکیده

اینستاگرام مانتو دامن ارکیده

مانتو سارافون جدید دخترانه

مانتو آبی دخترانه سال 2022

مانتو آبی دخترانه سال 2022

مدل های جدید مانتو رنگ سال 1400

مدل های جدید مانتو رنگ سال 1400

بهترین مدل های مانتو دخترانه و زنانه

بهترین مدل های مانتو دخترانه و زنانه

عکس مانتو قواره گشاد زنانه

عکس مانتو قواره گشاد زنانه

مانتو شانتون ترکیبی با طرح سنتی

مانتو شانتون ترکیبی با طرح سنتی

مدل مانتو سانتون دکمه دار

مدل مانتو سانتون دکمه دار

مانتو شانتون دکمه دار جدید 2022

مانتو شانتون دکمه دار جدید 2022

بهترین مدل های مانتو جلوباز و دکمه دار

بهترین مدل های مانتو جلوباز و دکمه دار

مدل مانتو شانتون رنگ آبی آسمانی

دانلود عکسهای مانتو بلند دخترانه

دانلود عکسهای مانتو بلند دخترانه

مانتو دخترونه به رنگ یاسی

مانتو دخترونه به رنگ یاسی

مدل مانتو شانتون مشکی

مدل مانتو شانتون مشکی

مدل مانتوی شانتون نخ جدید

مدل مانتوی شانتون نخ جدید

مدل مانتو حدید دخترانه ساده 2022

مدل مانتو حدید دخترانه ساده 2022

مانتو قهوه ای شتری با طرح دخترونه

مانتو قهوه ای شتری با طرح دخترونه

مانتو ترکیبی بلند در اینستاگرام

مانتو ترکیبی بلند در اینستاگرام

دانلود عکس های جدید از مانتو جلوباز

دانلود عکس های جدید از مانتو جلوباز

بهترین مدل مانتو سنتی با رنگ آبی کاربنی

بهترین مدل مانتو سنتی با رنگ آبی کاربنی

گالری جذاب مانتو زنانه شانتون 1400

گالری جذاب مانتو زنانه شانتون 1400

مدل مانتو تهرانی جدید

منبع: ساتیشو

مدیر وبلاگ بازدید : 32 سه شنبه 02 شهریور 1400 نظرات (0)

داشتن ظاهری شیک، زیبا و چشمگیر ساده است به شرط آن که قوانین ست کردن آن را بدانید. شما می توانید خوش دوخت ترین و گران ترین لباس ها را به تن کنید اما اگر در انتخاب رنگ های آن به اشتباه بروید، کل تلاش هایتان نقش بر آب خواهد شد. بنابراین انتخاب ترکیب رنگ مناسب لباس، از مهمترین چیزهایی ست که باید قبل از هر چیز بدانید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: داشتن ظاهری شیک، زیبا و چشمگیر ساده است به شرط آن که قوانین ست کردن آن را بدانید. شما می توانید خوش دوخت ترین و گران ترین لباس ها را به تن کنید اما اگر در انتخاب رنگ های آن به اشتباه بروید، کل تلاش هایتان نقش بر آب خواهد شد.

بنابراین انتخاب ترکیب رنگ مناسب لباس، از مهمترین چیزهایی ست که باید قبل از هر چیز بدانید. ما در این مطلب سعی کرده ایم تا شیوه ترکیب رنگ لباس آقایان را به شما آموزش دهیم تا جذاب تر از همیشه در جمع بدرخشید.

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان

زمانی که می خواهید به ترکیب رنگی لباس تان توجه کنید، داشتن چرخه رنگی واجب است. با استفاده از چرخه رنگی می توانید تشخیص دهید که کدام رنگ ها در کنار هم به زیبایی ست می شوند و به ظاهر شما جذابیت بیشتری می بخشند.

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان

شما می توانید از 3 گروه ترکیب رنگی استفاده کنید:

رنگ های مکمل: رنگ هایی هستند که که در چرخه رنگی در مقابل یکدیگر قرار می گیرند و با تضادی که دارند، تعادل زیبایی ایجاد می کنند.

رنگ های آنالوگ: رنگ هایی هستند که در چرخه رنگی یکی در میان قرار می گیرند و تن های مشابهی دارند. از این رو اگر از پوشیدن رنگ های متضاد لذت نمی برید، ما این ست رنگی را به شما پیشنهاد می دهیم.

رنگ های سه گانه: این رنگ ها در دایره رنگ در 3 نقطه مساوی قرار گرفته اند(سه گوشه مثلث متساوی الاضلاع). هارمونی در رنگ های سه گانه کاملا پر تحرک هستند، حتی اگر آنها بسیار کم رنگ و یا ترکیب شده با خاکستری به کار برده شوند. برای داشتن یک هارمونی سه گانه موفق باید توازن را دقیقا رعایت کرد. برای این منظور، یک رنگ را رنگ اصلی و دو رنگ دیگر را پایه آن قرار دهید.

رنگ هایی که با سرمه ای ست می شوند

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان

اگر لباس تان به رنگ سرمه ای ست، باید از پوشیدن رنگ مشکی بپرهیزید زیرا ظاهر شما را بیش از حد تیره نشان می دهد. به جای آن به دنبال رنگ های روشن باشید. به عنوان مثال رنگ سفید در کنار رنگ مشکی بسیار شیک و کلاسیک به نظر می رسد. صورتی کمرنگ و آبی آسمانی نیز گزینه های دیگری اند که می توانید با سرمه ای ست کنید. اضافه کردن رنگ های بولد یا جسورانه ای چون خرمایی و قرمز هم می تواند بر جذابیت ظاهری تان بیافزاید.

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان


 رنگ هایی که با جیگری ست می شوند

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان

رنگ جیگری رنگی شیک و کلاسیک است اما ست کردن آن با رنگ های دیگر احتیاج به تخصص دارد. برخلاف رنگ های خنثی ای چون سفید و مشکی، جیگری با هر رنگی به سادگی ست نمی شود. بنابراین سعی کنید به دنبال رنگ هایی باشید که به آن بیاید.

 سرمه ای بهترین رنگی است که می توانید در کنار رنگ جیگری لباس تان قرار دهید. این ست رنگی هیچگاه چشم را خسته نمی کند و از مد نیز نمی افتد. رنگ های خنثی ای چون سفید، مشکی، خاکستری و قهوه ای نیز از دیگر گزینه هایی ست که می توانید آنها را با این رنگ جذاب به تن کنید.

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان


رنگ هایی که با سبز ست می شوند

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان

سبز یکی از رنگ هایی است که کاربردهای زیادی دارد، به همین دلیل حتما باید آن را در کمد لباس تان داشته باشید، فقط مهم ست کردن آن است. تونالیته های تیره سبز به همراه زیتونی و خاکی از بهترین گزینه هایی ست که می توانید برای لباس هایتان استفاده کنید.

 اگر می خواهید رنگ های دیگری را به رنگ سبز لباس تان بیافزایید، باید حواس تان باشد که از رنگ های بولد خودداری کنید. به جای آن رنگ های ساده را به کار گیرید تا رنگ سبزتان را تحت تاثیر قرار ندهد. به عنوان مثال رنگ های خنثی ای چون سرمه ای، قهوه ای، مشکی یا سفید انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان


رنگ هایی که با بژ ست می شوند

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان

با توجه به تنی که رنگ بژ دارد، این رنگ با رنگ های روشن به خوبی ست می شود. به عنوان مثال اگر این رنگ را در کنار رنگ هایی چون سفید، آبی یا کرم به تن کنید، ظاهری شیک و چشمگیر خواهید داشت. به تنها چیزی که باید دقت کنید، تن رنگ بژی ست که انتخاب می کنید. رنگ بژی که تن زرد رنگ داشته باشد، ست کردن آن سخت تر است. از این رو اگر شما این رنگ را انتخاب کنید، رنگ های تیره تری چون خرمایی، سرمه ای و قهوه ای را با در کنار آن به کار گیرید.

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان


رنگ هایی که با قرمز ست می شوند

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان

از آنجا که رنگ قرمز رنگی جسورانه است، بهتر است که از رنگ های خنثی در کنار آن استفاده کنید تا تعادل لازم برقرار شود. اگر این رنگ را برای پوشیدن انتخاب کردید، برای داشتن ظاهری شیک، از رنگ های سفید و مشکی کمک بگیرید. اگر رنگ قرمز لباس تان تنی گرم دارد، رنگ سرمه ای نیز انتخاب خوبی در کنار آن خواهد بود.

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان


رنگ هایی که با مشکی ست می شوند

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان

مشکی یکی از محبوب ترین رنگ ها برای لباس است که کاربردهای فراوانی دارد. از آنجا که این رنگ خنثی است، با اکثر رنگ ها به سادگی ست می شود. یکی از بهترین همنشین های مشکی، سفید است. با تعادلی که این دو رنگ در کنار هم ایجاد می کنند، به ظاهر شما ظاهری شیک و رسمی می دهند.

درست شبیه سفید، رنگ های روشن دیگر مانند تن های روشن صورتی یا آبی نیز می توانند گزینه های مناسبی در کنار رنگ مشکی لباس تان باشند. اگر هم به دنبال تیپی چشمگیر و متفاوت هستید، رنگ قرمز انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان


رنگ هایی که با سفید ست می شوند

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان

رنگ سفید با تعداد بیشماری از رنگ ها ست می شود اما اگر به دنبال بهترین گزینه ها هستید، ما رنگ های مشکی، سرمه ای و آبی کمرنگ را به شما پیشنهاد می دهیم. البته رنگ های بژ و خاکی نیز از دیگر رنگ هایی هستند که می توانید با سفید، به خصوص در فصل های گرم سال، ست کنید.

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان


رنگ هایی که با خاکستری ست می شوند

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان

زمانی که به ست کردن رنگ خاکستری با دیگر رنگ ها می اندیشید، باید تن خاکستری را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال تن های روشن این رنگ در کنار رنگ های روشن مانند سفید، آبی آسمانی و صورتی کمرنگ به زیبایی ست می شوند، در حالی که تن های تیره تر آن را می توانید با رنگ های تیره تر مانند مشکی یا جیگری ست کنید.

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان


رنگ هایی که با قهوه ای ست می شوند

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان

درست شبیه رنگ خاکستری، برای ست کردن رنگ قهوه ای با دیگر رنگ ها، باید به تن آن دقت کنید. تن های قهوه ای روشن مانند کاراملی یا خرمایی، با رنگ های روشنی چون سفید، کرم و آبی آسمانی ست می شوند. البته اگر بخواهید که ظاهری چشمگیر و منحصر بفرد داشته باشید، می توانید آنها را با تن های تیره مانند سبز تیره، جیگری، مشکی یا سرمه ای نیز ست کنید.

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان


رنگ هایی که با صورتی ست می شوند

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان

رنگ صورتی رنگی است که بسیاری از آقایان از آن پرهیز می کنند، به این علت که شیوه درست ست کردن آن را نمی دانند. اگر شما هم جزو آن دسته هستید، بهتر است که از تن های روشن آن آغاز کنید. تونالیته های روشن صورتی کاربرد بیشتری نسبت به تن های تیره تر دارند. آنها به زیبایی با رنگ هایی چون خاکستری، آبی، سفید، خردلی و بژ ست می شوند.

راهنمای ترکیب رنگ لباس برای آقایان

اگر هم جسارت پوشیدن رنگ صورتی را قبلا داشته اید و حال می خواهید که خلاقیت بیشتری به ظاهرتان دهید، ما رنگ های سرمه ای، مشکی و خاکستری تیره را به شما پیشنهاد می دهیم.

در اینجا نکاتی کلی را در مورد شیوه ست کردن رنگ لباس برایتان آورده ایم:

  • هر رنگی که انتخاب می کنید، سعی کنید که تعادل را در آن برقرار کنید.
  • رنگ های بولد و جسورانه را با رنگ های خنثی ست کنید، در غیر این صورت انرژی زیاد آن توی ذوق می زند.
  • رنگ سرمه ای در کنار رنگ جیگری یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود.
  • تن های روشن رنگ قهوه ای و خاکستری را با تن های روشن و تونالیته های تیره آن را با رنگ های تیره ست کنید.
  • در کنار رنگ مشکی، از رنگ های روشنی چون سفید، صورتی و آبی آسمانی استفاده کنید تا تعادل رنگی میان آنها برقرار شود.

منبع: برترینها

مدیر وبلاگ بازدید : 135 سه شنبه 02 شهریور 1400 نظرات (0)



لباس مناسب برای دورهمی ها, مدل لباس مناسب برای دورهمی ها, مدل لباس های مناسب برای دورهمی ها

ست لباس مناسب برای دورهمی ها

لباس های مناسب برای دورهمی ها

لباس های مناسبی برای مهمانی های دورهمی، وجود دارد که پوشیدن آن ها علاوه بر شیک شدن شما باید راحت باشد. لباس مناسب برای دورهمی های دوستانه نباید خیلی رسمی و یا مجلسی باشد. البته بعضی مواقع دورهمی حالت رسمی دارد که در این صورت باید شما لباس رسمی و ... بپوشید.

لباس مناسب برای دورهمی ها

همانطور که می دانید لباس پوشیدن، موقعیت و زمان و سبک خاص خود را دارد. شاید برای شما هم جالب باشد که برای یک مهمانی و یا دورهمی هم می توانید لباس خاصی بپوشید.

انتخاب ست مانتو، شلوار، کیف، کفش و شال در استایل دورهمی خارج از منزل بسیار اهمیت دارد. در بهار و فصل تابستان مانتو نخی رنگ روشن و بلند، شلوار پارچه‌ای دمپا گشاد، یک جفت صندل تابستانی بندی، کیف پهن و بزرگ با شال نخی استایل صمیمی و شیکی به شما می دهد. در این استایل می توانید به جای کیف بزرگ یک کیف کوچک با بند زنجیر هم انتخاب نمایید.

در دورهمی های داخل خانه بلوز و شلوار، بلوز و دامن گزینه های صمیمی‌ و جذابی است.

برای دورهمی اگر دوستانه باشد می توانید نوعی لباس، که راحتید هستید را بپوشید. یعنی لازم نیست لباس رسمی و یا اسپرت و ... بپوشید. مثلا یک تیشرت با شلوار کتان و یا جین مناسب می باشد. هر چه استایل از حالت رسمی دورتر باشد حس صمیمت بیشتری منتقل خواهد شد.

برای انتخاب لباس مناسب برای دورهمی ها، باید به فصل و نوع اندام خود توجه کنید. باید رنگ لباس خود را با توجه به فصل انتخاب کنید.

می توانید از مانتو بلند، کوتاه، گشاد و اسپرت و ... هم می توانید استفاده کنید.

برای پوشش دورهمی های دوستانه به اینکه در خانه، پارک، رستوران و یا حتی پارک و ... قرار دارید، دقت کنید. تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

برای دورهمی های دوستانه می توانید از هر کفشی استفاده کنید. از جمله: کفش اسپرت، مجلسی، کالج، کتونی، اسپرت، صندلی و ... .

برای دورهمی ها می توانید از اکسسوری هایی مانند ساعت، گردنبند، دستبند، انگشتر، کمربند و ... استفاده کنید.

نمونه هایی از لباس مناسب برای دورهمی ها را آورده ایم.

مدل های لباس مناسب برای دورهمی ها,لباس مناسب برای دورهمی های دوستانه,نمونه هایی از مدل لباس مناسب برای دورهمی ها

مدل لباس مهمانی های دورهمی

تصاویری از لباس های مناسب دورهمی,لباس های شیک مناسب برای دورهمی ها,راهنمای انتخاب لباس مناسب برای دورهمی

مدل لباس با دورهمی های دوستانه

ایده هایی برای مدل لباس برای دورهمی ها,بهترین انتخاب برای لباس مناسب دورهمی,شیک ترین مدل لباس برای دورهمی های دوستانه

مدل لباس مناسب برای دورهمی ها

مدل لباس مناسب برای دورهمی ها, مدل لباس های مناسب برای دورهمی ها,مدل های لباس مناسب برای دورهمی ها

مدل های لباس مناسب برای دورهمی ها

لباس مناسب برای دورهمی های دوستانه,نمونه هایی از مدل لباس مناسب برای دورهمی ها,انواع لباس های دورهمی های دوستانه

مدل لباس های مناسب برای دورهمی ها

شیک ترین مدل لباس برای دورهمی های دوستانه,تصاویری از لباس های مناسب دورهمی,لباس های شیک مناسب برای دورهمی ها

پیراهن مناسب مهمانی های دورهمی

انواع لباس های دورهمی های دوستانه,ایده هایی برای مدل لباس برای دورهمی ها,بهترین انتخاب برای لباس مناسب دورهمی

لباس دورهمی های در منزل

  • لباس مناسب برای دورهمی ها,مدل لباس های مناسب برای دورهمی ها,لباس مناسب برای دورهمی های دوستانه

لباس های شیک برای مهمانی های دورهمی

مدل لباس مناسب برای دورهمی ها,مدل های لباس مناسب برای دورهمی ها,نمونه هایی از مدل لباس مناسب برای دورهمی ها

ست شیک برای لباس های دورهمی های دوستانه در منزل

لباس مناسب برای دورهمی ها,مدل لباس های مناسب برای دورهمی ها,لباس مناسب برای دورهمی های دوستانه

شیک ترین پیراهن برای دورهمی ها

مدل لباس مناسب برای دورهمی ها,مدل های لباس مناسب برای دورهمی ها,نمونه هایی از مدل لباس مناسب برای دورهمی ها

ست اسلامی برای مهمانی های دورهمی

راهنمای انتخاب لباس مناسب برای دورهمی,تصاویری از لباس های مناسب دورهمی,بهترین انتخاب برای لباس مناسب دورهمی

ست اسپرت دخترانه برای مهمانی های دورهمی

لباس های شیک مناسب برای دورهمی ها,شیک ترین مدل لباس برای دورهمی های دوستانه,ایده هایی برای مدل لباس برای دورهمی ها

لباس زمستانی برای مهمانی های دورهمی ها

لباس مناسب برای دورهمی ها, مدل لباس مناسب برای دورهمی ها, مدل لباس های مناسب برای دورهمی ها

ست لباس برای مهمانی های دورهمی

مدل های لباس مناسب برای دورهمی ها,لباس مناسب برای دورهمی های دوستانه,نمونه هایی از مدل لباس مناسب برای دورهمی ها

ست لباس برای دورهمی های بیرون

تصاویری از لباس های مناسب دورهمی,لباس های شیک مناسب برای دورهمی ها,راهنمای انتخاب لباس مناسب برای دورهمی

مدل ست های لباس برای دورهمی ها

ایده هایی برای مدل لباس برای دورهمی ها,بهترین انتخاب برای لباس مناسب دورهمی,شیک ترین مدل لباس برای دورهمی های دوستانه

ست های لباس برای دورهمی ها

مدل لباس مناسب برای دورهمی ها, مدل لباس های مناسب برای دورهمی ها,مدل های لباس مناسب برای دورهمی ها

لباس های مناسب برای دورهمی

لباس مناسب برای دورهمی های دوستانه,نمونه هایی از مدل لباس مناسب برای دورهمی ها,انواع لباس های دورهمی های دوستانه

ست های لباس برای دورهمی ها

شیک ترین مدل لباس برای دورهمی های دوستانه,تصاویری از لباس های مناسب دورهمی,لباس های شیک مناسب برای دورهمی ها

ست های شیک برای مهمانی های دورهمی در بیرون از منزل

منبع: نمناک

مدیر وبلاگ بازدید : 28 یکشنبه 31 مرداد 1400 نظرات (0)

راهنمای خرید شومیز زنانه برای نوروز ۱۴۰۰

راهنمای خرید شومیز زنانه برای نوروز ۱۴۰۰

استفاده شومیز در استایل بانوان ایرانی که از مانتو استفاده می‌کنند،پوشیدن آن زیر مانتو جلوباز است.در این مقاله سعی داریم به شما چند مدل ست کردن انواع لباس با شومیز‌ها را معرفی کنیم.

یکی از پرطرفدارترین لباس‌های زنانه در استایل بانوان شومیزاست که کاربرد زیادی در استایل‌های بانوان دارد.به همین علت خرید شومیز زنانه جدید همیشه در بینگزینه‌های همیشگی  خرید لباس زنانه به چشم می‌خورد.با توجه به محبوبیت بالای این لباس، برندهای معتبر لباس زنانه،هرسال مدل‌های جدید شومیز را روانه بازار می‌کنند و سببمی‌شوند شما در انتخاب شومیز زنانه قدرت انتخاب بالاییداشته باشید.در این مقاله سعی داریم به شما چند مدل ست کردن انواع لباس با شومیز‌ها را معرفی کنیم.

شومیز را با چه لباس‌هایی ست کنیم

لباس شومیز در نگاه اول ساده به نظر می‌رسید اما باکمیخلاقیت می‌شود ترکیب‌های جذابی با لباس‌های دیگر بسازد.این لباس با تیشرت زنانه، ژاکت زنانه، مانتو، شلوار زنانه، دامن کوتاهزنانه و حتی تاپ زنانه، به‌راحتی ست می‌شود. یکی از پرکاربردتریناستفاده شومیز در استایل بانوان ایرانی که از مانتو استفاده می‌کنند،پوشیدن آن زیر مانتو جلوباز است. در ادامه با چند ست پرطرفدارلباس شومیز زنانه، آشنا می‌شوید.

خرید شومیز زنانه

شومیز زنانه

شومیز مخمل کبریتی و شلوار جین انتخاب جذاب استایل کژوال زمستانه

در استایل کژوال زمستانه خود می‌توانید از ترکیب یک شومیز زنانهکبریتی که این روزها طرفداران زیادی دارد، به همراه شلوار جینزمستانی و نیم بوت چرم زنانه، استفاده کنید. در پایان با استفادهاز کلاه بافتنی زنانه و پالتو بلند می‌توانید این ترکیب چشم‌نواز را تکمیل کنید.

شومیز ساده و دامن کوتاه مناسب برای استایل بهاره

انتخاب شومیز زنانه که طرح ساده‌ای داشته باشد و ترکیب آنبا دامن کوتاه زنانه، شما را در کانون توجه قرار می‌دهد. در اینترکیب از شومیز کوتاه استفاده کنید و آن را داخل دامن قراردهید و با اضافه کردن یک کمربند زنانه، استایل بهاره خود را کامل کنید.

شومیز کوتاه زنانه و دامن بلند، برای استایل تابستانه

با استفاده از شومیز گره‌دار کوتاه و دامن بلند زنانه استایل تابستانهخود را بسازید. برای این ترکیب استفاده از صندل زنانه را پیشنهادمی‌کنیم تا در تابستان، استایل خنک و راحتی داشته باشید.در پایان می‌توانید با گوشواره آویز حلقه‌ای جذابیت استایل خود را بالاتر ببرید.

استایل پاییزه با شومیز جین و تیشرت سفید زنانه

تیشرت سفید و شومیز لی دو یار جدانشدنی از هم هستندکه همیشه استایل شما را جذاب می‌کنند. هنگامبستن دکمه‌ها، فقط دکمه بالا شومیز را ببندید تاتیشرت شما جلوه بیشتری داشته باشد.برای انتخاب شلوار زنانه می‌توانید هم از شلوار کتانبا رنگ روشن استفاده کنید و هم از شلوار جین.بهتر است که روشنی یا تیره بودن رنگ پیراهن ولباس متفاوت باشد تا زیباتر جلوه کند.

شومیز حریر را چه زمانی می‌شود پوشید؟

برای مهمانی‌های نیمه‌رسمی می‌توانید، شومیز رسمییا همان شومیز حریر که در قسمت شانه از اپل استفاده‌شدهرا با شلوار کتان جذب یا دامن کوتاه به همراه ساپورتبپوشید. یکی دیگر از انتخاب‌های خانم‌های شیک پوش،شومیز حریر با آستین بلند و کلوش است که می‌توانیداین لباس را با شلوار جذب و کفش پاشنه بلند بپوشیدو در مهمانی، استایل خاص داشته باشید.

شومیز پشت باز، پرطرفدار بین شیک پوشان

شومیز پشت باز انتخاب خاصی برای دوره‌همی‌های دوستانهشما به‌حساب می‌آید که با یک شلوار تنگ و چکمه بلند،به استایل شما زیبایی می‌بخشد. با اضافه شدنیک ساعت زنانه بند چرمی به این ترکیب لباس،جذابیت استایل خود را تکمیل می‌کند.

شومیز را جسورانه بپوشید!

شما همیشه می‌توانید کلیشه‌ها را در پوشیدن شومیز کنار بگذاریدو انتخاب جسورانه‌ای داشته باشید. یکی از پیشنهادهایما به شما پوشیدن برعکس شومیز است، به‌نوعی کهدکمه‌های شومیز را از پشت ببندید. همچنین می‌توانید زیر شومیزدکمه‌دار خود تاپ زنانه ساده بپوشید و بجای بستن دکمه‌هایشومیز، قسمت پایینی دو طرف آن را به هم گره بزنید.انتخاب‌های جسورانه همیشه سبب می‌شود استایلشما جذاب‌تر شود.

خرید شومیز زنانه

خرید شومیز زنانه

لذت خرید اینترنتی شومیز زنانه را از دست ندهید

تجربه خرید لباس وقتی لذت‌بخش‌تر می‌شود کهخرید آنلاین را تجربه کنید. خرید اینترنتی در وقتشما صرفه‌جویی می‌کند و دیگر نیاز نیست ساعت‌هادر مسیر رفت‌وبرگشت پشت ترافیک بمانید. درخرید اینترنتی لباس شما با تنوع لباس‌ها مواجهمی‌شوید و امکان مقایسه انواع لباس‌ها رادارید.امروزه تجربه خرید آنلاین لباس‌ها، مانند خرید تونیک زنانه،شومیز زنانه، پیراهن و کفش مردانه و انواع لباس مردانه و زنانه، جذاب‌تر و کاربردی‌تر از گذشته شده است.

برای خرید اینترنتی لباس می‌توانید به مرکزخرید آنلاین بانی‌مد مراجعه کنید تا بتوانیدبهترین انتخاب‌ها را داشته باشید.

مدیر وبلاگ بازدید : 60 یکشنبه 31 مرداد 1400 نظرات (0)

مدل مانتو طوسی 2021 : خاکِستَری که به آن رنگ توسی یا رنگ نقره‌ای نیز می‌گویند، به هرگونه طیف از رنگ‌های میان سیاه و سفید گفته می‌شود. خاکستری چون از دو رنگ سیاه و سفید تشکیل شده خاصیت اصلی این رنگ ها را هم با خودش دارد. رنگ طوسی یا خاکستری از جمله رنگ های خنثی است و می توان آن را با قرمز، بنفش و آبی ست کرد. فیروزه ای، سرخابی و صورتی هم ترکیب فوق العاده ای با طوسی می سازد. ما در ادامه حدود 50 عکس از جدیدترین طرح های بروز را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم.

مدل مانتو شیک و باکلاس طـوسی رنگ

مدل مانتو شیک و باکلاس طـوسی رنگ

مدل مانتو شیک دخترانه طـوسی رنگ

مدل مانتو شیک دخترانه طـوسی رنگ

مدل مانتو شیک مجلسی طـوسی رنگ

مدل مانتو شیک مجلسی طـوسی رنگ

مدل مانتو شیک و باکلاس مشکی طـوسی رنگ

مدل مانتو شیک و باکلاس مشکی طـوسی رنگ

مدل مانتو شیک مجلسی کوتاه

مدل مانتو شیک مجلسی کوتاه

مدل مانتو شیک و ساده طـوسی رنگ

مدل مانتو شیک و ساده طـوسی رنگ

مدل مانتو شیک و باکلاس ۱۴۰۰ طـوسی رنگ

مدل مانتو شیک و باکلاس ۱۴۰۰ طـوسی رنگ

مدل مانتو شیک و باکلاس جلو بسته طـوسی رنگ

مدل مانتو شیک و باکلاس جلو بسته طـوسی رنگ

مدل مانتو شیک مجلسی مشکی در اینستاگرام طـوسی رنگ

مدل مانتو شیک مجلسی مشکی در اینستاگرام طـوسی رنگ

مدل مانتو شیک و باکلاس دخترانه 

مدل مانتو شیک و باکلاس دخترانه

مدل مانتو جدید تابستانی طـوسی رنگ

مدل مانتو جدید تابستانی طـوسی رنگ

مدل مانتو جدید بلند طـوسی رنگ

مدل مانتو جدید بلند طـوسی رنگ

مدل مانتو جدید دخترانه طـوسی رنگ

مدل مانتو جدید دخترانه طـوسی رنگ

مدل مانتو جدید ۲۰۲۱ طـوسی رنگ

مدل مانتو جدید ۲۰۲۱ طـوسی رنگ

مدل مانتو جدید 1400 طـوسی رنگ

مدل مانتو جدید 1400 طـوسی رنگ

مدل مانتو جدید ۱۴۰۰ طـوسی رنگ

مدل مانتو جدید ۱۴۰۰ طـوسی رنگ

مدل مانتو جدید اینستاگرام طـوسی رنگ

مدل مانتو جدید اینستاگرام طـوسی رنگ

مدل مانتو جدید تابستانی ۱۴۰۰

مدل مانتو جدید تابستانی ۱۴۰۰

مدل مانتو زیبا طـوسی رنگ

مدل مانتو زیبا طـوسی رنگ

مدل مانتو زیبا و شیک طـوسی رنگ

مدل مانتو زیبا و شیک طـوسی رنگ

مدل مانتو زیبا دخترانه طـوسی رنگ

مدل مانتو زیبا دخترانه طـوسی رنگ

مدل مانتو زیبا و ساده طـوسی رنگ

مدل مانتو زیبا و ساده طـوسی رنگ

مدل مانتو زیبا زنانه طـوسی رنگ

مدل مانتو زیبا زنانه طـوسی رنگ

مدل مانتو زیبا و جدید طـوسی رنگ

مدل مانتو زیبا و جدید طـوسی رنگ

مدل مانتو زیبا کرمعلی طـوسی رنگ

مدل مانتو زیبا کرمعلی طـوسی رنگمدل مانتو زیبا تابستانی

مدل مانتو زیبا تابستانی

عکس از مدل مانتو دخترانه شیک طـوسی رنگ

عکس از مدل مانتو دخترانه شیک طـوسی رنگ

منبع: ساتیشو

مدیر وبلاگ بازدید : 23 یکشنبه 31 مرداد 1400 نظرات (0)

کت و شلوار همانطور که در بین مردان طرفداران زیادی دارد ، مورد استقبال خانم های شیک پوش نیز قرار می گیرد . کت و شلوار های زنانه زیبایی و ظرافت خاصی را به افراد می دهند و برای میهمانی هایی که حالت رسمی و کاری دارند بسیار مناسب است .

 

در انتخاب کت و شلوار زنانه ، فرم و استایل بدن نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است . بانوان چاق ، لاغر ، بلند قد یا کوتاه قامت باید در انتخاب این لباس دقت کنند و لباسی را انتخاب نمایند که براساس اندام و فرم بدن آنها باشد . در این بخش از دنیای مد  به نکاتی مهم درباره انتخاب کت و شلوار برای خانم های کوتاه قد خواهیم پرداخت .

تیپ زنانه

مدل کت و شلوار زنانه برای افراد کوتاه قد

مدل کت شلوار مخصوص زنان کوتاه قد

مدل کت و شلوارهای پیشنهادی زیر می تواند اندام خانم های کوتاه قد را زیباتر نشان دهد.

کت و شلوارهای خط دار

اگر کوتاه قد و یا ریزه اندام هستید، یعنی زیر ارتفاع متوسط یعنی 1.65 متر یا 5 فوت یا 4 اینچ هستید، باید کت و شلواری را انتخاب کنید که قد شما را بلندتر از معمول نشان دهد پس بهتر است کت و شلوارهای خط دار که خط عمودی دارند را انتخاب کنید اما از کت و شلوار با خط افقی دوری کنید .

شما می توانید کت و شلوارهایی را انتخاب نمایید که برش هایی روی آن برای جذاب تر شدن آن تعبیه شده است . به یاد داشته باشید شما هیچگاه نباید کت های جعبه ای و یا سایز بزرگ که هیکل و اندام شما را کوتاه تر نشان می دهد را انتخاب نمایید.

کت زنانه

کت شلوار که مناسب زنان قد کوتاه باشد 

چه کت شلواری به خانم های کوتاه می آید؟

کت و شلوار راسته

خانم های قد کوتاه باید شلوار راسته که در قسمت مچ پا باریک تر شده است ، را انتخاب نمایند تا پاهای آنها بلندتر نشان داده شود .

کت کوتاه

کت و شلواری را انتخاب نمایید که کت آن دقیقا در خط کمر و یا بالاتر از آن تمام شود زیرا لباس های بالاتنه بلند باعث می شوند پاهایتان حتی کوتاه تر به نظر برسند.

کت شلوار خانم ها

چه کت شلواری برای زنان قد کوتاه مناسب است؟

کت شلوار در خور زنان کوتاه قد

کت و شلوار کاملا سفید

کت و شلوار سفید برای خانم های کوتاه قد بسیار مناسب است اما در انتخاب این مدل کت و شلوار باید دقت نمایید و کت و شلواری را انتخاب کنید که جذب تنتان باشد و شلوار آن راسته و جذب باشد تا پاهایتان بلندتر به نظر رسد . شما با انتخاب این کت می توانید هر لباسی را با آن بپوشید.

کت و شلواری به سبک مدرن

اگر قدتان کوتاه است بهتر است یک کت و شلوار مشکی ولی با طرح مدرن را انتخاب کنید. شلوارهای پاچه گشاد می تواند به بلند نشان دادن پاها کمک کند. این کت و شلوار شما بهتر است یک کمربند در قسمت کمر داشته باشد تا منحنی های بدن را برجسته تر نشان دهد.

شلوار دم پا

شلوارهای پاچه گشاد برای زنان ریزه و کوتاه قد بسیار خوب است، به شرط اینکه حجم آن با بالا تنه لباس و پاشنه های کفش هماهنگ باشد. پیش از این هم در دنیای مد نمناک گفتیم که شلواری که در قسمت کمر و بالا تنگ باشد و از زانو به پایین گشاد بشود، بسیار شیک است. و بیشتر از هر مدل شلواری به اندام شما می آید.

کت و شلوار فیت تن

اگر می پندارید که با پوشیدن کت بلندتر یا گشادتر می توانید کوتاهی قدتان را بپوشانید، اشتباه فکر می کنید ، این کار نتیجه ای کاملا برعکس می دهد. از این رو بهتر است که کت و شلواری را به تن کنید که کاملا فیت تن تان است.

کت فیت

کت شلوار عالی برای زنان قد کوتاه  

کت و شلوار مینیمال

یک انتخاب درست برای خانم ها در موقعیت های رسمی تر ، کت و شلوار کلاسیک و عاری از هرگونه تزئینات است اما این ست کلاسیک حتما نباید به رنگ مشکی باشد ، انتخاب رنگ طوسی برای کت و شلوارتان بسیار مناسب است.

کفش مناسب کوتاه قدها

یکی از بهترین و محبوب ترین ترفندها برای بلندتر کردن قد پوشیدن کفش پاشنه بلند است . اما اگر نمی توانید پاشنه های خیلی بلند به پا کنید، از کفش هایی با پاشنه های متوسط و پهن کمک بگیرید. 

 

منبع: نمناک

مدیر وبلاگ بازدید : 31 شنبه 30 مرداد 1400 نظرات (0)

شومیز و بلوز زنانه 

شومیز و بلوز زنانه لباسی جذاب و پرطرفدار در استایل بانوان محسوب می شود که از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. این لباس زنانه شیک کاربرد زیادی در استایل خانم ها دارد؛ به خصوص در این سال ها که استفاده از مانتو جلوباز توسط خانم ها مورد استقبال قرارگرفته و لباس شومیز به انتخاب اول خانم ها برای پوشیدن زیر مانتو تبدیل شده است؛ در این مقاله سعی داریم چند مدل لباس شومیز و نحوه ست کردن لباس های دیگر با شومیز ها را به شما معرفی کنیم.

لباس هایی که با انواع لباس شومیز ست می شوند!

شاید در نگاه اول شومیزها ساده به نظر برسند، اما با کمی خلاقیت می توانید ترکیب های جذابی برای استایل خود با کمک شومیز ها و لباس های دیگر بسازید. این لباس زنانه شیک، به همراه تیشرت زنانه، ژاکت زنانه، مانتو، شلوار زنانه و دامن کوتاه زنانه به راحتی ست می شود. البته بیشترین استفاده از شومیز در استایل بانوان ایرانی، ست کردنش با مانتو جلوباز است. در ادامه می خواهیم چند ست پرطرفدار با همراهی لباس شومیز زنانه را معرفی کنیم.

استایل بهاره همراه با شومیز ساده یا گل دار و دامن کوتاه

انتخاب شومیز زنانه که طرح ساده ای داشته باشد و ترکیب آن با دامن کوتاه زنانه، شما را در کانون توجه قرار می دهد. در این ترکیب از شومیز کوتاه استفاده کنید و آن را داخل دامن قرار دهید و با اضافه کردن یک کمربند زنانه، استایل بهاره خود را کامل کنید. شومیز گل دار نیز در روزهای بهاری طرفداران زیادی پیدا می کند که می توانید لباس خود را با سرسبزی بهار ست کنید و از استایل گل دار خود لذت ببرید.

شومیز بهاره

استایل تابستانه همراه با شومیز کوتاه و دامن بلند

بلندی روزهای تابستان و کوتاهی شب هایش را می توانید با شومیز کوتاه و دامن بلند لذت بخش سپری کنید. با استفاده از شومیز گره دار کوتاه و دامن بلند زنانه استایل تابستانه خود را بسازید. برای این ترکیب استفاده از صندل زنانه را پیشنهاد می کنیم تا در تابستان، استایل خنک و راحتی داشته باشید. پیشنهاد می کنیم از گوشواره آویز به عنوان اکسسوری مناسب برای این استایل جذاب تابستانه استفاده کنید و جذاب باشید.

استایل پاییزه همراه با شومیز لمه و شلوار چرم

لمه نوعی پاچۀ زیبا و خیره کننده است که نه تنها چشم ها را به خود خیره می کند، بلکه نرمی و راحتی پارچه باعث می شود همیشه احساس راحتی داشته باشید. شومیز لمه نوعی لباس پرزرق وبرق است که در دسته بندی بلوز و شومیز مجلسی قرار می گیرد. ترکیب شومیز لمه با شلوارهای چرم می تواند انتخاب خاصی برای استایل پاییزه خانم های شیک پوش باشد.

استایل زمستانه همراه با شومیز مخمل کبریتی و شلوار جین

ترکیب شومیز زنانه کبریتی که این روزها طرفداران زیادی دارد، به همراه شلوار جین و نیم بوت چرم زنانه انتخابی خاص برای استایل زمستانه زنانه محسوب می شود که می توانید با استفاده از کلاه بافتنی زنانه و پالتو بلند یا کاپشن این ترکیب چشم نواز را کامل کنید و در مرکز توجه قرار بگیرید.

شومیز حریر در استایل نیمه رسمی!

برای مهمانی های نیمه رسمی می توانید از شومیز حریر را با شلوار کتان جذب یا دامن کوتاه به همراه ساپورت بپوشید. یکی دیگر از انتخاب های خانم های شیک پوش، شومیز حریر با آستین بلند و کلوش است که می توانید این لباس را با شلوار جذب و کفش پاشنه بلند بپوشید و در مهمانی، استایل خاص داشته باشید.
لباس زنانه

شومیز پشت باز، مناسب برای دورهمی های دوستانه!

برای دورهمی های دوستانه خود می توانید از ترکیب شومیز پشت باز با شلوار تنگ و چکمه بلند استفاده کنید تا استایل زیبای خود را جذاب کنید. در پایان با اضافه کردن یک ساعت زنانه بند چرمی به این ترکیبی که انتخاب کردید، می توانید جذابیت استایل خود را کامل نمایید.

شومیزها را جسورانه انتخاب کنید!

کلیشه ها را در پوشیدن شومیز کنار بگذارید و انتخاب جسورانه ای داشته باشید. پیشنهاد می کنیم به شما پوشیدن برعکس شومیز است، به نوعی که دکمه های شومیز را از پشت ببندید. همچنین می توانید زیر شومیز دکمه دار خود تاپ زنانه ساده بپوشید و به جای بستن دکمه های شومیز، قسمت پایینی دو طرف آن را به هم گره بزنید. انتخاب های جسورانه همیشه سبب می شود استایل شما جذاب تر شود.

خرید اینترنتی شومیز زنانه

تجربه خرید لباس وقتی لذت بخش تر می شود که خرید آنلاین را تجربه کنید. خرید اینترنتی در وقت شما صرفه جویی می کند و دیگر نیاز نیست ساعت ها در مسیر رفت وبرگشت پشت ترافیک بمانید. در خرید اینترنتی لباس، شما با تنوع لباس ها مواجه می شوید و امکان مقایسه انواع لباس ها را دارید. امروزه تجربه خرید آنلاین لباس ها، مانند خرید تونیک، انواع لباس شومیز، پیراهن و کفش مردانه و انواع لباس مردانه و زنانه، جذاب تر و کاربردی تر از گذشته شده است.
برای خرید انواع لباس شومیز با مراجعه به مرکز خرید آنلاین بانی مد می توانید جدیدترین مدل بلوز و شومیز و انواع لباس مردانه و لباس زنانه را مشاهده کنید و از تجربه جذاب خرید آنلاین لذت ببرید.
مدیر وبلاگ بازدید : 165 شنبه 30 مرداد 1400 نظرات (0)

ست شورت و سوتین عروس

ست شورت و سوتین عروس

ست لباس زیر عروس رنگ مشکی

ست لباس زیر عروس رنگ مشکی

مدلهای جدید لباس زیر مناسب عروس

مدلهای جدید لباس زیر مناسب عروس

شورت و سوتین ست گیپور

شورت و سوتین ست گیپور

لباس زیر ست سفید رنگ

لباس زیر ست سفید رنگ

شورت و سوتین ست مجلسی شیک و زیبا

شورت و سوتین ست مجلسی شیک و زیبا

ست شورت سوتین ساده مناسب عروس

ست شورت سوتین ساده مناسب عروس

لباس زیر مجلسی گیپور 99 رنگ سفید

لباس زیر مجلسی گیپور 99 رنگ سفید

زیباترین مدلهای شورت سوتین ست دخترانه

زیباترین مدلهای شورت سوتین ست دخترانه

جدیدترین مدل شورت سوتین ست دخترانه 99

جدیدترین مدل شورت سوتین ست دخترانه 99

ست شورت و سوتین مجلسی عروس

ست شورت و سوتین مجلسی عروس

ست شورت و سوتین مشکی مجلسی

ست شورت و سوتین مشکی مجلسی

مدل های جدید ست لباس زیر گیپور مناسب برای عروس

مدل های جدید ست لباس زیر گیپور مناسب برای عروس

ست لباس زیر فانتزی جدید 2020 رنگ روشن

ست لباس زیر فانتزی جدید 2020 رنگ روشن

مدلهای شیک ست شورت سوتین سفید

مدلهای شیک ست شورت سوتین سفید

ست شورت و سوتین قرمز مدل جدید

ست شورت و سوتین قرمز مدل جدید

نمونه های جدید لباس زیر 2020

نمونه های جدید لباس زیر 2020

نمونه ست های شورت سوتین جدید 2020

نمونه ست های شورت سوتین جدید 2020

شورت سوتین ست زیبا دخترانه

شورت سوتین ست زیبا دخترانه

مدل ست های شورت و سوتین مجلسی زنانه

مدل ست های شورت و سوتین مجلسی زنانه

ست لباس زیر فانتزی دخترانه 2020

ست لباس زیر فانتزی دخترانه 2020

در ادامه می توانید ست های فانتزی دخترانه را نیز مشاهده نمایید. پیشنهاد میکنیم ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید.

انواع مدلهای ست لباس زیر زنانه

انواع مدلهای ست لباس زیر زنانه

مدلهای سوتین و شرت سفید مناسب برای عروس

مدلهای سوتین و شرت سفید مناسب برای عروس

عکس لباس زیر زیبا رنگ سفید

عکس لباس زیر زیبا رنگ سفید

منبع: ساتیشو

مدیر وبلاگ بازدید : 28 شنبه 30 مرداد 1400 نظرات (0)

انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و خاص

مانتو های پاییزی شیک

جدید ترین مانتو ها و پالتو هاي زنانه را برایتان گردآوری کرده ایم در ادامه می‌توانید با انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و ناب تالاب را دنبال نمایید .

انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و ناب , بازهم با شیک و اخیر ترین ژورنال مدل لباس مدل مانتو زنانه و دخترانه پاییزی درکنار شما هستیم

تصویر هاي و مدل مانتوهای خوشگل برای ایده گرفتن خانم هاي شیک پوش و خوش استایل

تازه ترین مدل و پروژه هاي مانتو پاییزی و مجلسی زنانه دخترانه

انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و خاص

انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و خاص

انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و خاص

انواع مدل مانتوهای ایرانی

انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و خاص

انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و خاص

انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و خاص

مدل مانتوهای ایرانی مخصوص پاییز

انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و خاص

انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و خاص

انواع مدل مانتوهای زمستانه شیک و خاص

مدل مانتوهای ایرانی مخصوص پاییز و پاییز

منبع: تالاب

مدیر وبلاگ بازدید : 31 شنبه 30 مرداد 1400 نظرات (0)

چه تفاوتی بین تاکسیدو و کت شلوار معمولی وجود دارد ، و معمولا در چه مراسمی بهتر است از تاکسیدو استفاده کنیم؟ برای رسیدن به سوالات خود با ما همراه باشید .

تاکسیدو چیست ؟

تاکسیدو به یک سبک خاص از کت و شلوار گفته می شود. تاکسیدو در سال ۱۸۰۰ در بین برخی از مردم مرفع جامعه رواج پیدا کرد. این سبک از کت و شلوار های مخصوص مراسمات بسیار خاص می باشد و بایستی اکسسوری های خاص خودش را استفاده کرد تا هویت اصلی تاکسیدو را در استایل تان بشود مشاهده کرد .

تاکسیدو گونه ای از کت و شلوار است که در درزهای شلوار آن و جیب‌های کت و یقه آن از پارچه متفاوتی مانند ابریشم و یا ساتن استفاده می‌شود. اولین بار از این لباس در یک مراسم رقص سلطنتی در سال 1800 توسط شاهزاده‌ای فرانسوی و جوان پوشیده شد و از آن پس به عنوان یک لباس فوق رسمی در میان آقایان به جا افتاد. برای پوشیدن تاکسیدو باید اصول خاصی را رعایت کنید .

تاکسیدو مدرن یا کلاسیک ؟

تاکسیدو مدرن یا تروپیکال بلک تای جزی از کت و شلوار های تاکسیدو می باشد و نمی توان این دست کت و شلوار ها را سبکی جدید خواند. مهم ترین تفاوت تاکسیدو مدرن در عدم استفاده از ساتن در یقه، جیب و روی شلوار می باشد. دیگر تفاوت بسیار بزرگ تاکسیدو، ترکیب رنگی در تاکسیدو مدرن می باشد. ترکیب اصلی رنگ تاکسیدو مدرن، سفید و سیاه می باشد.

در تاکسیدو مدرن تمام اجزا غیر از شلوار و پاپیون بایستی به رنگ سفید باشند. کت های تک دکمه تنها مدل از کت هایی هستند که در تاکسیدو مدرن کاربرد دارند. ناگفته نماند که تمامی اجزای کت بر خلاف تاکسیدو بایستی از یک جنس پارچه باشد و با یکدیگر هماهنگ باشند.

بنابراین اجزای اصلی استایل تاکسیدو را می توان یک پیراهن سفید، کت تک دکمه یقه آرشال سفید، شلوار و پاپیون مشکی نامید.

تاکسیدو چیست

تاکسیدو چگونه ست میشود ؟

استثناهای تاکسیدو چیست ؟

در هر دو تاکسیدوهای کلاسیک و مدرن چند گزینه رسمی و استثنا وجود دارد که در دوخت آنها از ترکیب ساتن استفاده نمیشود. این نوع تاکسیدو ترکیبی از سفید و سیاه است که با عنوان Tropical Black Tie شناخته می شوند . مشخصات این تاکسیدو : پیراهن یقه دار سفید، اکسسوری مشکی ، شلوار مشکی که همه اینها را کتی سفید همراهی می کتد. کت حتما باید تک دکمه باشد و یقه آرشال ( یقه شالی ) باشد و جنس یقه و جیب کت باید همجنس پارچه کت باشد.

یک استثنای دیگری هم وجود دارد که بر حسب رنگ تاکسیدو در دوخت آن از ترکیب ساتن استفاده می شود. در تاکسیدوهای مشکی ، نوک مدادی و خاکستری تیره از ترکیب ساتن استفاده میکنند و در تاکسیدوها قهوه ای مایل به زرد و آبی مایل به خاکستری از ساتن استفاده نمی شود.

تفاوت تاکسیدو با کت و شلوار در چیست ؟

همان طور که گفته شد شما نمی‌توانید از تاکسیدو همانند کت و شلوار در تمامی موقعیت‌های روزمره استفاده کنید و این لباس برای سر کار رفتن و یا حتی میهمانی‌های نیمه رسمی مناسب نمی‌باشد و شما باید از تاکسیدو در شرایط خاص‌تری مانند؛ جشن عروسی خودتان و یا نزدیک‌ترین افراد خانواده‌تان استفاده کنید. البته همواره باید به یاد داشته باشید که پوشیدن تاکسیدو به آسانی کت و شلوار نیست و برای پوشیدن این لباس خارق العاده باید اصولی را رعایت کنید که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

فرق کت شلوار با تاکسیدو

اکسسوری تاکسیدو چیست ؟

تفاوت رنگ تاکسیدوهای موجود در بازار با کت شلوار

در بازار رنگ‌های محدودی برای تاکسیدو وجود دارد و شما به ندرت می‌توانید به غیر از رنگ‌های مشکی، سورمه‌ای، سفید و طوسی رنگ دیگری را برای تاکسیدوی خود انتخاب کنید و برخلاف کت و شلوار انتخاب در طرح و رنگ شما محدود می باشد. البته لازم به ذکر است که برخی از برند های اهل ریسک و البته معروف مانند ورساچه ، رنگ زرشکی و خردلی و آبی تیره را نیز را برای تاکسیدو در نظر گرفته‌اند و به تعداد اندک آن‌ها را وارد بازار کرده‌اند، اما پیشنهاد ما به شما پوشیدن همان رنگ‌های سابق و روتین برای تاکسیدو می‌باشد.

با توجه به اینکه تاکسیدو در رنگ‌های محدودی موجود است، انتخاب شما برای پیراهن زیر آن نیز محدود است و نمی‌توانید مانند کت و شلوار آن را با هر پیراهنی بپوشید و تنها انتخاب شما پیراهن سفید با مدل یقه وین دیپ و لی داون که مخصوص پاپیون‌ هستند ، می‌باشد. دقت کنید که حتماً باید تاکسیدویتان را با پاپیون مدل خفاشی و یا پروانه‌ای بپوشید و کروات انتخاب مناسبی نخواهد بود.

برای کفش‌ها تنها پیشنهادی که ما برای شما داریم ورنی مشکی خواهد بود و بهتر است سعی نکنید این لباس را با ترکیب با کفش دیگری خراب کنید چرا که باید مردان خوش تیپ اینطور لباس بپوشند .

فرق تاکسیدو با کت وشلوار

تفاوت کت وشلوار با تاکسیدو چیست ؟

دیگر فرق های تاکسیدو با کت و شلوار

از تاکسیدو فقط برای میهمانی‌هایی که بعد از ظهر و در شب برگزار می‌شوند می‌توان استفاده کرد و برخلاف آن از کت و شلوار در هر زمان و مکانی می‌توان استفاده کردچه در مراسم های مهم و رسمی چه مراسم های غیر رسمی؛

شما برای ست کردن پیراهن زیر کت و یا انتخاب طرح و مدل پاپیون و کروات گزینه‌های بسیاری روی میز دارید، اما در پوشیدن تاکسیدو انتخاب‌های شما بسیار محدود اند و برای ست کردن هر آیتم، گزینه‌های اندکی پیش رو دارید.

همچنین در پوشیدن تاکسیدو اکسسوری هایی که با لباس شما همخوانی داشته باشند اندک‌اند و در انتخاب آن‌ها باید وسواس بسیاری به خرج دهید.

از دیگر تفاوت‌های این لباس باید به جنس پارچه آن اشاره کرد که استفاده از پارچه ساتن موجب سنگین و رسمی‌تر به نظر رسیدن آن شده است.

منبع: دلگرم

مدیر وبلاگ بازدید : 26 شنبه 30 مرداد 1400 نظرات (0)

سلبریتی های دنیا و نحوه انتخاب کیف زنانه، دخترانه و مردانه لاکچری و محبوب آنها را با انتخاب مدل‌های جدید کیف در هرسال و تغییر مد در هر فصل دنبال کنید!

کیف زنانه و دخترانه و حواشی آنها همیشه از موضوعات جذاب و پرچالش در دنیای مد بوده و هستند. از دلایل این موضوع تأثیر سلبریتی‌های دنیا و نوع انتخاب آنها از این نمونه کیف‌هاست. برای عاشقان مد و فشن، بهترین الگو در انتخاب کیف و سایر لوازم مد حتی در کیف بچگانه، مواردی است که سلبریتی‌ها به آن علاقه‌مندند.

در میان سلبریتی‌های ورزشکار نیز انواع کوله پشتی از نمونه‌های مشخص هستند.

در ادامه شما را با پاسخ به این سؤالات همراهی می‌کنیم:

  • کدام فاکتورها باعث انتخاب یک کیف زنانه لاکچری می‌شود؟
  • سلبریتی‌های زن و مرد کدام کیف‌ها را پسندیدند؟
  • چگونه می‌توان مانند چهره‌های معروف در انتخاب کیف زنانه خوش سلیقه بود؟
  • تخفیف ویژه مخاطبان مجله آنلاین دلگرم!

همراه با ما این متن را دنبال کنید.

کیف مناسب یک سلبریتی چه مشخصاتی دارد؟

اگر شما فردی شیک‌پوش هستید یا با چنین فردی معاشرت دارید، لابد از تأثیر بالای کیف زنانه در تیپ و استایل افراد باخبرید! بی‌شک نمی‌توان نمونه‌ای از کیف زنانه شیک و لاکچری را دید و به یاد خانم‌های خوش‌لباس، امروزی و در یک کلام سلبریتی‌ها نیفتاد!

هم چنین دیدن هر کوله پشتی شیک ما را ناخودآگاه به یاد ورزشکاران معروف می‌اندازد!

در مورد کیف مردانه و آقایان شیک‌پوش و خوش‌لباس هم موضوع به همین شکل است.

اگر اغراق نباشد حتی کیف بچگانه شیک هم به‌نوعی یادآور کودکان زیبا، شیک و امروزی، و سلبریتی‌های کودک و نوجوان است! هر کوله پشتی شیک کودکان نمونه‌ای از کیف بچگانه لاکچری است.

لابد می‌پرسید در میان این همه تنوع کیف زنانه و حتی کیف بچگانه، چرا یادی از کیف دخترانه و نقش آن در پوشاک و استایل شیک و لاکچری نکردیم؟

دلیل این موضوع واضح بودن این ماجراست!

دختران در همه جای دنیا مظهر مد و نوگرایی هستند. هر کیف دخترانه شیک یا کوله پشتی امروزی، بی‌هیچ ‌چون‌وچرا نمادی از مد و کلاس است. چه به‌تنهایی مورداستفاده باشد و چه بخشی از ست کفش و کیف دخترانه به‌شمار آید.

از طرفی دختران از سنین پایین و حتی کودکی شیک بودن و تجربه مدل‌های روز را آغاز می‌کنند. پس تهیه کیف دخترانه مد روز و کوله پشتی دخترانه و کیف بچگانه دختران و قرار دادن آن در ردیف مد و استایل موضوعی نیست که نیاز به توضیح داشته باشد.

در ادامه مطلب به مشخصات کیف‌ زنانه و سایر انواع این محصول در نمونه‌های مورداستفاده سلبریتی‌ها می‌پردازیم. با ما همراه بمانید.

کیف زنانه ، کوله پشتی ، کیف دخترانه

سلبریتی‌ها، تنوع کوله پشتی و کیف‌های موردپسند آنها!

دنیای مد، دنیای زیبا و رنگینی است که اغلب مردم به آن تمایل دارند. اما درمورد افراد مشهور و شناخته شده، این بخشی از زندگی آنهاست که در مد شکل می‌گیرد.

از میان ملزومات مد و شیک‌پوشی، کیف زنانه، کیف دخترانه ، انواع کیف مردانه شیک و به‌روز و حتی کیف بچگانه و انواع کوله پشتی جزو اصلی‌ترین قطعات این پازل هستند.

حتی تصور یک بانوی سرشناس، هنرمند و شناخته شده با یک کیف ساده و خارج از مد چندان دلچسب نیست و کمتر اتفاق می‌افتد. همان‌طور که یک چهره ورزشی معروف را با یک کوله غیر برند کمتر می‌بینیم!

در مرور ویژگی‌های کیف زنانه، مردانه و دخترانه و کوله پشتی و حتی کیف بچگانه موردعلاقه سلبریتی‌ها این موارد را داریم:

  • کیف زنانه لاکچری و موردپسند سلبریتی‌ها هرگز از مدل‌های دمده و قدیمی نیست! این ویژگی در کیف مردانه و انواع کیف دخترانه برای افراد مشهور نیز صدق می‌کند.
  • کیف مردانه لاکچری، اصولاً باید از متریال مرغوب تهیه شود! ویژگی اصلی کیف مردانه شیک، مرغوبیت متریال مصرفی در ساخت آن است. کیف مردانه چرم و نیز کیف مردانه اداری از همین جنس بیشترین مقبولیت را بین آقایان سلبریتی دارد.
  • کیف دخترانه سلبریتی‌ها بدون شک با مزون فصل هماهنگی دارد! مگر می‌توان شیک‌پوش و امروزی بود و از تغییر مد فصل بی‌خبر ماند؟ یا کیف دخترانه دمده از نوع کوله پشتی را بر شانه یک خانم جوان اهل مد دید؟ یا حتی دختر بچه‌ای شیک‌پوش را بدون کیف بچگانه لاکچری و مطابق مد دید؟

کیف زنانه ، کوله پشتی ، کیف دخترانه

هرگز در مورد به‌روز بودن کیف دخترانه و کوله پشتی یک خانم شیک‌پوش به خود شک راه ندهید!

  • کیف بچگانه لاکچری شاد، زیبا و در عین حال به‌روز و مدلیزه است. افراد شیک‌پوش و خوش استایل، از همان کودکی درمورد لباس و لوازم و حتی کیف بچگانه خود حساس هستند و آن را مطابق مد و شیک انتخاب می‌کنند. حتی کوله پشتی بچگانه هم نمونه‌ای از مد و شیک‌پوشی است.
  • افراد میان‌سال، مسن و حتی سالمندان نیز در مد و شیک‌پوشی شریک هستند. پس اگر مایلید نمونه‌ای از کیف زنانه لاکچری یا کیف مردانه خاص و متمایز برای بزرگان تهیه کنید، توجه به تیپ و استایل سلبریتی‌های همان سنین را فراموش نکنید.

بدون شک نمونه‌های مناسب و شیکی از انواع کیف زنانه و نیز تنوع کیف مردانه برای افراد بزرگسال و حتی مسن نیز وجود دارد. کافی است نگاهی به نوع و ظاهر کیف‌هایی بیندازید که افراد مشهور به دست دارند تا الگوی مناسبی برای این مورد پیدا کنید.

کلام آخر!

اگر مایلید مانند سلبریتی‌ها شیک و به‌روز باشید، از تنوع کیف زنانه، متریال کیف مردانه، تازگی و زیبایی کیف بچگانه و سرانجام شیک و اسپرت بودن کوله پشتی ورزشی غافل نشوید! در مورد کیف دخترانه و تنوع مد آن هم نگران نباشید. مدل‌های بی‌شمار و تمام‌نشدنی کیف دخترانه بهترین راهنمای شما در این مورد خواهند بود.

برای آنکه افراد مسن هم از قلم نیفتند، نمونه‌هایی از کیف زنانه ویژه این سنین و شیک‌ترین کیف‌ مردانه مناسب پدربزرگ‌ها را ببینید.

منبع: برترینها

مدیر وبلاگ بازدید : 25 شنبه 30 مرداد 1400 نظرات (0)

انتخاب کفش مناسب یکی از مهمترین اجزای خرید است. بسیاری از افراد در خرید کفش به ظاهر و راحت و مناسب بودن آن توجه می کنند. یکی از نکاتی که باید در خرید کفش در نظر بگیرید، این است که کفش شما باید به خوبی به پایتان بنشیند و ظاهر پاها را زیبا نشان دهد.

کفش ظریف

اگر پاهای چاقی دارید و ساق پاهایتان بزرگ است، پوشیدن برخی کفش ها برای شما مناسب نیست و باعث می شود، پاهای شما بزرگ ترو چاق تر به نظر برسند. اگر می خواهید پاهایتان ظریف تر به نظر برسند، در این بخش از دنیای مد به شما می گوییم چه مدل کفش هایی را انتخاب کنید.

کفش ظریف

مشخصات کفش هایی که پاهایتان را کوچک نشان می دهند

در ادامه کفش هایی را آورده ایم که پاهای شما را ظریف ترنشان خواهند داد.

کفش ساده با پاشنه کوتاه و ضخیم

کفش هایی که پاشنه کوتاه، پهن و بند مچ پا دارند چندان جالب نیستند زیرا بندی که اغلب برای حمایت به مچ پای شما بسته می شود، هر چند اگر نازک باشد،این ناحیه را تقسیم شده نشان می دهد و احساس کوتاه بودن پاها را ایجاد می کند. این فقط یک قانون بصری است،اگر قد کوتاهی دارید با پوشیدن این نوع کفش ها مچ و ساق پا شما پهن تر نشان داده می شود.

پاشنه های پهن برای خانم هایی که پاهای پری دارند جذابیت بیشتری دارد. برای ظاهری جذاب و لاغر، اغلب توصیه می شود که از پاشنه ای استفاده کنید که ابتدا ضخیم است و با پایین آمدن باریک تر می شود.

پاشنه میخی

اگر پاهای پهنی دارید، پوشیدن کفش های تخت بند دار برجستگی های عجیبی روی پا ایجاد می کنند. اگر پاهای پری دارید پوشیدن این کفش ها توصیه نمی شود زیرا توجه افراد را به پاهای شما و همچنین برآمدگی ایجاد شده جلب می کند، بنابراین می توانید کفش های پاشنه میخی را جایگزین صندل های تخت کنید تا قد بلندتر به نظر برسد و پاهای خود را باریک تر نشان دهید. هرچه پاشنه نازک تر به نظر برسد، جذابیت بیشتری خواهد داشت، اما ممکن است راحت نباشید، بنابراین باید حد میانه را انتخاب کنید.

کفش پاشنه میخی

کفش های لژ دار پاشنه گوه ای یا پلتفرم

کفش بند دار زنانه که T شکل است، متاسفانه باعث می شود پاها پهن تر از آنچه که هستند به نظر برسند و این امر در مورد همه نوع پا صدق می کند، اما اگر فکر می کنید پای چاق دارید از پوشیدن این نوع کفش ها خود داری کنید.

می توانید از کفش های پلتفرم متناسب با پاهای خود استفاده کنید. کفش لژدار پاشنه پلتفرم دارای یک لبه تیز و یک لبه پهن است و عرض آن به تدریج افزایش پیدا می کند.

کفش لژدار پاشنه پلتفرم در قسمت پنجه پا ارتفاعی ندارد و ارتفاع آن به تدریج به صورت پیوسته افزایش می یابد و در زیر پاشنه پا به بالاترین مقدار می رسد. این کفش ها راحت ترند و ظاهر خوبی خواهند داشت پس اگر پاهای پهنی دارید، این کفش ها را انتخاب کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.

کفش های پلتفرم

کفش روباز

بیشتر اوقات، کفش های مربعی ظاهری نسبتاً ناخوشایند دارند و این لزوماً به دلیل شیک بودن نیست، بلکه هدف کفش این است که پاهای شما را باریک و خوش فرم تر نشان دهد. اگر پاهای بلند و باریکی دارید، کفش مربعی برای شما مناسب است در غیر این صورت ، ممکن است بخواهید چیز دیگری را امتحان کنید.

البته ما در مورد کفش های روباز صحبت می کنیم. این نوعی کفش است که کمی نوک انگشتان پای شما را نشان می دهد ،اگر قد تان کوتاه است، می تواند به شما در بلندی قد کمک کند، همچنین می توانند پای شما را کوچکتر از آنچه هستند، نشان دهند.

چکمه های بلند

بسته به نوع پاها، چکمه هایی که تا مچ پا هستند، نامناسب اند زیرا توجه افراد را به ساق پا جلب می کند که به نوبه خود می تواند مچ پا را ضخیم تر از آنچه که هست نشان دهد.

اگر ساق پا باریک و بلندی دارید، چکمه های بلند بسیار جذاب هستند. چکمه هایی که جزئیات کوچکی در بالا دارند ، بهتر هستند زیرا می توانند توجه را از مچ پا دور کنند پس فقط باید مدلی را پیدا کنید که به اندازه کافی راحت باشد.

چکمه های بلند

کفش های تخت

مشکل صندل های به اصطلاح رومی یا تخت بند دار این است که به دلیل وجود بندهای زیادی که دارند توجه زیادی را به ساق پا جلب می کنند، به خصوص اگر این بندها تا انتهای ساق پا بالا بروند.

این نوع کفش به دلیل برش هایی که بند ها ایجاد می کنند، جذابیتی برای زنانی با پاهای چاق ندارند و حتی می تواند پس از مدتی راه رفتن موجب ناراحتی شود. کفش های تخت بند دار برای زنان با پاهای باریک بهتر است.

کفش های همرنگ جوراب یا جوراب شلواری

از نظر بصری، چکمه با پاشنه تخت باعث می شود پاهای شما کوتاه تر به نظر برسد، بنابراین توصیه می شود از آنها با دقت استفاده کنید. اگر می خواهید پاهای خود را باریک تر نشان دهید، استفاده از جوراب شلواری همرنگ کفش و تیره بسیار جذاب است.

کفش همرنگ جوراب

نکاتی برای کوچک تر به نظر رسیدن پاها در کفش

اگر می خواهید پاهایتان کوچک تر به نظر برسد، نکات این بخش از دنیای مد نمناک را فراموش نکنید.

  1. کفش های تیره رنگ مانند قرمز، آبی، بنفش، سبز، قهوه ای، خاکستری و مشکی نسبت به رنگ های روشن و لایت، پاها را کوچک تر نشان می دهند.
  2. کفش های نوک تیز پاهایی که خیلی ظریف هستند را هم بزرگ نشان می دهند.
  3. شلوارهایی با پاچه گشاد مانند شلوارهای بوت کات، دم پا گشاد و راسته گشاد بخشی از قالب کفش را پنهان می کنند و پا را کوچکتر نشان می دهند.
  4. کفشی انتخاب کنید که کناره های پایتان را بپوشاند زیرا در غیر این صورت پاهای شما چاق تر از آن چیزی که هست به نظر می آیند.
  5. کفش های پشت باز مناسب کسانی که ساق پای چاق دارند نیست.
  6. افرادی که ساق پاهای چاق دارند ، بوت هایی که رویشان زیپ افقی و تزیینی یا زیپ مایل دارند را انتخاب نکنند، زیپ های عمودی پا را لاغرتر از واقعیت نشان می دهند.

منبع: نمناک

مدیر وبلاگ بازدید : 26 سه شنبه 26 مرداد 1400 نظرات (0)

کفش‌های مردانه از تنوع بالایی برخوردار هستند، اما همه آن‌ها برای بهار و تابستان مناسب نمی‌باشند. کفش‌های تابستانه باید سبک، راحت و خنک باشند، از این رو هر کفشی را نباید برای این فصل انتخاب کرد. اگر می‌خواهید بدانید که چه کفش‌هایی در تابستان برای شما مناسب‎اند، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برترین‎ها: کفش‌های مردانه از تنوع بالایی برخوردار هستند، اما همه آن‌ها برای بهار و تابستان مناسب نمی‌باشند. کفش‌های تابستانه باید سبک، راحت و خنک باشند، از این رو هر کفشی را نباید برای این فصل انتخاب کرد. اگر می‌خواهید بدانید که چه کفش‌هایی در تابستان برای شما مناسب‎اند، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

بهترین کفش‌های تابستانی برای آقایان

کفش لوفر جیر، یکی از مناسب‌ترین کفش‌هایی است که شما می‌توانید در تابستان به پا کنید. این مدل کفش در دهه ۵۰ میلادی و به عنوان کفش رسمی افرادی که به پیش دبستانی می‌رفتند، معرفی شد. اما امروزه این مدل کفش در سراسر جهان در گروه‌های سنی مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و به عنوان یکی از کلاسیک‌ترین کفش‌های مردانه شناخته می‌شود. مدل لوفر پنی به گونه‌ای است که با هر لباسی که به تن کنید، از تی شرت گرفته تا پیراهن‌های مردانه، به زیبایی ست می‌شود. این مدل کفش معمولا پاشنه کوتاهی دارند و زبانه آن‌ها نسبت به کفش‌های دیگر کوتاه‌تر است.

تنهای نکته‌ای که باید به آن دقت کنید این است که شلوارتان نباید آنقدر بلند باشد که روی کفش را بپوشاند. به بیان دیگر، کفش شما باید به طور کامل دیده شود.

از آنجا که ما جنس جیر این کفش را به شما معرفی کرده ایم، بهتر است که جورابی ساق کوتاه بپوشید به طوری که جوراب‎تان دیده نشود، زیرا کفش‌های جیر بیش از کفش‌های چرم عرق پا را جذب می‌کند، اما خنک‌تر و سبک و در نتیجه انتخاب بهتری برای روز‌های تابستان شما خواهند بود.

بهترین کفش‌های تابستانی برای آقایان


اسنیکر سفید

بهترین کفش‌های تابستانی برای آقایان

همه آقایان باید یک جفت اسنیکر سفید در کمد لباس‎هایشان داشته باشند. این مدل کفش به گونه‌ای است که هیچگاه از مد نمی‌افتد و همیشه جذابیت خود را دارد. بهتر از آن این است که به دلیل رنگ سفیدی که دارد، با هر طرح و رنگ لباسی که به تن می‌کنید، به سادگی ست می‌شود، بنابراین بسیار کاربردی و به صرفه است. فقط حواس‎تان باشد که باید هر بار پس از استفاده، آن‌ها را تمیز کنید، در غیر این صورت خیلی زود تغییر رنگ داده و غیر قابل استفاده می‌شوند.

بهترین کفش‌های تابستانی برای آقایان


کالج

بهترین کفش‌های تابستانی برای آقایان

کفش‌های کالج نیازی به تعریف و تمجید ندارند. این مدل کفش یکی از محبوب‌ترین کفش‌ها در میان آقایان می‌باشد که به دلیل راحتی، سبکی و خنکی، انتخاب خوبی برای تابستان است. این مدل کفش معمولا از جنس جیر و چرم تهیه می‌شود، از این رو دوام بالایی دارند. استایل این کفش از زمان تولید، یعنی سال ۱۹۳۵ تغییری نکرده است، اما از نظر رنگ، تنوع بسیار بالایی دارد، از این رو به راحتی می‌توانید با لباس‌های مختلف آن را ست کنید. خوبی کالج آن است که هم با لباس‌های کژوال مانند تی‌شرت و شلوار جین یا حتی شلوارک ست می‌شود و هم با لباس‌های رسمی‌تر مانند کت و شلوار، بنابراین کفشی کاربردی و بسیار جذاب برایتان خواهد بود.

بهترین کفش‌های تابستانی برای آقایان


اسپادریل

بهترین کفش‌های تابستانی برای آقایان

اگر به دنبال کفشی سبک و راحت برای مصرف روزانه‎تان هستید، ما کفش اسپادریل یا همان کفش‌های نخی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این کفش تنها برای فصل‌های گرم سال به خصوص تابستان مناسب است. در واقع شما نمی‌توانید آن‌ها را در روز‌های بارانی به پا کنید. اسپادریل‌ها بسیار سبک و راحت هستند. اما به دلیل این که سبکی اسپورت دارند، تنها با استایل کژوال مانند تی شرت، پیراهن سه دکمه یا شلوارک و شلوار جین ست می‌شوند.

اگر می‌خواهید که آن‌ها را برای مصرف روزانه به پا کنید، بهتر است که رنگ‌های تیره‌تر را انتخاب کنید. از این رو که به دلیل جنس نخی که دارند، زود کثیف می‌شوند. اگر هم رنگ‌های روشن آن‌ها را دارید، هر چند وقت یک بار با یک مسواک و مایع شوینده بشوید. فقط حواس‎تان باشد که هر دفعه تمام کفش را به طور کامل نشویید، زیرا پس از مدتی گشاد شده و غیر قابل استفاده می‌شود.

بهترین کفش‌های تابستانی برای آقایان


دربی جیر

بهترین کفش‌های تابستانی برای آقایان

کفش مدل دربی شباهت بسیاری با آکسفورد دارد، تنها تفاوت این دو در یراق ‎دوزی بیرون کفش و زبانه آن است. این مدل کفش، با توجه به یراق‎دوزی قابل‎توجه در اطرافش، در مقایسه با کفش‌های کلاسیک آکسفورد، کفشی کمتر رسمی به حساب می‌آیند.

کفش‌های دربی برای لباس‌های نه چندان رسمی شامل جین، شلوار‌های کوتاه و همچنین کت‌های اسپرت بسیار مناسب‏‎اند. از آنجا که این مدل کفش معمولا در رنگ‌های خنثی یافت می‌شوند، به راحتی با هر رنگ لباسی ست می‌شوند.

بهترین کفش‌های تابستانی برای آقایان

منبع: برترینها

مدیر وبلاگ بازدید : 43 سه شنبه 26 مرداد 1400 نظرات (0)

رنگ نود چه رنگی است؟ در دنیای مُد شاید بارها درباره رنگ نود شنیده باشید، این رنگ که (NUDE)، (nood) و یا (nyood) نیز تلفظ می شود یکی از شیک ترین رنگ ها برای لباس، رژلب و کفش است.

رنگ نود چیست؟

طیف رنگ‌های نود

نود یکی از طیف‌های رنگ قهوه‌ای است که رگه‌هایی از بِژ و نوعی رنگ‌پریدگی در آن دیده می‌شود. رنگ نود به‌طور مستقل قهوه‌ای‌بودن را در خود نمایان نمی‌کند. یعنی اگر به‌طور مجزا به رنگ نود نگاه کنید، اصلا به ذهنتان هم خطور نمی‌کند که این رنگ از خانواده قهوه‌ای است. ولی در صورتی‌که طیف‌های رنگی مختلف نود را کنار هم بچینید، این هم‌خانوادگی نمایان می‌شود. اگر ساده‌تر بخواهیم بگوییم این طیف رنگی یادآور رنگ پوست انسان است.

بنر مانتو زنانه

اگر باز هم بخواهیم به‌طور دقیق‌تر درباره مشخصات رنگی نود صحبت کنیم، باید بگوییم که این رنگ چیزی است پررنگ‌تر از رنگ شامپاین، روشن‌تر از رنگ شن‌ها و شاید رگه‌هایی از هلویی و سرخ را هم بتوان در آن یافت. در طیف نود می‌توان سفید، بژ و قهوه‌ای را هم احساس کرد.

رنگ های نود بسیار جذاب است، در کنار رنگ‌های مختلف و در استایل‌های آرایشی و پوشیدنی متنوع، معنا و حس‌وحالی بسیار متغیر به‌خود می‌گیرد. بنا به روانشناسی رنگ‌ها، نود احساس گرما، آرامش و امنیت را به ذهن متبادر می‌کند.

یکی از نکات جالب درباره رنگهای نود این است که ضمن اینکه احساس عادی‌ و کاربردی‌بودن را منتقل می‌کند، در نگاهی دقیق‌تر پیچیدگی و رگه‌هایی از مدرن‌بودن را هم به مخاطب خود نشان می‌دهد.

 رنگ نود (Nude Color)

فواید رنگ نود : چرا رنگ‌های نود پرطرفدار شده است؟

رنگ نود و تمام رگه‌های آن در دسته‌بندی رنگ‌های خنثی قرار می‌گیرند. به همین دلیل است که کاربردهای زیادی پیدا می‌کنند و اگرچه با برخی رنگ‌ها هماهنگ‌تر هستند اما تقریبا در کنار هر رنگ دیگری هم ترکیبی مطلوب به‌وجود می‌آورند. دست شما و هر کس دیگری که از رنگ نود خوشش می‌آید در انتخاب کاملا باز است و می‌توانید به‌سادگی آن را با رنگ‌های مختلف بپوشید و لذت ببرید.

وجود لباس‌هایی با چنین رنگ‌هایی در کمدتان موجب می‌شود که همیشه برای هر مراسمی، انتخابی برای پوشیدن داشته باشید. در واقع، آزادی‌عمل زیادی با داشتن لباس‌هایی به رنگ نود خواهید داشت.

در کجا باید از رنگ نود استفاده کرد؟

نود از رنگ‌های پرطرف‌دار و در اصطلاح ترند (TREND) در دنیای مد به حساب می‌آید. شما می‌توانید این رنگ را در آرایش چشم‌ها و لب‌ها بهره ببرید. فقط در آرایش نیست که از رنگ نود استقبال می‌شود، در دنیای اسباب و اثاثیه و به‌عبارت تخصصی‌تر طراحی داخلی و لباس هم نود بسیار پرطرف‌دار است و می‌تواند در ترکیب با رنگ‌های دیگر، معانی مختلفی را به ذهن مخاطب خود متبادر کند.

رنگ‌هایی که با نود ترکیبی جذاب می‌سازند از این قرار هستند:

  1. برنزی
  2. زیتونی
  3. سبز
  4. قهوه‌ای

از رنگ‌های دیگری که به تکمیل ترکیبی جذاب در کنار رنگ نود کمک می‌کنند، باید به رنگ‌های خاکستری مایل به قهوه‌ای، کاراملی، مشکی و شکلاتی اشاره کرد. اگر به‌دنبال این هستید که ترکیبی شادتر و زنده‌تر از رنگ نود به همراه طیف‌های دیگر ایجاد کنید باید آن را با رنگ‌های نارنجی، بنفش، صورتی و قرمز هماهنگ کنید. اگر هنوز چندان با رنگ نود انس نگرفته‌اید، امتحان‌کردن آن را با خرید لاکی از این طیف رنگی شروع کنید:

محبوب‌ترین رنگ‌ها؛ رنگ نود

استایلی همیشه ترند با رنگ نود (Nude Color)

در دنیای مد و لباس چطور رنگ نود را ست کنیم؟

در دنیای مد و فشن هم از رنگ نود استقبال زیادی به عمل آمده است. اما چطور باید لباسی به این رنگ را با رنگ‌های دیگر هماهنگ کرد. نکات زیر می‌تواند در این زمینه، سرنخ‌هایی در اختیارتان قرار بدهد:

1. رنگ نود را با لباسی هماهنگ یا در اصطلاح سِت کنید که با رنگ چشم‌هایتان مشابهت دارد: ‌آبی، سبز، قهوه‌ای و…

2. رنگ نود را با لباسی هماهنگ یا ست کنید که با رنگ موهایتان مشابهت دارد:‌ قهوه‌ای، مشکی، کاراملی و…

3. رنگ نود را با لباسی با رنگی شاد و زنده بپوشید: صورتی، بنفش، زرشکی، نارنجی، قرمز و…

4. طیف‌های خیلی بی‌رنگ و ملایم از رنگ نود، صورت‌تان را به‌شدت بی‌حال می‌کنند، پس لباسی به این رنگ را با رنگ‌های مکمل‌ نود بپوشید.

استایل نود از سر تا پا

شما می‌توانید تمام بخش‌های استایلتان را از رنگ نود انتخاب و در واقع یک استایل مونوکروم بسازید. برای ایجاد سایه‌ها و کنتراست‌های جزئی هم می‌توانید به‌سراغ رنگ‌هایی از بخش‌های مختلف طیف نود بروید. این ایده برای کسانی مناسب است که دقیقا نمی‌دانند باید چه رنگ‌هایی را با هم سِت کنند و همیشه درگیر این چالش هستند.

استفاده از رنگ‌های نود با مشکی یا طوسی

رنگ‌های طوسی و مشکی از آن رنگ‌هایی هستند که می‌توانند در کنار رنگ‌ها و طرح‌های مختلف قرار بگیرند و تضاد لازم برای چشم‌گیرشدن استایل را فراهم کنند. رنگ‌های نود در کنار مشکی یا طوسی بسیار شیک و خاص می‌شوند.

به‌طور عادی، کسی حواسش نیست که از این دو رنگ برای ست‌کردن با رنگ‌های نود استفاده کند. اما اگر حواستان را جمع کنید و خاص‌پسند باشید، متوجه خواهید شد که ترکیب طوسی یا مشکی با نود بسیار چشم‌گیر می‌شود.

تلفیق طرح پلنگی با نود

طرح پلنگی دارای اساس و زمینه‌ای قهوه‌ای است. برای همین، قرارگرفتن آن در کنار رنگ های نود بسیار جذاب و دیدنی می‌شود. سادگی رنگ‌های نود هم در کنار طرح پلنگی کمتر می‌شود. اگر طرفدار پلنگی هستید، یادتان باشد که استفاده از آن، حتی به‌اندازه یک اکسسوری کوچک در تلفیق با نود بسیار جذاب و شیک می‌شود.

استفاده از رنگ‌های نود همراه با جین‌ها

جین‌‌ها از همراه‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین عناصر و بازیگران دنیای فشن هستند. تقریبا در هر استایلی کاربرد دارند و می‌توانید آنها را با رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی هماهنگ کنید. جین‌ها در دنیای رنگ های نود هم خوش می‌درخشند.

کافی است که شلوار جینی آبی را با کفشی به رنگ نود یا بلوز و مانتویی از همین رنگ سِت کنید. تیپتان بسیار جذاب و دیدنی خواهید شد و ریسکی هم بابت ست‌کردن در آن وجود نخواهد داشت.

کاربرد رنگ‌های نود در استایل‌هایی با حجاب و پوشش

استفاده از رنگ‌های نود برای مقنعه و روسری یا شال هم بسیار ایده خوبی است. این رنگ‌های شیک و روشن می‌توانند ظاهرتان را آراسته‌تر کنند. رنگ‌های نود تقریبا به همه رنگی از پوست می‌آیند. پس در انتخاب پوشش سرتان به یکی از رنگ‌های این طیف نگران چیزی نباشید و بدانید که نودها به پوست صورتتان می‌آیند.یکی از انتخاب‌هایتان در تلفیق حجاب و رنگ‌های نود می‌تواند، استفاده از استایل مونوکروم باشد. یعنی تمام بخش‌های تیپتان را از طیف رنگ‌های نود انتخاب کنید.

نودها در دنیای کراوات‌ها

استفاده از رنگ‌های نود برای کراوات و پاپیون هم فکر بدی نیست. اما این رنگ بیشتر مناسب استایل دامادها یا ساقدوش‌های عروسی است. چنین رنگ آرام و زیبایی می‌تواند صلح و زیبایی لازم برای استایل در مراسم مهمی مانند عروسی و عقد را فراهم کند.

می‌توانید از کراوات و پاپیونی طرح‌دار با رنگ نود استفاده یا مدل‌های ساده و بی‌طرح را انتخاب کنید. دیگر تصمیم با خودتان است. اگر داماد هستید یا از نزدیکان جناب دامادید و می‌خواهید ساقدوش شوید، حتما با مشورت با عروس‌خانم به فکر استفاده از رنگ‌های نود هم باشید.

رنگ نود چه رنگی است؟

رنگ‌‌نود Nude Color را در استایل‌مان بگنجانیم

در دنیای آرایش از رنگ نود خبری هست؟

همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد از رنگ نود در دنیای آرایش استفاده می‌شود. برای آرایش لب و چشم‌ها می‌توانید به سراغ سایه‌ها و رژهای نود بروید. به‌طور کلی، آرایش نود هم اصطلاحی است که وارد دنیای میک‌آپ شده و تفاسیر متعددی هم از آن وجود دارد. اگر بخواهیم اصطلاح «آرایش نود»‌ را معنی کنیم، باید بگوییم که به‌گونه‌ای از آرایش گفته می‌شود که طبیعی‌بودن چهره را به رخ می‌کشد.

زمانی که از مواد آرایشی به‌ رنگ نود استفاده می‌کنید، اصلا و ابدا حالتی غیرطبیعی روی چهره‌تان نمی‌نشیند و انگار همان خط و خطوط واقعی چهره‌تان هستند که با آرایش پررنگ‌تر و زیباتر شده‌اند.

اگر بخواهید حتی می‌توانید موهایتان را هم با یکی از طیف‌های نود، رنگ کنید. خوبی رنگ نود برای موها، این است که تقریبا با چهره همه افراد هماهنگی دارد. از آنجایی که نود دارای طیف‌های مختلفی است، بالاخره یکی از رگه‌های رنگی آن با پوست‌تان هماهنگ می‌شود و به چهره‌تان می‌نشیند.

هرآنچه باید برای ست کردن رنگ نود در استایل زنانه بدانید

دنیای آرایش پر از رنگ و طرح مختلف است. اما دیدن نمونه‌هایی الهام‌بخش از هر مدلی می‌تواند شما را در رسیدن به مناسب‌ترین گزینه برایتان راهنمایی کند. در ادامه تعدادی مدل آرایش را معرفی خواهیم کرد که در آنها از رنگ‌های نود استفاده شده است:

  • رنگ‌های نود در کنار آرایش مشکی و ملایم چشم‌ها
  • رنگ های نود
  • رژ و رژگونه نود در آرایش صورت

استفاده از رنگ‌های نود در آرایش لب و پوست صورت می‌تواند معصومیتی شیک به چهره‌تان ببخشد. حواستان باشد که می‌توانید از خط‌چشم و ریملی ملایم هم برای بیشترکردن اثر سادگی و زیبایی آرایش نود کمک بگیرید. یادتان نرود که خط چشمی پررنگ و بلند نکشید و ریمل هم ملایم و اندک باشد.

رنگ‌های نود در کنار درخشش لب‌ها

یکی دیگر از مدل‌هایی که می‌توانید در آرایش با رنگ‌های نود به‌کار بگیرید، استفاده از رژ لبی براق اما کماکان ملایم در کنار رنگ‌های نودِ بخش‌های دیگر آرایشتان است. روی پررنگ‌شدن ملایم چشم‌ها و ابروها هم کمی کار کنید تا رنگ‌های نود رژگونه و سایه شما را بی‌حال نشان ندهند.

تلفیق رنگ‌های مات و طلایی در آرایش نود

برای زیباشدن آرایش نود می‌توانید از رژ لب مات در همان طیف‌های رنگی نود و اندکی رده‌های طلایی هم کمک بگیرید. مثلا برونزر یا سایه‌ای با رگه‌هایی از رنگ طلایی انتخاب کنید و در کنار رژ ماتی با تِم نود و قهوه‌ای، استایلی شیک و خاص برای خود بسازید.

چشم‌های تیره در کنار رنگ‌های نودِ باقی بخش‌های آرایش

انتخاب دیگری هم در آرایش نود برایتان وجود دارد. همه‌چیز وابسته به سلیقه شخصی‌تان است. این انتخاب چیست؟ می‌توانید چشم‌ها را کمی تیره‌تر کنید. یعنی خط چشمی پُر بکشید، مژه‌ها را با ریمل سیاه‌تر کنید و بگذارید که نودبودن بخش‌های دیگر صورت با چشم‌هایی همراه شود که تضادی جذاب در رنگ‌های صورتتان به‌وجود می‌آورند.

صورتیِ پررنگ و ترکیب با نود

یکی دیگر از جذاب‌ترین ترکیب‌هایی که می‌توانید در آرایش نود استفاده کنید، به‌کارگیری رنگ صورتی براق و کمی پررنگ است. باید چه کنید؟ ساده است. از رژ لبی براق و صورتی استفاده کنید و ابروها را به‌خوبی شانه بزنید و مرتب کنید. در ضمن، خط چشم و ریمل را هم از یاد نبرید. این استایل آرایشی با رنگ‌های نود، هم ساده و زیباست و هم صورتتان را شاداب‌تر نشان می‌دهد.

گونه‌های گلی و رنگ‌های نود

گونه‌هایی که با رژگونه‌ای قرمز یا نارنجی گل‌گون می‌شوند هم در آرایش با رنگ‌های نود بسیار زیبا خواهند بود. طبیعی‌بودنِ جلوه نهایی آرایش با انتخاب چنین رنگ‌هایی شما را خاص و شاداب نشان می‌دهد. پس اگر می‌خواهید که کم‌سن‌وسال و البته شاداب به‌نظر برسید، حتما به فکر استفاده از رژگونه‌ای کمی گُلی با طیف رنگی نارنجی یا قرمز در کنار رنگ‌های نود آرایشتان باشید.

منبع: دلگرم

مدیر وبلاگ بازدید : 26 سه شنبه 26 مرداد 1400 نظرات (0)

مدل پیراهن بلند نخی راحت زنانه 2021

مدل پیراهن نخی زنانه

مدل پیراهن بلند نخی راحت زنانه 2021

پیراهن زنانه تابستانه

مدل پیراهن بلند نخی راحت زنانه 2021

مدل پیراهن بلند

مدل پیراهن بلند نخی راحت زنانه 2021

لباس زنانه

مدل پیراهن بلند نخی راحت زنانه 2021

پیراهن تابستانه مدل لباس ساحلی پیراهن دخترانه

مدل پیراهن بلند نخی راحت زنانه 2021

انواع لباس تابستانه

مدل پیراهن بلند نخی راحت زنانه 2021

 پیراهن دخترانه تابستانه

مدل پیراهن بلند نخی راحت زنانه 2021

پیراهن ساحلی بلند

مدل پیراهن بلند نخی راحت زنانه 2021

مدل پیراهن نخی

مدل پیراهن بلند نخی راحت زنانه 2021

مدل لباس ساحلی جدید

مدل پیراهن بلند نخی راحت زنانه 2021

پیراهن نخی

مدل پیراهن بلند نخی راحت زنانه 2021

مدل لباس دخترانه

مدل پیراهن بلند نخی راحت زنانه 2021

جدیدترین مدل پیراهن نخی

مدل پیراهن بلند نخی راحت زنانه 2021

لباس ساحلی شیک

مدل پیراهن بلند نخی راحت زنانه 2021

مدل پیراهن نخی

مدل پیراهن بلند نخی راحت زنانه 2021

جدیدترین مدل پیراهن بلند نخی

مدل پیراهن بلند نخی راحت زنانه 2021

مدل پیراهن بلند نخی

مدل پیراهن بلند نخی راحت زنانه 2021

جدیدترین پیراهن نخی

مدل پیراهن بلند نخی راحت زنانه 2021

مدل پیراهن بلند

مدل پیراهن بلند نخی راحت زنانه 2021

ایده هایی برای پیراهن نخی

مدل پیراهن بلند نخی راحت زنانه 2021

پیراهن بلند نخی

مدل پیراهن بلند نخی راحت زنانه 2021

تصاویر پیراهن بلند نخی

مدل پیراهن بلند نخی راحت زنانه 2021

مدل پیراهن نخی بلند

مدل پیراهن بلند نخی راحت زنانه 2021

پیراهن نخی بلند

مدل پیراهن بلند نخی راحت زنانه 2021

شیک ترین مدل پیراهن بلند نخی

مدل پیراهن بلند نخی راحت زنانه 2021

مدل پیراهن ساحلی

مدل پیراهن بلند نخی راحت زنانه 2021

ماکسی تابستانه

مدیر وبلاگ بازدید : 26 سه شنبه 26 مرداد 1400 نظرات (0)

مدل های لباس مجلسی کوتاه دخترانه و زنانه طرفداران زیادی دارند چرا که معمولا با هر اندام و استایلی متناسب می باشند و جذابیت را دوچندان می کنند اگر شما نیز طرفدار لباس مجلسی کوتاه هستید با ما همراه باشید و از دیدن مدلهای زیر بهره ببرید.

جدیدترین مدلهای لباس مجلسی کوتاه دخترانه

جدیدترین مدلهای لباس مجلسی کوتاه دخترانه

لباس مجلسی کوتاه زنانه بالاتنه گیپور

لباس مجلسی کوتاه زنانه بالاتنه گیپور

مدل های لباس شب کوتاه 2021 ترکیه

مدل های لباس شب کوتاه 2021 ترکیه

عکس لباس مجلسی کوتاه مشکی

لباس مجلسی پوشیده دخترانه 1400

لباس مجلسی پوشیده دخترانه 1400

مدلهای شیک لباس مجلسی کوتاه دخترانه

مدلهای شیک لباس مجلسی کوتاه دخترانه

انواع مدل های لباس مجلسی زنانه و دخترانه

انواع مدل های لباس مجلسی زنانه و دخترانه

لباس مجلسی کوتاه ساده 2021

لباس مجلسی کوتاه ساده 2021

لباس مجلسی کوتاه خوشگل دخترونه

لباس مجلسی کوتاه خوشگل دخترونه

لباس مجلسی کوتاه جنس لمه

لباس مجلسی کوتاه جنس لمه

مدلهای لباس مجلسی کوتاه یقه قایقی

مدلهای لباس مجلسی کوتاه یقه قایقی

مدل لباس مجلسی ساده و شیک دخترانه

مدل لباس مجلسی ساده و شیک دخترانه

لباس مجلسی کوتاه دامن کلوش

لباس مجلسی کوتاه دامن کلوش

لباس مجلسی دوتیکه زیبا زنانه

لباس مجلسی دوتیکه زیبا زنانه

نمونه های جدید لباس و پیراهن مجلسی کوتاه

نمونه های جدید لباس و پیراهن مجلسی کوتاه

انواع مدل های لباس مجلسی زنانه 2021

انواع مدل های لباس مجلسی زنانه 2021

لباس مجلسی کوتاه شیک و ساده

لباس مجلسی کوتاه شیک و ساده

عکس لباس مجلسی جدید دخترانه 1400

عکس لباس مجلسی جدید دخترانه 1400

لباس مجلسی کوتاه شیک رنگ مشکی

لباس مجلسی کوتاه شیک رنگ مشکی

لباس مجلسی دخترانه گلدار

لباس مجلسی دخترانه گلدار

مدل های لباس مجلسی فانتزی دخترانه

مدل های لباس مجلسی فانتزی دخترانه

مدل لباس شب کوتاه شیک و جدید

مدل لباس شب کوتاه شیک و جدید

لباس مجلسی کوتاه و جذب دخترانه 1400

لباس مجلسی کوتاه و جذب دخترانه 1400

لباس مجلسی شیک بلند زنانه

لباس مجلسی شیک بلند زنانه

مدل لباس مجلسی دخترانه

مدل لباس مجلسی دخترانه

مدلهایی از لباس مجلسی کوتاه دخترانه لمه شنی

مدلهایی از لباس مجلسی کوتاه دخترانه لمه شنی

تصاویر مدل لباس مجلسی کوتاه دو تیکه

تصاویر مدل لباس مجلسی کوتاه دو تیکه

مدل های لباس مجلسی گیپور رنگ سفید

مدل های لباس مجلسی گیپور رنگ سفید

اینستاگرام لباس مجلسی دخترانه و زنانه

اینستاگرام لباس مجلسی دخترانه و زنانه

شیک ترین مدل لباس مجلسی دخترانه 2021

شیک ترین مدل لباس مجلسی دخترانه 2021

مدلهای شیک لباس مجلسی کوتاه رنگ بنفش

مدلهای شیک لباس مجلسی کوتاه رنگ بنفش

عکس لباس مجلسی کوتاه قرمز رنگ دخترانه

عکس لباس مجلسی کوتاه قرمز رنگ دخترانه

تصاویر لباس مجلسی کوتاه قرمز و مشکی

تصاویر لباس مجلسی کوتاه قرمز و مشکی

لباس مجلسی ساده و شیک زنانه 1400

لباس مجلسی ساده و شیک زنانه 1400

منبع: ساتیشو

مدیر وبلاگ بازدید : 19 سه شنبه 26 مرداد 1400 نظرات (0)
لباس بارداری راه راه شما را چاق نمی‌کند

 شاید فکر کنید لباس‌های راه‌راه تنها یک قانون دارند و آن این است که راه‌راه عمودی شما را لاغر نشان می‌دهد و راه‌راه افقی باعث چاقی‌تان می‌شود؛ اما قضیه پیچیده‌تر از این حرف‌هاست. ممکن است به تازگی وارد هفته چهارم بارداری شده باشید و به فکرتان بیفتد در ماه‌های آینده که شکمتان بزرگتر می‌شود چه بپوشید! نگران نباشید در این مقاله به انواع و اقسام خطوط راه‌راه و تأثیری که می‌توانند روی استایل شما در دوران بارداری داشته باشند، می‎‌پردازیم.

مدل لباس راه راه ؛ عمودی، افقی یا مورب؟

شاید برایتان جالب باشد بدانید خطوط راه‌راه به 15 دسته تقسیم می‌شوند! خطوط راه‌راه چند رنگ (Multicolor Stripes)، خطوط رومی (Roman Stripes)، خطوط مورب (Regimental Stripes) و دوازده نوع خط راه‌راه دیگر وجود دارند که هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خودشان را دارند؛ اما ما برای آسان شدن کار تمام این خطوط را در سه دسته کلی و معروف‌تر قرار می‌دهیم: خطوط راه‌راه عمودی، افقی و مورب.


مدل لباس مناسب دوران بارداری

  
تا همین چند وقت پیش تأکید زیادی می‌شد که اگر خانمی اضافه‌وزن دارد به هیچ وجه سراغ مدل لباس راه راه با خطوط افقی نرود چون این خطوط باعث می‌شوند اضافه وزن بیشتر به چشم بیاید؛ اما مدتی است که این باور از بین رفته و صرفاً روی ضخامت خطوط تأکید می‌شود. نکته: این روزها لباس‌های راه‌راه زیادی وجود دارند که از ترکیب خطوط راه‌راه عمودی، افقی و مورب تشکیل شده‌اند. برای مثال اگر سرشانه‌های ظریفی دارید اما شکمتان به دلیل بارداری بزرگ شده، می‌توانید از لباسی استفاده کنید که روی قسمت سینه خطوط افقی داشته باشد اما پارچه بخشی که روی شکم قرار می‌گیرد، عمودی باشد. این ترکیب زیبا شما را متناسب‌تر نشان می‌دهد. 

تقسیم‌بندی بر اساس ضخامت خطوط

یکی از کارهایی که کمکتان می‌کند مدل لباس بارداری راه راه درستی را انتخاب کنید، توجه به ضخامت خطوط است. بعضی از خطوط راه‌راه نازک هستند و بعضی‌های دیگر ضخیم. کارکرد اولی این است که جلب توجه زیادی نمی‌کند؛ یعنی اگر باردار هستید و دوست ندارید توجه زیادی به شکمتان که روز به روز بزرگ‌تر می‌شود جلب کنید، می‌توانید سراغ خطوط راه‌راه باریک بروید؛ اما اگر این مسئله برایتان مهم نیست سراغ خطوط پهن‌تر بروید. خطوط پهن به طور کلی توجه زیادی به خودشان جلب می‌کنند. مدل لباس بارداری خنک تابستانی را در نی نی سایت ببینید.


لباس بارداری راه راه

رنگ خطوط مهم است؟

شاید خطوط راه‌راه سیاه و سفید را بتوان کلاسیک‌ترین نوع راه‌راه‌ها دانست. پوشیدن مدل لباس راه راه با خطوط سیاه و سفید دستتان را در ست کردن لباس با سایر رنگ‌ها و مدل‌ها باز می‌گذارد. ضمن اینکه این ترکیب رنگ اگر با خط‌های نازک همراه باشد می‎‌تواند اضافه وزن ناشی از بارداری را بهتر پنهان کند؛ اما توصیه به استفاده از این مدل به معنی این نیست که خطوط راه‌راه رنگی به دردتان نمی‌خورند. اتفاقاً اگر با تغییرات بدنتان در بارداری مشکلی ندارید، برایتان بهتر است از لباس‌هایی با خطوط رنگی استفاده کنید. با گرم شدن هوا سراغ ترکیب رنگ‌های خنک و شاد بروید و اگر بارداری‌تان به هوای سرد سال خورد، از رنگ‌های گرم استفاده کنید.

مدل لباس بارداری راه راه

دامن یا شلوار؛ مسئله این است؟

در کنار پیراهن‌های زیبا به عنوان انواع مدل لباس راه راه، می‌توانید سراغ دامن یا شلواری بروید که خطوط راه‌راه دارد. هنگام انتخاب این دو لباس به موارد زیر دقت داشته باشید:

  • اگر اضافه وزن بارداری روی پاهایتان هم تأثیر گذاشته، بهتر است از شلوارهایی با زمینه تیره و خطوط روشن استفاده کنید؛ برای مثال زمینه شلوار مشکی باشد و خطوط روی آن خطوط باریک سفید.
  • بهتر است در انتخاب شلوار سراغ مدل‎هایی با خطوط عمودی بروید و ریسک پوشیدن لباس‌هایی با خط‌های افقی را نکنید مگر اینکه خطوط بسیار نازک باشند و از هم فاصله زیادی داشته باشند.
  • از دامن‌هایی استفاده کنید که آزاد باشند و پارچه‌شان لَخت بایستد و روی قسمت شکم راه‌راه عمودی یا مورب داشته باشد.
  • خطوط مورب در دوران بارداری به دلیل خطای دید بیشتری که ایجاد می‌کنند، تأثیر بهتری نسبت به سایر خطوط دارند.

راه‌راه و ساده را ترکیب کنید

یکی از کارهایی که می‌توانید برای زیباتر نشان دادن مدل لباس راه راه‌ انجام دهید، اضافه کردن یک رویه ساده به آن است. فرقی نمی‌کند پیراهن راه‌راه پوشیده باشید یا یک تی‌شرت با همین طرح، با اضافه کردن یک کت تک یا کاردیگان سبک با پارچه ساده و تک رنگ، می‌توانید استایل زیبایی برای خودتان بسازید.

منبع: نی نی سایت

مدیر وبلاگ بازدید : 25 دوشنبه 25 مرداد 1400 نظرات (0)

خرید ساعت کاسیو، انتخابی برای آینده!از دورانی که ساعت‌ها تنها زمان را نشان می‌دادند، مدت‌ها می‌گذرد. این وسایل ضروری، امروزه به یکی از اکسسوری‌های مهم در دنیای مد تبدیل شده‌اند که به واسطۀ آن‌ها افراد می‌توانند جذاب و خوش‌پوش یا راحت و اسپورت به نظر برسند. اما در این میان خرید ساعت کاسیو شاید یک تیر و دو نشان باشد تا به این وسیله، نه‌تنها جذاب به نظر برسید، که هم زمان بتوانید ظاهری اسپورت هم داشته باشید. نکته اینجاست که گرد آمدن چنین ویژگی‌های متناقضی در یک ساعت کمی عجیب به نظر می‌رسد اما کاسیو توانسته تمام این ویژگی‌ها را در کنار یکدیگر جمع‌ بیاورد. این شرکت ژاپنی که توانسته با ابداعات، اختراعات و ایده‌های خارق‌العاده‌اش، از سال 1970 میلادی، مردم سراسر جهان را غافلگیر کند. شرکت کاسیو که اکنون قریب به نیم قرن سابقه دارد، برای اولین بار خود را با تکنولوژی ساعت دیجیتال کوارتز پا به عرصه رقابت گذاشت. علاوه‌ بر این، کاسیو به دلیل بهره‌گیری از ابزارهای به روز و دقیق، اقدام به ساخت انواع ماشین‌حساب‌های دیجیتال نیز نموده است.

اما آیا خرید ساعت کاسیو انتخاب درستی برای آینده به شمار می‌آید؟

در این مطلب، این موضوع را برای شما روشن می‌کنیم، پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 
 
 

 

آیا کاسیو یک ساعت لوکس به حساب می‌آید؟

خرید ساعت کاسیو، انتخابی برای آینده!

این یک واقعیت است که خرید ساعت کاسیو به دلیل داشتن مدل‌هایی با قیمت مناسب، برای بخش زیادی از مردم امکان‌پذیر است؛ اما این به آن معنی نیست که کاسیو ساعت‌های لوکس تولید نمی‌کند. نکتۀ جالب درمورد برند کاسیو این است که انواع ساعت‌ها را برای مراسم و مناسبت‌های مختلف، تولید می‌کند. این یعنی، اگر به دنبال یک ساعت زیبا و فوق‌العاده هستید که بتوانید هم در جلسات کاری آن را به دست کنید و هم با آن به کوه بروید، بدون شک، خرید ساعت همان کاری است که باید در اسرع وقت انجام بدهید.  

در حقیقت، کاسیو ساعتی برای زندگی واقعی است؛ با این حال، شخصیت برند آن که از ملیت و موسسان آن نشات گرفته، چنان فروتنانه بوده است که کمتر کسی فکر می‌کند امکان خرید این نوع ساعت‌ها را ندارد. در نتیجه و به طور کلی، می‌توانید خرید انواع ساعت‌ های کاسیو را در برنامه داشته باشید و این برند مطرح ژاپنی، جدیدترین انواع ساعت‌های اسپرت یا لوکس را در ‌مجموعه‌های خود دارد و بی‌دلیل نبوده که بازیگران و افراد مشهوری در فیلم‌ها و سریال‌های معروف‌ جهان، ساعت‌هایی از این برند را به دست داشته‌اند. یکی از معروف‌ترین بازیگرانی که ساعتی از برند کاسیو را به دست داشته، تام کروز در سری فیلم‌های ماموریت غیرممکن، در نقش اتان هانت است. در اولین قسمت این سری، تام کروز ساعت جی شاک سری DW290 را به دست کرده بود؛ زمانی که در سال 1996 این فلیم روی پرده رفت، فروش این ساعت نیز افزایش پیدا کرد. چهار سال بعد هم زمانی که فیلم ماموریت غیر ممکن دو ساخته شد، این بازیگر ساعت کاسیو جی شاک سری DW6900 را به دست داشت و در سری سوم که سال 2006 روی پرده رفت، جی شاک سری MTG910D را به دست کرده بود.

 

ساعت‌های کاسیو چقدر دوام می‌آورند؟

خرید ساعت کاسیو، انتخابی برای آینده!

این روزها، سری جی شاک یکی از ‌مدل‌های پرطرفدار و از گزینه‌های اصلی برای خرید ساعت کاسیو به حساب می‌آیند. طول عمر باتری این ساعت‌ها به طور معمول، 4 تا 10 سال است. به اضافه اینکه با پیشرفت تکنولوژی، ابعاد باتری‌ها کوچک‌تر شده‌اند، کارایی بیشتری دارند و مدت زمان بیشتری ساعت شما را تغذیه می‌کنند. این‌ها همه درحالی است که تا همین ده سال پیش، یک باتری می توانست به طور متوسط برای دوسال برای ساعت شما کار کند.

خرید ساعت مچی زنانه  کاسیو، بهترین گزینه برای آینده!

شاید این را نمی‌دانستید اما پیش از آن‌که اپل اولین ساعت هوشمند خود را به عنوان یگ گجت پوشیدنی راهی بازار کند، کاسیو در حال پیاده‎سازی و عملی ساختن این ایده بود و نمونه‌های نخست ساعت هوشمند و لمسی کاسیو در سال 1991 ساخته شد...

با این حال، کاسیو تسلیم گذشته نشده است و برنامه‌‌های هیجان‌انگیزی برای آینده دارد. این موضوع را به وضوح می‌توان در محبوبیت فوق‌العادۀ ساعت‌ها کاسیو مشاهده کرد. چنانکه از پرنس هری گرفته تا کانیه وست، دست کم یک بار مدل جی شاک را به دست داشته‌اند.

در این‌ مطلب، از دلایلی گفتیم که باعث شده تا خرید ساعت مردانه کاسیو یکی از خریدهای لازم برای هر خانم یا آقای خوش‌پوش باشد. اما اگر فکر می‌کنید که ساعت‌های کاسیو آنقدرها هم خوب و جذاب نیستند، بهتر است سری به فروشگاه آنلاین بانی‌مد بزنید و خودتان خرید ساعت کاسیو را امتحان کنید.

مدیر وبلاگ بازدید : 23 دوشنبه 25 مرداد 1400 نظرات (0)

انتخاب لباس مناسب فصل، بسیار مهم است، زیرا لباس مناسب فصل، هم بر جذابیت شما می‌افزاید و هوشتان را در زمینه مد و فشن نشان می‌دهد و هم از آسیب رسیدن به شما در برابر انواع آب‌وهوا پیشگیری می‌کند. اکنون که فصل زمستان در پیش است، کم‌کم لباس‌های سنگین و ضخیم زمستانی از کمد‌ها و گنجه‌ها خارج می‌شوند.

برترین‌ها: انتخاب لباس مناسب فصل، بسیار مهم است، زیرا لباس مناسب فصل، هم بر جذابیت شما می‌افزاید و هوشتان را در زمینه مد و فشن نشان می‌دهد و هم از آسیب رسیدن به شما در برابر انواع آب‌وهوا پیشگیری می‌کند.

اکنون که فصل زمستان در پیش است، کم‌کم لباس‌های سنگین و ضخیم زمستانی از کمد‌ها و گنجه‌ها خارج می‌شوند. در این مقاله قصد داریم تا درمورد شیک‌ترین و جذاب‌ترین استایل‌های زمستانی آقایان صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

کت چرمی

۲۰ لباس مردانه زمستانی که آقایان باید در کمدشان داشته باشند!

کت چرمی، یکی از متنوع‌ترین انواع لباس‌های زمستانی است که اکثر آقایان، حداقل یکی از آن‌ها را در کمد لباس خود دارند. برای ساختن استایلی با کت چرم، روش‌های زیادی وجود دارد. وقتی که دمای هوا پایین است، می‌توانید کت چرک را با هودی (سوییشرت جلوبسته کلاهدار) و بلوز یقه‌گرد بپوشید یا اگر استایلی غیررسمی‌تر می‌خواهید، زیر کت، تیشرت بپوشید. بدین ترتیب استایلی کلاسیک و جذاب خواهید داشت.


کت ملوانی

۲۰ لباس مردانه زمستانی که آقایان باید در کمدشان داشته باشند!

هوا که سرد می‌شود، کت ملوانی یا همان اورکت دودکمه، یکی از مهمترین لباس‌ها برای آقایان است. چه قصد رفتن به محل کار داشته باشید یا گردش و مهمانی، کت ملوانی، انتخاب کلاسیک بسیار مناسبی است. شما می‌توانید این نوع کت را با شلوار جین بپوشید؛ در این‌صورت ظاهری نیمه‌رسمی خواهید داشت. بهترین رنگ‌ها برای کت‌های ملوانی، سورمه‌ای، مشکی و سبز ارتشی است.


شلوار جین مشکی

۲۰ لباس مردانه زمستانی که آقایان باید در کمدشان داشته باشند!

مشکی یکی از رنگ‌هایی است که تقریبا هیچگاه انتخابی اشتباه به‌شمار نمی‌آید؛ به‌خصوص اگر جین باشد. فرقی نمی‌کند که استایلتان کاری است، رسمی یا استایل‌های غیررسمی مانند بوهو، شلوار جین تیره‌رنگ همیشه جذاب است. شما می‌توانید همراه شلوار جینتان، کت رسمی بپوشید یا آن را با کت چرم، شال گردن و بوت ست کنید و در موقعیت‌های رسمی، نیمه‎‌رسمی و غیررسمی بپوشید.


اورکت پشمی

۲۰ لباس مردانه زمستانی که آقایان باید در کمدشان داشته باشند!

یکی از بهترین گزینه‌ها برای روز‌های بسیار سرد یا برفی زمستان، اورکت پشمی است که هم شما را گرم نگاه می‌دارد و هم استایلی جذاب به شما می‌بخشد؛ البته این نوع کت‌ها گرانتر از انواع دیگر هستند، اما درعوض، بسیار مناسب موقعیت‌های رسمی هستند. اورکت‌های پشمی را می‌توان در رنگ‌های مختلف خرید، اما شما می‌توانید برای داشتن استایلی خاص از رنگ‌های آبی ملوانی، زغالی یا شتری استفاده کنید.


بوت

۲۰ لباس مردانه زمستانی که آقایان باید در کمدشان داشته باشند!

بوت‌ها انتخاب‌هایی مناسب برای فصول سرد سال هستند؛ چه برای آقایان و چه برای خانم‌ها. بوت‌ها در طرح‌ها، مدل‌ها و رنگ‌های مختلفی ارائه می‌شوند و در این زمینه، دست شما حسابی برای انتخاب باز است. یکی از بهترین ویژگی‌های بوت‌ها این است که تقریبا می‌توانید آن‌ها را با هر لباسی ست کنید، از کت تک چرم یا جین گرفته تا شلوار جین، اورکت و بارانی.


شلوار جین لبه‌برگردان

۲۰ لباس مردانه زمستانی که آقایان باید در کمدشان داشته باشند!

بهترین نوع جین برای این شلوارها، نوع ضخیم آن است که وقتی لبه‌اش را مقداری بر می‌گردانیم، به همان حالت باقی بماند، بنابراین معمولا این نوع شلوار‌ها را از باکیفیت‌ترین نوع پارچه جین درست می‌کنند. شما می‌توانید این شلوار‌ها را با کت تک یا اورکت ست کنید.


کت جین

۲۰ لباس مردانه زمستانی که آقایان باید در کمدشان داشته باشند!

اگر جزو آن دسته از آقایانی هستید که استایل کژوآل (راحت و غیررسمی) را می‌پسندید، کت جین بهترین انتخاب برای شماست؛ البته این کت‌ها چندان مناسب دمای زیر صفر نیستند و بیشتر به‌درد روز‌هایی می‌خورند که دمای هوا متعادل‌تر است. شما می‌توانید کت جین را با شلوار پارچه‌ای و بلوز یقه‌گرد نیز ست کنید تا استایلتان کمی رسمی‌تر شود.


کت تک پشمی

۲۰ لباس مردانه زمستانی که آقایان باید در کمدشان داشته باشند!

یکی دیگر از گزینه‌های لباس پشمی مردانه برای زمستان، کت تک است که استایلی کژوآل به شما می‌بخشد. این لباس علاوه براینکه شما را گرم نگاه می‌دارد، به جذابیت شما نیز اضافه می‌کند و مناسب موقعیت‌های نیمه‌رسمی نیز هست.

شما می‌توانید کت تک پشمی را با پیراهن ست کنید و اگر در موقعیتی غیررسمی هستید، دکمه‌های بالایی آن را باز بگذارید یا در شب‌های سرد سال نیز آن را با بلوز یقه‌گرد بپوشید. در مواقعی که دما کمی بالا رفت یا وارد محیط سربسته شدید نیز به‌راحتی کت را در دست بگیرید.


بارانی

۲۰ لباس مردانه زمستانی که آقایان باید در کمدشان داشته باشند!

کت بارانی برای آقایان، استایلی کلاسیک به‌همراه می‌آورد و بسیار مناسب روز‌های بارانی و سرد سال است. معمولا بارانی‌ها رنگ‌های خنثی دارند، بنابراین به‌راحتی می‌توان آن‌ها را با لباس‌های مختلف ست کرد؛ مثلا پیراهنی که دکمه‌های بالایش باز است یا یقه اسکی. رنگ آبی بلوبری، یکی از رایج‌ترین و کلاسیک‌ترین رنگ‌ها برای بارانی‌هاست، اما شما می‌توانید رنگ‌های دیگری نیز انتخاب کنید.


کت‌وشلوار پشمی

۲۰ لباس مردانه زمستانی که آقایان باید در کمدشان داشته باشند!

این نوع کت‌وشلوار‌ها به‌گونه‌ای هستند که شما را در روز‌های سرد سال، گرم نگاه می‌دارند، اما ازطرفی اجازه نفس کشیدن نیز به شما می‌دهند. شما می‌توانید این نوع لباس را با پیراهن مردانه یا بلوز یقه‌گرد بپوشید تا استایلی نیمه‌رسمی یا غیررسمی داشته باشید یااینکه برای داشتن استایلی رسمی، کت‌وشلوار را با پیراهن مردانه و کراوات بپوشید. اگر دمای هوا بسیار پایین است، می‌توانید برروی کتتان، اورکت بپوشید.


شال گردن

۲۰ لباس مردانه زمستانی که آقایان باید در کمدشان داشته باشند!

با شال گردنی ضخیم در زمستان به جنگ سرماخوردگی بروید. برخلاف تصور اکثر مردم، این اکسسوری، تنها مناسب استایل زنانه نیست و یکی از بهترین روش‌ها برای تکمیل استایل زمستانی خانم‌ها و آقایان است. شما می‌توانید شال گردن را محکم دور گردنتان بپیچید یا آن را به‌صورت شل روی گردنتان آویزان کنید؛ انتخاب با خودتان است.


پیراهن بافتنی یقه‌گرد

۲۰ لباس مردانه زمستانی که آقایان باید در کمدشان داشته باشند!

این نوع پیراهن‌ها یکی از سنتی‌ترین و کلاسیک‌ترین گزینه‌های فهرست ما هستند. پیراهن یقه‌گرد بافتنی، راه خوبی برای داشتن استایلی شیک و مردانه درعین مبارزه با سرمای زمستان است. شما می‌توانید این نوع پیراهن‌ها را با کت تک، اورکت، شلوار جین یا پارچه‌ای بپوشید.


پلویور زیپ‌دار

۲۰ لباس مردانه زمستانی که آقایان باید در کمدشان داشته باشند!

اگر هوا به‌قدری سرد است که قصد دارید چند لایه لباس را روی‌هم بپوشید، پلوور زیپ‌دار یکی از بهترین گزینه‌هاست. این نوع لباس با لباس‌های زیادی ست می‌شود؛ مثلا با بلوزی به رنگ روشن و کت تکی پشمی به رنگ تیره برای مواقعی که به محل کارتان می‌روید یا همراه با شلوار جین و تیشرت آبی ملوانی یا مشکی برای استایلی کژوآل (راحت و غیررسمی).


بلوز بافتنی اورسایز

۲۰ لباس مردانه زمستانی که آقایان باید در کمدشان داشته باشند!

اگر دوست دارید که در روز‌های پاییزی و زمستانی، استایلی راحت داشته باشید، بلوز‌های بافتنی اورسایز را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ چه بلوز‌های کوتاه روی باسن و چه بلوز‌های بلند تا روی زانو.

شما می‌توانید این نوع بلوز‌ها را با پیراهن کلاسیک رسمی و شلوار جین بپوشید یا با پلووری بزرگ به رنگ پاستلی و شلوار کتان برای استایلی غیررسمی. اگر هوا سردتر شد، ترکیب بلوز بافتنی اورسایز با اورکت بزرگ، شال گردن و دستکش، پیشنهاد خوبی است.


ژاکت کشباف

۲۰ لباس مردانه زمستانی که آقایان باید در کمدشان داشته باشند!

این نوع ژاکت‌ها بسیار گرم و مناسب اواخر فصل پاییز و فصل زمستان هستند. شاید فکر کنید که ژاکت کشباف، تنها مناسب مردان مسن است، اما اینگونه نیست. روش‌های زیادی برای ست کردن این نوع لباس‌ها وجود دارد که خلاف آن را ثابت می‌کند.

مثلا ترکیب آن با کت تک اندامی. اگر به‌دنبال استایل غیررسمی هستید، می‌توانید ژاکت را همراه با تیشرت و سوییشرت بپوشید. این نوع استایل بسیار مناسب زمانی است که قصد دارید چند لایه لباس بپوشید.


یقه اسکی

۲۰ لباس مردانه زمستانی که آقایان باید در کمدشان داشته باشند!

یقه اسکی یکی از جذاب‌ترین لباس‌های زمستانی برای آقایان است. شما می‌توانید یقه اسکی را همراه با پیراهن مردانه، کت تک یا حتی کت جین بپوشید. با انتخاب مناسب، می‌توانید یقه اسکی را، هم در موقعیت‌های رسمی و هم رویداد‌های غیررسمی یپوشید؛ مثلا اگر یقه اسکی را با اورکت بلند و شلوار کتان بپوشید، آماده رفتن به مراسمی رسمی هستید.


دستکش چرم

۲۰ لباس مردانه زمستانی که آقایان باید در کمدشان داشته باشند!

دستکش، یکی از آیتم‌های ضروری پاییز و زمستان است که طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی دارد و علاوه بر گرم نگاه داشتن دستانتان، استایلی جذاب نیز به شما می‌بخشد. رنگ‌های تیره مانند قهوه‌ای تیره و مشکی، بهترین گزینه‌ها هستند، اما می‌توانید در برخی موارد مثل موقعیت‌های غیررسمی از رنگ‌های روشن نیز استفاده کنید.


کلاه بافتنی

۲۰ لباس مردانه زمستانی که آقایان باید در کمدشان داشته باشند!

اگر می‌خواهید بدون پوشیدن تعداد زیادی لباس، در روز‌های سرد سال، گرم بمانید، از کلاه استفاده کنید. کلاه بافتنی، گرما را حبس می‌کند و اجازه نمی‌دهد که از سر فرار کند.

هنگامی که کلاه بافتنی بر سر می‌گذارید، مراقب باشید که استایلتان زیاد به سمت کژوآل (غیررسمی و راحت) نرود، چون ممکن است در اینصورت شلخته به‌نظر برسید. بهتر است که کلاه‌هایی را انتخاب کنید که اندازه سرتان هستند تا استایلتان بیشتر مناسب موقعیت‌های نیمه‌رسمی باشد؛ در غیر اینصورت، می‌توانید کلاه‌های بزرگ و گشاد به‌سر کنید.


جوراب پشمی

۲۰ لباس مردانه زمستانی که آقایان باید در کمدشان داشته باشند!

گرم نگاه داشتن پا در روز‌های سرد سال، بسیار ضروری است. شما می‌توانید برای این کار از جوراب‌های پشمی شیک در رنگ‌های مختلف استفاده کنید، اما بهتر است که رنگ‌های خنثی و تیره را انتخاب کنید.

البته تناسب جوراب با کفش را نیز فراموش نکنید. بهترین گزینه‌ها برای جوراب پشمی، بوت و شلوار جین لبه‌برگردان است؛ در این صورت استایلی غیررسمی خواهید داشت. رنگ‌های تیره و خنثی بیشتر مناسب موقعیت‌های رسمی هستند.


پیراهن مردانه فلانل

۲۰ لباس مردانه زمستانی که آقایان باید در کمدشان داشته باشند!

برای مواقعی که قصد پوشیدن چند لایه لباس دارید و درعین‌حال می‌خواهید که استایلتان کژوآل (راحت و غیررسمی) باشد، پیراهن مردانه فلانل، انتخاب بسیار خوبی است. این پیراهن‌ها معمولا چهارخانه هستند و می‌توان آن‌ها را با لباس‌های زیادی ست کرد.

مثلا می‌توانید آن را با شلوار جین و تیشرت بپوشید تا استایلی غیررسمی داشته باشید یا برای استایل نیمه‌رسمی، بلوز یقه‌گرد و کت تیره به‌تن کنید. رنگ‌های کلاسیک مناسب این استایل، قرمز، آبی کمرنگ یا سبز هستند که اگر با کت یا شلوار جین یا چرم همراه شوند، ترکیبی عالی خواهند ساخت. برای شیک‌تر شدن استایلتان، می‌توانید دکمه‌های پیراهن را باز بگذارید و در زیر آن، لباسی ساده و بدون طرح بپوشید.

منبع: برترینها

مدیر وبلاگ بازدید : 22 دوشنبه 25 مرداد 1400 نظرات (0)

برای درخشیدن در مراسم بهتر است جواهرات خود را با شخصیت ، مدل لباس و شکل صورتتان ست کنید . زیورآلات در شکل ها و رنگ ها، طراحی ها و اندازه های متفاوتی هستند و می توانند یک پیراهن ساده را به یک لباس ویژه تبدیل کنند. برای اینکه در ست کردن جواهرات با لباس هایتان موفق تر باشید و زیباتر به نظر برسید باید از اصول ست کردن جواهرات با لباس که در این بخش آورده ایم ، اطلاعاتی داشته باشید.

ست کردن جواهرات

ست کردن جواهرات با لباس

جواهرات خود را با رنگ لباستان هماهنگ کنید مثلا اگر لباس مشکی یا کبود پوشیده اید ، از جواهرات طلایی با رنگ های تیره استفاده کنید و جواهراتی که سنگ هایی به رنگ قرمز یا زرد متمایل به نارنجی و یا تناژ گرم دارند را با لباس های رنگ سرد مثل آبی، سبز، بنفش ست کنید . اگر لباس شما رنگ روشن مانند سفید یا آبی کم رنگ دارد از جواهرات نقره ای استفاده کنید.

ست کردن جواهرات

هماهنگ کردن جواهرات با شکل صورت

برای اینکه زیباتر به نظر برسید بهتر است جواهراتتان را با شکل صورتتان هماهنگ کنید .

  • اگر دارای صورت گرد هستید از جواهرات گرد استفاده نکنید و جواهراتی با ساختاری کشیده مثل الماس انتخاب کنید.
  • اگر صورت شما باریک است ، گوشواره ی حلقه ای را امتحان کنید.
  • افرادی که گردن بلند و کشیده دارند باید از گردنبندی استفاده کنند که به گردن آنها بچسبد.
  • جواهرات شما باید با سایز صورتتان متناسب باشد بدین معنی که افراد دارای صورت کوچک بهتر است جواهرات کوچک و ساده و تک نگین استفاده کنند. افراد دارای صورت بزرگ نیز بهتر است صورتشان را با تکه های بزرگتری از جواهرات بپوشانند.

رنگ جواهرات و پوست

هماهنگ کردن جواهرات با شخصیت

جواهرات خود را با شخصیت خود هماهنگ کنید .

  • اگر شخصیت جدی و ساده دارید ، جواهرات کلفت تر با طرح های ضخیم انتخاب کنید.
  • اگر دارای شخصیت برون گرا هستید ، جواهراتی را انتخاب کنید که رنگ متنوع داشته باشند .
  • افراد دارای شخصیت کمی برون گرا همانطور که در دنیای مد نمناک گفته ایم باید جواهرات کمی کوچکتر با طرح های ساده، مثل گل های کوچک یا الماس های تک نگین انتخاب نمایند.

هماهنگ کردن جواهرات با مناسبت ها

شما باید در مناسبت های مختلف جواهرات تان نیز متفاوت باشد .

  • از جواهرات ریز، سنگ مصنوعی بیرنگ و براق یا تکه هایی با طرح های پیچیده برای دورهمی های رسمی استفاده کنید.
  • برای دور همی های غیررسمی، نیز جواهرات فشن یا جواهراتی با سنگ های نیمه قیمتی انتخاب نمایید.
  • جواهرات کوچکتر با طرح های ساده مثل الماس های تک نگین برای موقعیت های حرفه ای مناسب هستند.

گردنبند مناسب لباس

نکته مهم برای ست کردن جواهرات با لباس

ساده باشید

اگر لباس ساده ای پوشیده اید بهتر است از زیورآلات بزرگ استفاده نمایید . برای دیده تر شدن جواهراتتان آنها را با لباس هایتان هماهنگ کنید، مثلا با پیراهن مشکی یک یا دو تکه از زیورآلاتی که جلب توجه می کند را بیاندازید.

زیبایی با استفاده از جواهرات ساده

همانطور که گفتیم با لباس های ساده خود یک گردنبند رنگی براق و بزرگ استفاده کنید . اگر لباستان طرح دار است هیچ گاه جواهرات بزرگ استفاده نکنید زیرا زیورآلات ساده با لباس های طرح دار مناسب تر است. با پوشیدن یک لباس نامناسب ممکن است شما توجه را از جواهرات زیبای خود دور کنید .

ست زیورالات با لباس

یک تکه جواهر کافی است

احتیاج نیست خودتان را در انواع و اقسام زیور آلات غرق کنید. بهتر است هر بار از یک تکه زینتی استفاده کنیدو اگر می خواهید از چند زیورآلات متفاوت استفاده کنید، هر دو را از انواع بزرگ و براق انتخاب نکنید.

همیشه از یک جنس فلز استفاده کنید و از این نوع زیورآلات با لباس تکه دوزی یا طرح های چند رنگ استفاده نکنید.

در پوشیدن گردنبند به مدل یقه لباس توجه کنید

اگر پیراهنتان یقه ای دارد که پشت گردن حلقه شده است و درست شبیه یک گردنبند است، پوشیدن یک گردنبند اضافه کار چندان جالبی نیست.

منبع: نمناک

مدیر وبلاگ بازدید : 64 دوشنبه 25 مرداد 1400 نظرات (0)

مدل بیکینی زنانه 2021 :  ما در ادامه حدود 50 عکس از جدیدترین طرح های بروز را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. پوشیدن یا نپوشیدن لباس زیر در هنگام ورزش یک ترجیح شخصی است. اگر شلوارک‌هایی می‌پوشید که لایه جاذب در خود دارند، نیازی نیست لباس زیر بپوشید. این نکته به‌خصوص افرادی را مخاطب قرار می‌دهد که لباس‌های‌شان را به دفعات کمتری می‌شویند. لباس‌های زیرتان را جداگانه بشویید تا میزان باکتری کاهش یابد و از آلودگی دیگر لباس‌ها هم جلوگیری کنید. قدرت لباس زیرتان را دست‌کم نگیرید. تصور نکنید چون کسی آن را نمی‌بیند نیازی به زیبابودن ندارد. اگر حس می‌کنید روحیه خوبی ندارید، زیباترین لباس زیرتان را بپوشید.

تصاویری از جدیدترین مدل بیکینی زنانه ویژه سال 2021

مدل بـیکینی دخترانه شیک

زیباترین مدل بـیکینی دخترانه شیک

زیباترین مدل بـیکینی دخترانه شیک

شیکترین مدل بـیکینی زنانه

شیکترین مدل بـیکینی زنانه

مدل های شیک بـیکینی زنانه

مدل های شیک بـیکینی زنانه

مدل بـیکینی های فانتزی

مدل بـیکینی های فانتزی

مدل بـیکینی دخترانه

مدل بـیکینی دخترانه

مدل بـیکینی دخترانه اسپرت

مدل بـیکینی دخترانه اسپرت

مدل بـیکینی دخترانه 2021

مدل بـیکینی دخترانه 2021

مدل بـیکینی دخترانه شیک

مدل بـیکینی دخترانه شیک

مدل لباس بـیکینی شنا 1400

مدل لباس بـیکینی شنا 1400

مدل بـیکینی دخترانه دامن دار

مدل بـیکینی دخترانه دامن دار

مدل بـیکینی دخترانه

مدل بـیکینی دخترانه 

تصاویر مدل بـیکینی شنا

تصاویر مدل بـیکینی شنا

مدل بـیکینی دخترانه کره ای

مدل بـیکینی دخترانه کره ای

انواع مدل بـیکینی شنا

انواع مدل بـیکینی شنا

مدل بـیکینی دخترانه مشکی

مدل بـیکینی دخترانه مشکی

مدل بـیکینی دخترانه دو تیکه

مدل بـیکینی دخترانه دو تیکه

مدل لباس بـیکینی شنا

مدل لباس بـیکینی شنا

مدل بـیکینی جدید

مدل بـیکینی جدید

مدل بـیکینیی شنا زنانه

مدل بـیکینیی شنا زنانه

مدل بـیکینی جدید دخترانه

مدل بـیکینی جدید دخترانه

مدل بـیکینی شنا جدید

مدل بـیکینی شنا جدید

مدل بـیکینی جدید و شیک

مدل بـیکینی جدید و شیک

مدل بـیکینی شنا پوشیده

مدل بـیکینی شنا پوشیده

مدل جدید بـیکینی دو تیکه

مدل جدید بـیکینی دو تیکه

مدل بـیکینی شنا

مدل بـیکینی شنا

مدلهای جدید بـیکینی های زنانه

مدلهای جدید بـیکینی های زنانه

مدل بـیکینی 2021 جدید

مدل بـیکینی 2021 جدید

مدل بـیکینی شنا جدید

مدل بـیکینی شنا جدید

مدل بـیکینیهای جدید زنانه

مدل های جدید بـیکینیی زنانه

مدل های جدید بـیکینیی زنانه

مدل های جدید بـیکینی شنا

مدل های جدید بـیکینی شنا

مدل های جدید بـیکینیهای زنانه

مدل های جدید بـیکینیهای زنانه

منبع: ساتیشو

تعداد صفحات : 12

درباره ما
فروشگاه اینترنتی بانی مد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 454
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 394
  • بازدید سال : 6,431
  • بازدید کلی : 19,785