loading...
استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن
مدیر وبلاگ بازدید : 31 چهارشنبه 19 خرداد 1400 نظرات (0)

زمستان یکی از چالش‌برانگیزترین فصول برای طرفداران مد و استایل‌های خاص است. تیپ زمستانی خانم‌ها باید به گونه‌ای باشد که هم ‌آنها را کاملا گرم نگاه دارد و هم از نظر ظاهری جذاب، فریبنده و شیک باشد.

رعایت چند اصل ساده به شما کمک می‌کند در طول پاییز و زمستان سرما نخورید بدون اینکه زیبایی ظاهری خود را قربانی کنید.

در این مقاله چند نکته کاربردی به شما یاد می‌دهیم که نه تنها به شما  برای داشتن یک تیپ زمستانی جذاب کمک می‌کند، بلکه شما را تشویق می‌کند همین الان سراغ کمد لباس‌های زمستانی خود بروید.

لایه لایه لباس بپوشید

لایه لایه لباس پوشیدن راهی عالی برای گرم ماندن و در عین حال داشتن یک استایل زمستانی شیک است. این کار به شما امکان می‌دهد با ترکیبی از الگوها یا بافت‌ها بازی کنید. با این راهکار می‌توانید در دماهای متفاوتی که در یک روز زمستانی با آنها روبرو هستید (از سرمای زیاد خارج از منزل تا دفاتر و اتومبیل‌های بیش از حد گرم) دوام بیاورید.

مثلا می‌توانید یک پولیور بافت روی یک شومیز بپوشید و روی آن هم کت یا پالتوی پشمی تن کنید.

انواع پالتو زمستانی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع را امتحان کنید

فکر نکنید لباس‌ها و طرح‌های رنگارنگ فقط مخصوص روزهای تابستان است و با پایان روزهای آفتابی باید به سراغ پالتوها و کت‌های ساده و تیره بروید. به این ترند قدیمی تن ندهید و در انتخاب رنگ و طرح برای روزهای برفی هم خلاق باشید و پالتویی به رنگ روشن یا حتی جیغ و پررنگ انتخاب کنید.

نکته کلیدی در این نوع تیپ زمستانی این است که بهتر است باقی اجزای لباس و تیپ خود را ساده نگاه دارید و اجازه دهید پالتوی شما همه توجهات را به خود جلب کند.

در عکس زیر، مدل برای کت خود طرح جسورانه ای انتخاب کرده که با چکمه‌هایش متناسب است، در حالی که بقیه قسمت های ظاهر خود را خنثی و ساده نگه داشته است.

سفید بپوشید

اگر تصورتان این است که رنگ سفید ویژه روزهای گرم تابستان است و در فصل سرما نباید در تیپ زمستانی خود از سفید استفاده کنید، کاملا در اشتباهید! پیشنهاد می‌کنیم در این روزها سفید بپوشید تا متفاوت و منحصربفرد دیده شوید.

رنگ سفید را با تناژهای مختلف از رنگ کرم ست کنید و با استفاده از رنگ‌های متضاد در اکسسوری‌ها استایلی خاص داشته باشید.

یک پیراهن زمستانی بافت حتما در کمد خود داشته باشید

 پیراهن‌های زمستانی بافت اگر با لگ یا ساپورت ست شوند، تیپ زمستانی خاصی می‌شوند. می‌توانید کت‌های کوتاه و فیت و یا حتی پالتوهای بلند روی پیراهن بپوشید. برای انتخاب کفش یا چکمه محدودیت خاصی ندارید، واین استایل با تمامی مدل‌های کفش جذاب است.

از پانچوهای بلند به عنوان مانتو زمستانی استفاده کنید

در تیپ زمستانی شما پانچوها می‌توانند به عنوان مانتو زمستانی پوشیده شوند. برای شیک به نظر رسیدن در یک پانچو به حداقل تلاش نیاز دارید. یک شلوار جین  یا شلوار استرچ، هم ستی زیبا با پانچو است و هم شما را کاملا گرم نگاه می‌دارد. خانم‌هایی که بالاتنه‌ چاقی دارند بهتر است پانچو و شنل خود را از نوع تک ‌رنگ و ساده و بدون طرح انتخاب کنند. همچنین بلندی قد پانچو برای خانم‌های با بالاتنه چاق بهتر است تا روی کمر باشد.

در انتخاب انواع پالتو زمستانی به جنس پارچه دقت کنید

جنس پارچه یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که باید در خرید پالتو به آن توجه کنید حتی بیشتر از رنگ و مدل! بسیاری از طراحان لباس بهترین نوع پارچه برای دوخت پالتو پشمی را، پارچه فوتر می‌دانند. پالتوی فوتر نوعی پارچه پشمی است اما با الیاف غیرطبیعی ترکیب می‌شود. این نوع پارچه در رنگ و طرح و ضخامت تنوع زیادی دارد به همین دلیل طرفداران بسیاری در تیپ زمستانی زنانه نیز دارد. طول عمر زیاد  و قیمت مناسب آن هم باعث محبوبیت بیشترش شده است.

پارچه کشمیر از الیاف طبیعی است و نسبت به سایر پارچه‌ها ضخامت بیشتری دارد و البته علیرغم گران بودن بسیار محبوب و پرطرفدار است. پالتو کشمیر ظریف، سبک، محکم و نرم است و کیفیت بسیار بالایی و طول عمر زیادی دارد.

برای کسانی که به استایل زمستانی خاص و لوکس برای موارد ویژه مثل جشن‌های خاص علاقمندند، قطعا پالتو خز گزینه مناسبی است. پالتو‌ها و کت‌های خز جزو لباس‌های زمستانی بسیار گران قیمت هستند. به علاوه هم ست کردن آنها برای تیپ زمستانی کمی دشوار است و هم اصول خاصی برای نگهداری دارند، زیرا میزان آسیب پذیری خز بالاست. به طور مثال محل نگهداری پالتو خز باید تاریک با رطوبت بسیار کم باشد و از سایر لباس‌ها جدا شده  و با کاور پوشانده شود. بنابراین پیش از خرید پارچه خز حسابی در مورد اصول نگهداری آن تحقیق کنید و حتما دقت کنید که با چه لباس زمستانی و اکسسوری‌هایی قرار است آن را ست کنید.

مدل پالتو کشمیری

پالتوهای کشمیری بافت ظریف، محکم، سبک و لطیفی دارند و گرمای خوبی نیز تولید می‌کنند. الیاف آن بسیار نرم و بدون پرز بوده و تن خور خوبی دارد. تنوع رنگی این مدل پالتوی زمستانی زیاد بوده و هنگام خرید دست شما باز خواهد بود تا از بین طرح‌ها و رنگ‌های موجود بهترین را انتخاب کنید. پارچه کشمیر استفاده بسیار زیادی در لباس زمستانی دارد.

ژاکت بافت همیشه لازم است

 در کمد لباس‌های زمستانی خود حتما یک ژاکت بافت داشته باشید و در تیپ زمستانی خود از آن استفاده کنید. می‌توانید آن را با یک دامن تا زانو و یا جین، یک نیم بوت یا چکمه بلند بالای زانو بپوشید. برای شیک بودن با این لباس هیچ محدودیت خاصی وجود ندارد.

جین جذب از ضروریات استایل زمستانی است

با بوت‌های زمستانی بلند باید شلوار جذب پوشید و چه شلواری بهتر از یک جین جذب؟! اگر علاقمند به کت چرم هستید نیز این شلوارها بهترین انتخاب برای ست شدن با کت چرم هستند. شلوارهای جین با رنگ های تیره و متمایل به آبی نفتی برای این فصل مناسب‌ترند اما جین‌های سفید هم می‌توانند بسیار شیک و منحصربفرد برای تیپ زمستانی زنانه باشند.

انواع یقه اسکی‌های رنگارنگ بخرید

برای این لباس زمستانی حسابی هزینه کنید و جنس خوب و آن را در انواع رنگ‌ها و طرح‌های مختلف بخرید. یقه‌ اسکی‌ها کاربردی هستند و به راحتی در هر نوع استایل زمستانی مورد استفاده قرار می‌گیرند و البته بسیار گرم هستند. با استفاده از رنگ‌های متنوع این لباس می‌توانید در کل ست لباس زمستانیتان با هزینه‌ای معقول تغییر زیادی ایجاد کنید.

از انواع اکسسوری زمستانی غافل نشوید

و اما اکسسوری‌های زمستانی زنانه و دخترانه مانند شال، روسری، دستکش، کلاه، جوراب و هدبند در تیپ زمستانی شما معجزه می‌کنند! آنها به تنهایی و به آسانی فرم و استایل لباس پوشیدن شما  را کاملا متحول می‌کنند. به همین خاطر هنگام انتخاب اکسسوری، رنگ‌های مکمل تکه‌های اصلی را مدنظر داشته باشید و به این صورت نگاه‌ها را به خود جلب کنید.

می‌توانید برای یک لباس با رنگ ساده یا خنثی چندین اکسسوری در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون داشته باشید و از این طریق در استایل زمستانی خود تنوع ایجاد کنید. این کار از لحاظ اقتصادی نیز بسیار بصرفه است. می‌توانید از ترندها و رنگ‌های منتخب سال هم کمک بگیرید.

جنس اکسسوری‌های مورد نظر خود را نیز بررسی کنید زیرا این احتمال وجود دارد که به جنس پارچه حساسیت داشته باشید. به خصوص کلاه و هدبند شما می‌تواند باعث خارش و قرمزی پیشانی و گردنتان شود. بنابراین برچسب روی آنها را با دقت مطالعه کنید و یا از فروشنده حسابی تحقیق کنید.

نکات ساده اما مهمی در انتخاب لباس و تیپ زمستانی زنانه به شما گفتیم اما فراموش نکنید که مهمترین اصل راحت بودن شما در لباسی است که می‌پوشید. نکات مختلف ست کردن و ترکیب کردن رنگ‌ها با یکدیگر را با مدتی تمرین و یا مشورت گرفتن از یک طراح لباس به راحتی یاد می‌گیرید و پس از مدتی مدل و استایل شخصی خود را پیدا می‌کنید. آنچه مهم است این است که در لباس خود راحت باشید و در این استایل اعتماد به نفس داشته باشید.

منبع: کلوب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
فروشگاه اینترنتی بانی مد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 454
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 184
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,034
  • بازدید ماه : 1,034
  • بازدید سال : 10,115
  • بازدید کلی : 23,469